visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:39

TEDAVİ OLMAK İÇİN SOMALİ'DEN ISPARTA'YA GELİYORLAR

TEDAVİ OLMAK İÇİN SOMALİ'DEN ISPARTA'YA GELİYORLAR
01 Haziran 2017 Perşembe 14:55

TEDAVİ OLMAK İÇİN SOMALİ'DEN ISPARTA'YA GELİYORLAR

SOMALİ'de yaşayan 58 yaşındaki Ali Muhammed Musa, tedavi için Isparta Şehir Hastanesi'ne geldi.

Somali'nin başkenti Mogadişu'da oturan Ali Muhammed Musa,yaklaşık 7 bin 330 kilometre kat ederek tedavisi için Isparta Şehir Hastanesi'ne geldi. Oğlu Muhammed Ali Muhammed ve kendilerine refakat eden Xamdi Abubakar ile gelen Ali Muhammed Musa, genel cerrahi, dahiliye, FTR gibi uzman branşlarda poliklinik muayenelerini tamamlanıp, tedavisinin ardından ülkesine dönecek.

Ali Muhammed Musa, Türkiye'yi kardeş ülke olarak gördüklerini ve burada tıp alanındaki gelişmelerin ileri olmasından dolayı tercih ettiklerini söyledi. Uçakla Mogadişu'dan İstanbul'a buradan da Isparta'ya ulaştıklarını kaydeden Musa, Türkiye'ye gelerek tedavi olup Mogadişu'ya dönen kişilerden memnuniyetlerini ve tavsiyelerini dinleyerek geldiklerini kaydetti. Kardeş ülke hekimlerine emanet olmaya geldiklerini aktaran Musa, belden ayaklarına kadar ağrı oluştuğunu ve ilk defa Isparta'ya gelerek tedavi olduğunu anlattı.

Isparta Şehir Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Kadir Gökhan Saçkan, daha önce Somali'nin Mogadişu Recep Tayyip Erdoğan Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde görev yaptığını ve orada kardeş ülke vatandaşlarının tedavileri için çalıştığını söyledi. Saçkan, "Bu kez Somali'den gelen misafirlerin başhekim olarak görev yaptığım Isparta Şehir Hastanesi'ni tercih etmeleri bu bağlamda bizim için de ayrıca önem arz etmektedir. Kendilerine bizi tercih ettikleri için teşekkür ederim. Tedavileri noktasında gereken her şey yapılacaktır" dedi.

V.e.
03 Haziran 2017 Cumartesi 21:56

Zaten burda yaşayan somaliler haber yaptıran da yapan da çok komik duruma düşürmüş kendini

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

ali
02 Haziran 2017 Cuma 09:38

acile gidin görün rezilliği.önümde 48 kişi vardı derhal çıktım özele gittim 4 dk içinde serum taktılar tedavim bitti.somaliden gelmişte falan filan ****.somalide sağlık ocağı bile yok gelir tabi

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

esnaf

ıspartalı
02 Haziran 2017 Cuma 08:34

onlar zaten burda yaşayan mülteciler sıra yok para yok türkiye onlara güzel ve tatil yeri 17lira borcum var diye muayine olamadım ben kendi vergi ödeyen halkına kolaylık yok

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dr
02 Haziran 2017 Cuma 00:36

Başhekim bey herhafta böyle basit haberlerle ismini sıradan hale getirme....

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Türk
01 Haziran 2017 Perşembe 21:51

Bedava mı yoksa ücretli mi tedavi oluyorlar. Mülteciler bedava muayene oluyor, ilaç parası vermiyor, sıra beklemiyor da ondan.

70 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kezban
01 Haziran 2017 Perşembe 19:45

Ne kadar şanslı bir hastanemiz var. Kıymetini bilemiyoz.

2 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

komik

komik mi
01 Haziran 2017 Perşembe 18:40

neden kanadadan veya almanyadan gelmiyorlar da taaaa somaliden geliyorlar allah allah ilginç

55 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

somali olalı böyle zulüm görmedi

somali
01 Haziran 2017 Perşembe 18:38

hayırlısı be gülüm :D

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neden Erdogan hastahanesine gitmediler?

Abdullah Abdullah
01 Haziran 2017 Perşembe 17:21

Mogadishuda Erdogan hastahanesi vardi, neden oraya gitmediler acaba?

29 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

onlar

buralı
01 Haziran 2017 Perşembe 17:11

hahahahha onlar burda zaten bağlar mahallesinde yaşıyorlar :)))

59 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla