visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ'DE KOLLAR SIVANDI İLK İCRAAT!

AK PARTİ'DE KOLLAR SIVANDI İLK İCRAAT!
04 Şubat 2017 Cumartesi 11:27

AK PARTİ'DE KOLLAR SIVANDI İLK İCRAAT!

Anayasa değişikliğini kapı kapı dolaşarak, hane hane dolaşarak anlatacak olan Ak Parti Isparta yönetimi Bahçelievler mahallesinde toplantı yaptı. Kimseye karşı tahkir edici söylemden uzak duralım pozitif olalım, yaptığımız iş doğrudur, doğru bulmayan varsa eksikliği kendimizde görelim, demek ki anlamadık. Dilimizi çok iyi kullanmalıyız" diyen partililer vatandaşları bilgilendirdi.

 KAPI KAPI GEZECEK

 

AK Parti Isparta yönetimi kapı kapı gezerek anayasa değişikliğini anlatacak. Sistemin halka nasıl anlatılacağı da önce partide teşkilata anlatıldı.  Tüm bunları anlatan kitapçıklar, broşürler de hazır. Hepsi hukuk işlerinden sorumlu il başkanlarına dağıtıldı.

 

özür

yalnız kurt
05 Şubat 2017 Pazar 09:33

millyetçilerden,ülkücülerden özür dilemedikçe tabiki hayır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali
04 Şubat 2017 Cumartesi 23:23

Kolları sıvayanlar içinde denetimli serbest fetöcü varmı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

namuslularda namussuzlar kadar cesur olmalı!

cumhuriyet
04 Şubat 2017 Cumartesi 19:14

ya 17-25 aralık olmasaydı?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kapı kapı dolaşmasınlar

Ispartalı
04 Şubat 2017 Cumartesi 16:11

Kapı kapı dolaşmasınlar. AK partili gözüküp Fetö örgütü ile bağlantılı olan yöneticiler masum insanlarla uğraşıp asıl Fetöcüleri arka planda sakladılar. Yazık yazık!

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞEYTAN IN EVET DEDİĞİNE BİZE HAYIR DEMEK DÜŞER (RIDVAN DİLMEN)

mahmut aksu
04 Şubat 2017 Cumartesi 12:34

isterseniz önceki seçimlerde akp nin devlet bahçeli hakkında söyledikleri çok ağır sözler ve devlet bahçelinin akp hakkında söyledikleri küfre yakın sözleri karşısında nasıl oluyorda evet de akp ve mhp böyle bir birliktelik yaşıyorlar onları anlatmakla başlayın.o lafları yeyip yuttunuzmu? ohal kalktı heryere özgürce gidiyorum. terör bitti artık ****ar ağlamıyor diyen sizler, sınavlarda çocuklarımızın emekleri çalınırken hadi ya kargalar güler diyen sizler varsın bu dünya sizin olsun. Rabbim bil

8 Beğendim
1 Beğenmedim