visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 19:55

YALVAÇ'A 4 DOKTOR ATANDI

YALVAÇ'A 4 DOKTOR ATANDI
01 Şubat 2017 Çarşamba 17:36

YALVAÇ'A 4 DOKTOR ATANDI

Nurettin Arkan- YALVAÇ 

ISPARTA'nın Yalvaç Devlet Hastanesi'ne 4 uzman doktor ile 1 eczacı atandı. Son atama ile hastanedeki doktor sayısı 27'ye yükseldi.

Sağlık Bakanlığı tarafından Yalvaç Devlet Hastanesi'ne 4 uzman doktor ile 1 eczacı ataması yapıldı. Son atamalarla birlikte hastanenin doktor sayısı 19'u uzman olmak 27'ye çıktı. Isparta Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Uzm. Dr. Hüseyin Yavuz ve Tıbbi Hizmetler Başkanı Dr. Zafer Dirik hastaneyi ziyaret ederek yeni göreve başlayan doktorlara 'hayırlı olsun'dedi.

Tıbbi Hizmetler Başkanı Dr. Zafer Dirik, Yalvaç Devlet Hastanesi'nde eksik olan uzman doktor kadrosunun tamamlandığını belirtti.Hastaneye kardiyoloji, dahiliye, kadın doğum ve anestezi uzmanı ile eczacı atandığını aktaran Dirik, "İyi performans göstereceklerine inanıyoruz.Böylelikle ilçemizden hasta sevklerinin de azalacağına inanıyoruz" dedi. Yalvaç Devlet Hastanesi'ne 10 gün önce atanan kardiyoloji uzmanı Dr. Mehmet Çelebi'nin yanı sıra kadın doğum uzmanı Dr. Kazibe Koyuncu,dahiliye uzmanı Dr. Burcu Meryem Atak, anestezi uzmanı Dr. Ali Rıza Kağnıcı ile eczacı Sevda Koca göreve başladı. Açıktan ataması yapılan göğüs hastalıkları uzmanının ise göreve başlamadığı belirtildi.

 

Hulki
02 Şubat 2017 Perşembe 02:56

Hastanede, hasta yatıracak yatak yok! Eskı hastanenın yatak sayısı 70,yenı hastnin 75 idi ve zorlayarak 100 oldu! Hala yetmıyor. Ybakımda yeterlı ekıpman ve eğitmlı personel yok! Hastne ın yerleşimi çok yanlış, dağın başı! Hastne elektrıkle ısınıyor,bu elektrıği biz mi üretıyoruz?otoparkı yetersız, kar yağdı mıllet hastneye gelemedi! 50 tane dr arasanız nolur, bin tane yanlış ve eksik car, bunu niye açıklamıyor başhekımınız ve sekreterınız?? Kandırmayın mılleti!

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

as

as
01 Şubat 2017 Çarşamba 20:52

taşörenlerin durumu ne olacak.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla