visitor analyticsvisitor analytics

ZEHİRLENMELERİN NEDENİ BELLİ OLDU

ZEHİRLENMELERİN NEDENİ BELLİ OLDU
25 Nisan 2016 Pazartesi 14:48

ISPARTA’da bir dönercide yedikleri dönerden zehirlenerek hastaneye başvuran dönerin içine konulan SOS’tan zehirlendiklerini belirlendi.

Uzun süre önce Hatay’dan gelerek Isparta’da döner dükkanı açan bir firma tavuk dönerin içine koyduğu kendilerine özgü SOS insanları zehirledi. Ispartalıların bu SOS’ta buldukları damak tadından dolayı çok yoğun şekilde tercih edilen işletme bu sefer SOS’ta büyük hata yaptı.

Yıllardır Isparta’da hizmet eden tavuk dönerci esnafı tavuk dönerin içine mayonez ile karışık sosların kullanılmamasını tavuk bayat olmadıktan sonra kesinlikle herhangi bir zehirlenme olmayacağını belirterek, Isparta’da bulunan öğrenci sayısına göre şehir dışından insanların gelip burada döner dükkanı açarak kendilerinin de adları kirlettiğini söyleyerek isyan ettiler. 

O İŞLETMEYE YASAL İŞLEM BAŞLATILDI

Öte yandan o işletme ile ilgili yasal işlem başlatıldı. İşletmeden alınan numune örneklerinin Ankara'ya Sağlık Bakanlığı'na gönderildiği öğrenildi. 4 gün sonra sonuçların geleceği belirtilirken, sonuçlar geldikten sonra işletmeye kapatma cezası gelebileceği edinilen bilgiler arasında yar aldı

iNSAN OLABİLMEK

Hataylı İnsan
29 Nisan 2016 Cuma 09:29

Ey millet Sayın ISPARTALIAR... nerede bu devlet nerede bu devletin yöneticileri.Gıda teröristlerinin O pislik yuvası iş yeri camına "TADİLAT NEDENİYLE KAPALIYIZ" yaılı levha asmışlar.Bu pislik ve zehir yuvası teröristlerin iş yeri devlet tarafından kapatıldıysa niçin kapısında mühür yok.Yook iş yeri sahipleri gıda terörisleri tarafından kapatıldıysa niçin bu masum , temiz kalpli ve ahaklı insanlarımızı tadilat nedeniyle kapayız gibi sahtekarlıklarla kandırtıyorlar.Yazıklar olsun ilgililere

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAVUK ETİ

erdal
26 Nisan 2016 Salı 09:12

Sostan değil yalan söylemeyin, günü geçen tavukları kullanıyorsunuz. Takılan tavuk aynı gün tüketilmeyip günlerce beklerse olacağı bu.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Açıklama

Selim
25 Nisan 2016 Pazartesi 17:34

Döner salonun adını açıklayacaktınız hala gelişme yok bekliyoruz...

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kapatılır inşAllah

Ali
25 Nisan 2016 Pazartesi 17:09

3 gündür çektiğim acıyı ben bilirim, Allah bildiği gibi yapsın sizi.inşAllah kapatılır dükkanınız

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

haaa sos dan mışşşşşş

bilir kişi
25 Nisan 2016 Pazartesi 15:46

sos danmışş yaa, o zaman yap bi gbit döner de yensinn.ayıp yaa ,AYIPP.biraz bilinç lütfen.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sos u kaldır dükkan devam

sos u kaldır eğitime devam
25 Nisan 2016 Pazartesi 15:20

ya bu memlekette hiç mi duyarlı amir, memur , veli ,öğrenci yok yaww.yazık yaa, mevzu insan hayatı....anlayana....

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta yabancıyı sever

ısparta yabancıyı sever
25 Nisan 2016 Pazartesi 15:18

ıspartalı dışardan gelen ,özellikle dükkan açanlara çok iyi prim yaptırırır.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tavuk eti

Kızıl Melek
25 Nisan 2016 Pazartesi 15:12

Bakın ben size diyim kesin bunun altından da paralel çıkar, hı ne dersiniz :)

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ey ısparta halkı ve yaşayanları

bu d ha la açık
25 Nisan 2016 Pazartesi 15:02

bakkal da çıraklığa yeni başlayan elamanın, tuvalet kağıdı kalmadı , zımpara kağıdı versem olurmu ??? diyen bakkal çırağına döndü bu iş.vay ıspartam vay,memleketlisini bırakır hataylıya urfalıya prim yaptırısın ama o zamn da sana kimse acımaz.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla