visitor analyticsvisitor analytics

YAŞAM SAVAŞINI KAYBETTİ

YAŞAM SAVAŞINI KAYBETTİ
09 Aralık 2014 Salı 13:16

YAŞAM SAVAŞINI KAYBETTİ

Isparta’mızın Yetiştirdiği ünlü halı porte sanatçısı Ahmet Aksakal yaşamını yitirdi.

SDÜ Tıp Fakültesi hastanesinde 79 gündür tedavi gören Aksakalyaşamını yitirdi. Isparta’nın yetiştirdiği en büyük halı sanatçısı AhmetAksakal, bugüne kadar yurt içinden  veyurt dışından yüzlerce devlet adamı, iş adamı,siyasetçi,ve sanat dünyasının,tanınmış isimlerinin ve resimlerini halıya dokumuştu.

Beyin damarlarının tıkalı olduğu ve konuşma yeteneğinikaybettiği öğrenilen Aksakal hayata tutunamadı.

Aksakal yarın Senir Kasabası'nda toprağa verilecek

Isparta değerli bir zanaatçıyı kaybetti

Mehmet ÖZKAN
10 Aralık 2014 Çarşamba 09:13

Bir zamanlar Ispartalının geçim kaynağı olan el dokuma halıcılığının kaybolmasının ardından, Ahmet AKSAKAL yaptığı çalışmalarla bir kültürümüzü gelecek nesillere aktarma görevini en iyi şekilde gerçekleştiren bir sanatçıydı. Nur içinde yatsın.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

IŞIKLAR İÇİNDE YATSIN

NUMAN BIÇAKLI
09 Aralık 2014 Salı 15:15

DEĞERLİ EĞİTİMCİ,ISPARTA;DA HALICILIĞI SANATA DÖNÜŞTÜREREK, DÜNYA ÇAPINA YAYAN,GİRİŞİMCİ VE YARATICI DEVİNİMLERİYLE,HALICILIĞI YÖRESİNDE VE ÜLKE ÇAPINDA BİR ÜST AŞAMAYA ULAŞTIRAN, DEĞERLİ ARKADAŞIM AKSAKAL,I KAYBETMENİN ÜZÜNTÜSÜ İÇERİSİNDEYİM. IŞIKLAR İÇERİSİNDE YATSIN. TÜM ARKADAŞLARIMA, ÇOCUKLARINA ,SAYIN EŞİNE,YAKINLARINA VE SEVENLERİNE BAŞSAĞLIĞI DİLERİM.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla