visitor analyticsvisitor analytics

SOKAK KÖPEĞİ SALDIRDI: 1 YARALI

SOKAK KÖPEĞİ SALDIRDI: 1 YARALI
15 Eylül 2016 Perşembe 22:32

SOKAK KÖPEĞİ SALDIRDI: 1 YARALI

ISPARTA'nın Şarkikaraağaç İlçesi'nde 29 yaşındaki Süleyman Işık, sokak köpeğinin ısırması sonucu çeşitli yerlerinden yaralandı.

Camiikebir Mahallesi'ndeki olay dün saat 21.00 sıralarında meydana geldi. Ailesiyle bayram ziyaretine giden Süleyman Işık, aracına binmek üzereyken sokak köpeği saldırdı. Ailesini korumaya çalışan Süleyman Işık'ı köpek önce kolundan ısırdı. Yeniden saldıran köpekle yaklaşık 15 dakika boğuşan Işık, çevredekilerin yardımıyla kurtuldu. Yakınları tarafından Şarkikaraağaç Dr. Sadettin Bilgiç Devlet Hastanesi'ne götürülen Işık, buradaki müdahaleden sonra Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi.Çeşitli yerlerinden köpeğin ısırmasına bağlı yaralanan Işık'ın tedavisi sürüyor.

Tek sorunumuz bu değil ama bu büyük bir sorun ...

Yazık adama da köpeğe de
18 Eylül 2016 Pazar 01:59

Başkan bu hayvanlara bir barınak bir bakım merkezi falan açın yazık insana da hayvana da ... Dünyada farklı örnekleri var ... Saldırgan ve insanlara zarar verenler iğneyle uyutuluyor veya uysal olanlar bakimlari yapılıp bir sure eğitildikten sonra insanların dostu eli ayağı gözü oluyor ... Türkiye de bir ilk olun bu işi si yapın tüm turkiyeye ornek olun ....

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kpk

Ercn
17 Eylül 2016 Cumartesi 12:58

Köpek köpekliğini yapacak ,beldiyelerde gerekli tedbirleri alacak.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

uaİk

yurttas
17 Eylül 2016 Cumartesi 12:50

Zehirleyin yada başıboş saldırgan hayvanın alniçatindan vurun.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilginç

Şarki Karağaç
17 Eylül 2016 Cumartesi 09:59

Türkiyede Adana, Ispartada Şarkikarağaç.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

artik yeter

vatandas
16 Eylül 2016 Cuma 22:22

Köpeğin insani isirmasi haber değil diyen basit insanlar var daha piyasada ! Tek isteğim bu aciyi onlarda yaşasin. Köpeği severken isirmasi haber olsun mu ? Bundan sonra haberleri yaparken senden izin alinsin. Bu aciyi yaşamadan kimse yorum yapmasin herkes çenesine sahip ciksin! Bu vahşet saçan hayvanlara biran önce çare bulunmali bu ülkede ! Artik yeter.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vay hayinler

Ak ıspartalı
16 Eylül 2016 Cuma 20:58

Bir arkadaşın yalancısıyım o söyledi. Fetocular bucak ve aglasından getirip salmışlar köpekleri. Allah köpeklerin şerrinden Müslümanları korusun. Amin.

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haber

Cüneyd
16 Eylül 2016 Cuma 20:07

Köpegin insanı ısırması haber degildir.Asıl haber insanın köpeği ısırmasıdır.:)

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

artik biktik

vatndas
16 Eylül 2016 Cuma 18:48

Artik yeter bu kacinci olay her gun banada sariyorlar ayrica abim kopege tas falan atmadi arabadan indigi anda saldirmaya basldi bilip bilmediginiz olaylara yorum yapmayin

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

HALI KENT

HALI KENT
16 Eylül 2016 Cuma 17:35

Halıkente başı boş köpeklerden geçilmiyor,yetkililerin bir an önce önlem alması gerekir

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

daha önce birşeyler yapmıştır

vatandaş
16 Eylül 2016 Cuma 15:04

Eleman daha önce taş atmıştır köpeğe. Birşeyler yapmıştır. Yoksa durup dururken köpek saldırmaz.Bana niye saldırmıyor????????

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla