visitor analyticsvisitor analytics

ŞEHİR HASTANESİ'NE İNME MERKEZİ

Şehir Hastanesi'ne inme merkezi
17 Mayıs 2017 Çarşamba 18:30

Şehir Hastanesi'ne inme merkezi

ISPARTA Şehir Hastanesi Başhekimi Kalp-Damar Cerrahı Op.Dr.Kadir Gökhan Saçkan, felç geçiren hastaların tedavisine yönelik inme merkezi kuracaklarını söyledi.

Isparta Şehir Hastanesi Başhekimi Opr. Dr. Kadir Gökhan Saçkan, yakın zaman içerisinde felç hastalarının tedavisi için inme merkezi oluşturmayı hedeflediklerini söyledi. Felç geçiren hastalarda 6- 8 saatlik zamanın çok kritik olduğunu belirten Saçkan, "İnme merkezi kurmak istiyoruz. Felç gelişiyor, kolu tutuluyor mesela. O an 6, 8 saatlik kritik bir saat var. O da bazı hastalar için geçerli. Denizli'de bu merkezi kurduk. Şimdi de burada karacağız" dedi.

Şehir Hastanesi'nin açık kalp ameliyatı yapabilecek yeterlilikte olduğunun da altını çizen Opr. Dr. Saçkan, hedefe sağlam adımlarla gitmeyi tercih ettiklerini söyledi. Saçkan, şöyle konuştu:

"Zaman içerisinde yeni bir şeyler yapmak gerekiyor. Yeni bir vizyon koymamız gerekiyor. Burası Şehir Hastanesi. Burada Türkiye'de ilkleri yapmamız lazım. 'Isparta Şehir Hastanesi'nde yapılıyormuş' dedirtmemiz gerekiyor. Büyük damarları açmadan kapalı yöntemle ameliyatsız olarak yapmayı hedefliyorum. Aynı gün hastayı koridorda yürütmek amacındayız. Allah nasip ederse yapacağız. Çalışan kalpte by-pass yapacağız. Hiç narkoz kullanmadan, uyutmadan şah damarı ameliyatını burada yapacağız. Bu ameliyatı her an yapabiliriz, hazırız. Başka illerden hasta almaya başlayacağız."

Gerçekler konuşulsun artık
18 Mayıs 2017 Perşembe 19:55

Artık biraz da gerçekler konuşulsun hastane çalışanlarının neler çektiğini yapılan mobingi yapılan eziyetleri istifa ya zorlananları işten çıkarılanları. Gelinde gerçekleri anlatalım birazda gerçekleri konuşalım yazalım.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Arif
18 Mayıs 2017 Perşembe 18:18

Şehir hastanesi cok guzel... sistem zamanla oturacak diye umit ediyoruz. Artik hastalara insan muamelesi yapiliyor cok sukur. Ama doktorlarin sekreterleri olmamasi karışıklıga yol aciyor. Doktor hastayla verimli bir sekilde ilgilenemiyor. Buna çözüm bulunmali

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok önemli

mustafa
18 Mayıs 2017 Perşembe 14:23

harika ötesi bir çalışma Allah emeğinizi yağlı etsin.

4 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkürler, tebrikler

FATMA E
18 Mayıs 2017 Perşembe 14:20

işte GURUR duyulan bir ekipteşekkürler Sayın Kadir Gökhan Saçkan,değerli doktorlarımız,hemşirelerimiz ve sağlık çalışanları

4 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

Qwerty
18 Mayıs 2017 Perşembe 08:59

Hastanede çalışanlar kan ağlıyor. Herkes tayin dönemini bekliyor.Sorunlar bir türlü çözulemiyor.Şirket ve sağlık bakanlığı çalışanları diye 2 ayrı grup ve iki ayrı yönetim var. Bu inme merkezi anjiyo ve açık kalp ameliyatı meselesini diğer kalp damar uzmanları na bırakıp hastane meselelerine daha çok egilseniz memnun olacağız. Ultrason a niye 14 güne randevu veriliyor mesela? Devlette yapılan işlemler bu hastanede niye yapılamıyor mesela? Çalışanlar neden mutsuz mesela?

73 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla