visitor analyticsvisitor analytics

2017’DE BUNLARIN KÖKÜNÜ KURUTACAĞIZ

2017’DE BUNLARIN KÖKÜNÜ KURUTACAĞIZ
04 Ocak 2017 Çarşamba 10:18

2017’DE BUNLARIN KÖKÜNÜ KURUTACAĞIZ

Türkiye gündemine ilişkin de açıklamalarda bulunan Milletvekili Said Yüce, son aylarda artan terör olaylarına ilişkin çarpıcı açıklamalar yaptı. Milletvekili Yüce’nin açıklamaları şöyle.

“Türkiye’de milletin hangi şartta olursa olsun bırakmadığı ve 14 senedir oylarını arttırarak yoluna devam eden bir iktidar var. Bundan dolayı dünyada bu yeni tasarımları yapan ülkeler Türkiye’de böylesine güçlü bir iktidar istemedikleri için her yolu deniyorlar ve denemeye de devam edecekler. Önünüze dünya haritasını koyduğumuz zaman Türkiye 3 tarafı denizlerle çevreli muhteşem bir coğrafyaya sahiptir. Bundan dolayı bu coğrafyada yaşamanın ağır bedelleri var.Çökmüş bir Hıristiyanlığın ve içten kemirilen bir Batının yanında, inançlarıyla sağlam bir Türkiye var. Böyle bir Türkiye’yi parçalamak için ellerinden ne geliyorsa yapacaklar.

Son zamanlarda Türkiye bölgesinde çok insiyatif alan etkili bir konuma geldi. Kokmaz,bulaşmaz, kimseye ses çıkarmayan kendi kabuğuna çekilmiş bir Türkiye yok. Türkiye bölgesinde söz sahibi olma noktasında, bölgeye getirilecek barışta,ateşkeste önemli roller oynuyor. Bölgedeki barışın ve kardeşliğin teminatı olman oktasında ciddi payı var. Bu hazmedilebilir kolay kabul edilebilir bir şey değil.

Biz terör sorununu kaynağından kurutacağız. Suriye de bugün verilen mücadele budur. 2017’nin ortalarına doğru ciddi bir rahatlamanın içine gireceğimizi açıkça söylemek isterim. Çünkü 2017’de PKK, DAEŞ ve FETÖ çok ağır bedeller ödeyecek,çok ağır operasyonlar görecek. Bunları kurutacağız”

ARABADAN ATTIK

“Ülke yönetimini bir eğitim arabasına benzetecek olursak, eğitim arabalarında bir şoför, şoförün yanında da bir eğitmen vardır. 14 yıl önce yeni direksiyona geçmişsiniz ve bir hata yaptığınız zaman yanınızdaki öğretici hemen frene basıyor. Dolayısıyla siz o eğitmene bağlı olarak arabayı sürmeye çalışıyorsunuz. Şimdi AK Parti o arabayı sürerken o yanındaki adamı arabadan dışarıya attı. 2007’de ve 2009’da kapatma davasıyla, 17-25 Aralık sürecinde ve 15 Temmuz darbe girişimiyle onlar o arabaya tekrar binmek istedi. Hatta 17-25 Aralık ve 15 Temmuz süreçlerinde onlar o arabanın hem direksiyonundaki kişinin hem de o yanında ki eğitmenin kendilerinden olmasını istediler. Türkiye artık buna müsaade etmez. Türkiye buna müsaade etmediği için bombalar patlıyor.”

 

Yalancilar guruhu

Abdullah Abdullayew
13 Ocak 2017 Cuma 18:23

gercekler elbette birgun gun yuzune cikacak, cemaatlerin, tarikatlerin kokunu kaziyacagiz, kinindan yeni cikmis bir kilic gibiyim diyen insanlar is tutuyorsunuz, ortadogudaki akan kandan sorumlusunuz, her yaptiginiz isin arkasindan bir pislik cikiyor, yaptiginiz yolsuzluklara goz yummayanlarin dunyasini dar ettiniz, etrafinizda sadece kandirabildiginiz bir kac saf ve canakci var, ama gun geldiginde de ilk onlar sizden hesap soracak, Allah sizi bildigi gibi yapsin, yalancilar.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Laf değil icraat

Vatandaş
05 Ocak 2017 Perşembe 18:32

Laf değil icraat istiyoruz!

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü

betorik dogru
05 Ocak 2017 Perşembe 16:10

HEMDE FETÖYLE BİRLİKTE UYUYAN. VE FETÖYE TAM DESTEK VEREN GURUPLARLA ÇALIŞIYORLAR DAHA TEHLİKELİ DURUM VAHİM SİZ ARAŞTIRMAZSANIZ SİZİ ARAŞTIRIYORLARDIR. BU ÜLKE HEPİMİZİN ARAŞTIRMADANMI KORKUYORSUNUZ. YOKSA SİZDEMİ EVRAKLARI YOK EDEN GURUPTANMISINIZ

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

aldatma

asil
05 Ocak 2017 Perşembe 12:02

Sayın aldatılan ve kandırılan parti vekilleri, sizi sürekli aaldatan ve kandıranları içinizden nezaman ayıklayacaksınız.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KENDİ İÇİNİZ

QW
05 Ocak 2017 Perşembe 11:58

SAYIN VEKİL ÖNCE AKP İÇİNİ TEMİZLESENİZ DAHA YARALI OLUR.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güle Güle

Gerçekçi
05 Ocak 2017 Perşembe 09:26

Kural tanımaz sürücü; eğitmeni attın, uçuruma doğru süratle gidiyorsun.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetönün mumu yatsıya kadar yanar

Zorro
04 Ocak 2017 Çarşamba 23:33

Sayın vekilim, ilim irfan yuvamız olan SDÜ'müzde de adalete teslim edilmeyi bekleyen çok sayıda fetö militanı var, bi zahmet onları da alıverin.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

boş laflar

yalnız kurt
04 Ocak 2017 Çarşamba 21:54

sen önce şu ekonomiye bak vekil ? esnaf ne halda,şu kosgepten hanği esnaf elli bini yaladı, mazot kaç, amarika doları kaç,yeni yilda her şeye yüzde yirmi kazıkladımı, vatanşın alım gücü ne sende termometre varsa bir sokağa çık ölçüm yap, MALESEF HERKESİ TÜKKETTİNİZ ALLAHDA SİZİ TÜKETSİN...

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

betorik

torik
04 Ocak 2017 Çarşamba 21:41

fetönün kaynağı hala sdü dür yokmu bir babayiğit kral çıplak deyip sdü deki fetöcüleri töparlayacak.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sn Vekil

Vatandaşşş R
04 Ocak 2017 Çarşamba 16:49

Siz Yönetimi ehliyet sınavı mı sandınız ? Konuya yaklaşım tarzı düşündürücü....

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnceleyin

Türkçe öğretmeni
04 Ocak 2017 Çarşamba 14:33

Sayın Vekil, daire amirlerini yeterince incelemediğinizi görüyorum. Mesela, Sağlığa bakın. Kimin zamanında, kimin referansıyla, nasıl gelmiş. Başarı merdivenlerini nasıl çıkmış?

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

alettin
04 Ocak 2017 Çarşamba 12:30

belediye meclisinden başlasanıza.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatan

vatan
04 Ocak 2017 Çarşamba 11:38

pkk ne zaman bitecek :))))

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ak genc
04 Ocak 2017 Çarşamba 10:45

Insallah vekilim. Feto yilaninin basi ezildi. Insallah sirada bu fetonun yerini alabilecek okuyucu yazici cubbeli gibi cemaat zirhina burunmus dinbazlarda. Rabbim RTE Reisimize guc versin. Yuku agir.

10 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla