16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:42

ZİYARETÇİ SAATLERİ İLE İLGİLİ ŞEHİR HASTANESİNDEN AÇIKLAMA

ZİYARETÇİ SAATLERİ İLE İLGİLİ ŞEHİR HASTANESİNDEN AÇIKLAMA
25 Temmuz 2017 Salı 10:29

ZİYARETÇİ SAATLERİ İLE İLGİLİ ŞEHİR HASTANESİNDEN AÇIKLAMA

Isparta Şehir Hastanesi’nde ziyaret saatleri değişti.

Hastane yönetiminden yapılan açıklamada:

Hasta Ziyaret saatlerinde

Hastane yatan hastaları ziyaret için saat: 13:00 – 14:00 ile 19:00 – 22:00 arası

Yoğun bakımlar için: 13:30 – 14:30 arası olarak açıklandı.

 

tıp fk

hasan
27 Temmuz 2017 Perşembe 13:42

tıp fakültesinde ziyaret saati diye bişey yok

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanlis uygulama

efe 32
26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:01

Ziyaret saati kisitlama yapilacagina sabah 09.00 dan aksam 20.00 kadar selbest olsun bakin bakalim bir yogunluk oluyormu hic.Almanyada bu uygulama hep böyle ne güvenlik var ne de bir soru soran .Hasteneler bombos rahat rahat ziyaret yapiyor insanlar..

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ökkeş
25 Temmuz 2017 Salı 14:25

Ziyaretleri paralı yapar bunlar seneye... şehir hastanesi muayene ücreti eczanede 12 tl...

85 Beğendim
133 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğru bir karar

qwerty
25 Temmuz 2017 Salı 13:56

ziyaret saati olması ****et doğal. herkes elini kolunu sallaya sallaya hastaneye girememeli.

136 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Saçma

Mehmet
25 Temmuz 2017 Salı 12:41

Bu ne zihniyet, hangi devirde yaşıyoruz. Siz hastane kapasitesini artırmaya çalışacağınıza tam tersini yapıyorsunuz. İnsanları hastaneden gocunduruyoruz. Geçenlerde hasta ziyaretine ilk defa hastaneye gittim, güvenlikçiler sanki büyük suç işlemiş gibi etrafımı sardı, ziyaret 8 de bitiyor diye. Yaz günü hava neredeyse 9 da karalıyor.

10 Beğendim
140 Beğenmedim
 
Yanıtla

Saçma
25 Temmuz 2017 Salı 12:20

Hastanede okadar fazla hasta yatmıyorki.bu açıklama neden yapılmış anlam vermek zor.

35 Beğendim
195 Beğenmedim
 
Yanıtla