visitor analyticsvisitor analytics

ŞEHİR HASTANESİ AÇILMADAN SKANDAL İDDİALAR PATLADI!

ŞEHİR HASTANESİ AÇILMADAN SKANDAL İDDİALAR PATLADI!
13 Şubat 2017 Pazartesi 22:04

ŞEHİR HASTANESİ AÇILMADAN SKANDAL İDDİALAR PATLADI!

ISPARTA Şehir Hastanesi’nin açılmasına kısa bir süre kala skandallar ardı ardına gelmeye başladı. Devlet Hastanelerinde Tıbbi Sekreter olarak görev yapan 220 personelin yeni Şehir Hastanesi’nde sadece ve sadece 75 kişinin aynı görevi yapacağı diğer çalışanların ise kat görevlisi ve hasta karşılama gibi birimlerde görev yaptırılacağı öğrenildi.

3 ay önce işe giren bir Hastane Müdürünün oğluna kıyak yapıldığı en büyük iddialar arasında yer aldı.

Yaklaşık 15 senedir Tıbbi Sekreter olarak görev yapan çalışanların hasta karşılama ve kat görevlisi gibi birimlerde görevlendirileceği ve bu yaşananların çalışanlar için büyük tepki topladığı öğrenildi.

ŞEHİR HASTANESİ’NDE NELER YAŞANIYOR
HEPSİ VE DAHA FAZLASI

SADECE VE SADECE BOMBA 32’de

Sekreter ağlama
16 Şubat 2017 Perşembe 17:41

Ne ağladınız be... Kalifiyeli eleman değilmişsiniz ki alınmadınız boşuna kürek sallamayın. İnsanlara iftira atıp günaha giriyorsunuz sonra haktan hukuktan bahsediyorsunuz. O yüzden susun ve yeni görevinize odaklanın. Lafla peynir gemisi yürümez. Liste de adınız olsa size böyle çamur atsalar ne yapardınız? O yüzden ses kes!

14 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

kıyak

ıspartalı
16 Şubat 2017 Perşembe 12:19

hatane müdürürnün yeğenide el altında işe alınmıştır onu neden kimse dile getirmiyor.ıspartanın idaresi burdur'luların elinde istediği gibi at koşturuyorlar.buralılarda biyat ediyor sorgulayan yok sorgulayanıda harcıyorlar

4 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

Meraklı
16 Şubat 2017 Perşembe 00:40

Hastanenin eski bir çalışanı olarak konuyu takip ediyorum az çok herkesi tanırım bahsi geçen liste yayınlandı mı yayınlanmadiysa isimleri yazsanız da benim de torpil var mı yok mu fikrim olsa merakım geçse. Büyük ihtimalle listede adı olmayanlar torpil diyor, adı olanlardan ses yok, adı olmayan kişilere sevinenlerin de isabetli karar verilmiş diyor

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Korkusuz
15 Şubat 2017 Çarşamba 23:33

Şimdi de gelip bana çamur atıp seviyesizleşmeyin listede adım yok! Ben neysem oyum! İşte sizin gibiler kalitesini gösteriyor. Neden seçilmediğiniz de ortada sizin gibi insanları seçmeyerek de akgün çok doğru bir karar aldığını gösteriyor. Benim bir yaram da yok olmaz da ben düzgün bir şekilde 4 ay görevimi yaptım ve çekildim. Yaram olsaydı sizin gibi çirkeflik yapar insanlara çamur atardım. İşte bu da kalite farkı ben gerçekleri söyledim. Siz işinize gelenleri dediğim gibi bir cafede anlatabilir

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cansemih
15 Şubat 2017 Çarşamba 20:29

Ben müdürü de tanımam oğlunu da eylül-ocak ayları içinde gördüklerimi bildiklerimi yazdım. İçiniz rahat olsun şehir hastanesinde yokum. Farklı bir meslekle uğraşıyorum. Eğer olsaydım da kendi hakkım olurdu. Çünkü sınav yapıldı. Sözlü mülakat yapıldı. Ben mülakat sonrası torpil arayanları da biliyorum hâlâ sızlamayın küçük düşürmeyin kendinizi konuşacaksanız da oturup çay içip konuşalım ben gerçekleri anlatmaya hazırım beklerim.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet32 adalet iftira ile olmaz
15 Şubat 2017 Çarşamba 20:25

Senle de yan yana oldu galiba. Terbiyesiz bir erkeğin yanında bayan olması illa bir şey mi olmasını gösteriyor. Çalıştığı arkadaşıyla oturup çay içemez mi? Paraya ihtiyacı var mı yok mu bilemem. Ama paraya ihtiyacı var ki çalışıyor. Evet hak görüyor dediğin gibi

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halk mı?
15 Şubat 2017 Çarşamba 20:21

Sen hangi halksın torpil var diyor. Neye dayanarak torpil var diyorsun. Genel sekreter Hüseyin bey açıklama yaptı otur izle bilgi sahibi ol cahil ! Bilgili ol ki attığın çamur kaliteli olsun

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çamur değil gerçek gardaş
15 Şubat 2017 Çarşamba 20:19

Ne çamuru ben gördüğümü söylüyorum yaran ne de laf atıyon çamur diyen benim kimseden korkum yok müdürü de tanımam oğlunu da ben gerçekleri söyledim. Ben gıda teknikeriyim. Sizlerin yaptığı insanlara suç atmak. Bir ara görüşelim seninle çamur dediğin her şeyi gösteriyim ben sana o zaman anlarsın. Sonra da utanırsın kendinden aynaya bile bakamazsın

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

çamur Cansemih

çamur Cansemih
15 Şubat 2017 Çarşamba 17:30

Cansemih ADLI kardeş yaran çok büyük galiba hayırdır ne bu kadar savunmalar korkdun mu yoksa düzmece yapılan 75 kişilik listede sendemi varsın liste yeniden yapılınca cıkıcağını anladın da müdürünü koruyup kıyak mı yapmasını bekliyorsun.he unutmadan bir de sekreterlerin son model arabası varmış sen onları doktorlarla karıştırdın galiba hadi diyelim oldu sende al çalışıp çamur atttttmaaaaaa

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halk
15 Şubat 2017 Çarşamba 16:56

Cansemih sen nesin yalaka sen sinavi mi kazandin .sinav sonucunu mu acikladilar.aciklasin yetkililer basin onunde torpil torpil var

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet32
15 Şubat 2017 Çarşamba 14:25

Sen kendi agzınla söylüyosun madem paraya ihtiyacı yok bu cocugun niye calışıyor ozaman sen aldıgı hedyelerden bahsediyosun millet ekmek parasından bahsediyor hayırdı r müdür senide aldı galba o listeye hastanede kız bulmak için çalışıyor galibA adam hergün başka kızla yanyana maşallah biz cocuklarımızın ekmek parası derdindeyiz sizin derdinize bakkk ama hak görür

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

boşa çırpınıyorsunuz

yanıkhanlı
14 Şubat 2017 Salı 23:41

siz burada ne kadar birbirinizede laf soksanız iltifatda etseniz küfürde etseniz sizden başka kimsenin haberi yok...SU AKTI YOLUNU BULDU ...siz neyin derdindesiniz .... bu ülkede hele hele ıspartada torpilsiz işe giren tanıyormusunuzki torpil yok diyorsunuz.....sanki her taraf iş dolu kimse çalışmıyor ..illaki hastane olcakmı diyor....bal tutan parmağını yalar ....bu iş bitmiştir vesselam ... sizin yazdıklarınız da yanınıza kar kalacak hepsi bu .....

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cansemih
14 Şubat 2017 Salı 20:57

Bende 4 ay sekreterlik yaptım raporlu yerine kimin ne olduğunu çok iyi biliyorum. Millete duygu sömürüsü yapmayın burada 1.5 senedir çalışan adama şimdiye kadar sesiniz çıkmadı , işsiz kalmadığınız halde sekreterliğe seçilnediniz diye çirkeflik yapıyorsunuz. Yazık hepinize kendinizi küçük düşürmeye devam. Hakkını arıyormuş sanki alın teriyle girdi hastane de işe... Akgün o 80 kişiyi seçti de aldı. Kalifiyeli değilmişsiniz ki sekreterliğe layık görülmediniz o yüzden susun oturun!

15 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cansemih
14 Şubat 2017 Salı 20:48

Akgün ilk mülakat yaptığında kazanamayacağını anlayan devlet hastanesi sekreterleri ağlaya ağlaya koridorlarda torpil arıyordunuz kocanızı babanızı arayıp kimi arıyorsan ara bu işi hallet , aman almazlarsa almasınlar kocama babama söylerim kafe açarım,etüt merkezi açarım diyenler şimdi ne oldu da insanlara çamur atmaya başladınız. Kocanız babacığınız parayı kesti mi bi işi başaramadığınız için! Bir kaç kendini bilmez bir araya gelip isyan mı çıkarabileceğinizi sandınız kendinize bakın

15 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hadi adlı arkadaş gelde yapalım
14 Şubat 2017 Salı 20:42

Ayağını yorganına göre uzatırsan yaparsın. Evli değilim ailemle yaşıyorum ve bunları yapabiliyorum.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cansemih
14 Şubat 2017 Salı 18:55

Adam askere gitmemiş diyo sanane , diploması yok diyor var , istediği zaman izin diyor ne istediği zamanı acil de 24 saat nöbet tutan uç gün tatil yapıyor işi öğrende gel , yaptığın işi bilmiyorsun çamur atmaya çalışıyorsun siz bu adamla aynı yerde yemek yediniz siz bundan utanın hangi sekreterin altında son model araba yok duygu sömürüsü yapıp da küçük düşürmeyin kendinizi , o adamı işinden attırsanız ne olacak hanginiz torpilsiz girdi hastane ye he?

19 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cansemih
14 Şubat 2017 Salı 18:49

Siz bunları nasıl yaza biliyorsunuz ya ben asgari ücretle çalışıyom altımda 2014 model arabam var son model telefonum var her hafta Antalya ya gidiyorum illa müdür çocuğu mu olmak lazım bunu yapmak için

15 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

KENDİ EKSİKLİĞİNİZİ BAŞKALARININ ÜZERİNDE TAMAMLAYAMASINIZ!

BAŞAK
14 Şubat 2017 Salı 17:22

1.SEVGİLİM BANA BU İŞE GİRMEDEN ÖNCEDE ÇİÇEK ALIYORDU. 2.ONUN ELİNDE BU İŞTEN ÖNCEDE HEP GÜZEL Bİ TELEFON VARDI(ADAMIN KİŞİSEL ZEVKİ KİMENE) 3.ARABAYA BUNDAN ÖNCEDEN BİNİYORDU.4.İŞE GİRİP KENDİNE MAL MÜLK EDİNMEDİ. 5.ODA SİZİN GİBİ ASGARİ ÜCRETLE ÇALIŞIYOR.Kİ NE BENİM ONUN BANA ALACAĞI ÇİÇEĞE İHTİYACIM VAR.NEDE ONUN SİZİN BU SÖYLEDİĞİNİZ ŞEYLER İÇİN PARAYA İHTİYACI!! ADALET BU ŞEKİLDE İNSANLARA ÇAMUR ATARAK ARANMAZ HAKKIN VARSA KARDEŞİM ÖNCE ADAM OLUR ÖYLE ARARSIN!!

28 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

HarAm olsun
14 Şubat 2017 Salı 16:43

Burdan sesleniyorum o kDar adgari ücretle ailesini gecindiren cocuklrının ihtiyCını kRşılıcak olan bu işe emek vermiş elinde belgeleri olan insanları işe almayıp müdürün ogluna altına ArAba pArası için son mod telefon ve soglunun. Sevgilisine cicek parSı vermek için bu işe ****k hiçmi vicdanınız sızlAmadı o kadar kul hakkı yediniz haram olsun

8 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hüseyin
14 Şubat 2017 Salı 16:01

Ülkede işsizlik patlamış. Seçim vaatlerini alkışlıyordunuz ne oldu şimdi. Sizler istediniz bu şekilde bir yönetim, şimdi hiç ağlamayın. Allah ın takdiri işte :)

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan kaya
14 Şubat 2017 Salı 15:58

Sandık önünüze geldiğinde konuşun.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

EL ALTINDAN SINAV YAPILDI 3 AYDIR SONUCU YOK

yalaka ya CEVAP
14 Şubat 2017 Salı 15:54

Madem sınav yapıldı herşey usule uydun nerde bu sınav sonuçları hee 3 aydır sınav sonucu açıklanacak SINAVA GİRENLER SİZLERE SORUYORUM KAÇ PUAN ALDINIZ ne lan bu KPSS mİ o bile iki haftada açıklanıyor yarası olan gocunur tatlım SENİNDEMİ İSMİNİ MÜDÜR YAZDIRDI LİSYETE HAYIRDIR

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sekreter

Sevimsiz
14 Şubat 2017 Salı 15:31

Bu listede, genel sekreterin, sekreteri Keramettin de var mı? Hani seveni pek çoktu da, merak ettim.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tarafsız
14 Şubat 2017 Salı 15:24

Eminim bu ayaklanmayı çıkaran yılın 8 ayı rapor alıp çalışmayan,kantinde artık haykırdayamayacağından panikleyen biridir.ve ayrıca saç boyasına daha az peroksit katmalı diye düşünüyorum zararlı diyorlardı doğruymuş.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla