visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 01:30

ŞEHİR HASTANESİ'NDE BİR İLK DAHA!

Şehir Hastanesi'nde bir ilk daha!
20 Haziran 2017 Salı 18:24

Şehir Hastanesi'nde bir ilk daha!

Isparta Şehir Hastanesi’nde nörolojik problemi olan hastalara hem tanı amaçlı, hem de ilerleyen dönemlerde tedavi amaçlı karotis anjiografi girişimsel işlemlerine başlandı. İlk vaka Kalp ve Damar Cerrahisi ekibi tarafından gerçekleştirildi. Böylece hastalara dış merkezlere gitmeden karotis anjiyografi ve girişimsel işlemler gibi özellikli tedavileri için Isparta Şehir Hastanesi'ne başvurabilecekler.

Personellll
22 Temmuz 2017 Cumartesi 19:29

Bu hastanede temizlık muduru olan Mehmet akil denen kısı ıgrenç bı insan nerde kendine yalakalık yapan insanlar varsa onları tutuyor kayırıyor nerde adi kultursuz gereksız hıc birsey bilmeyen kişileri insanların basına Sef dikmiş Sef denen nerde dul calisan var gece onun yatgında bole insanlara kaldık işte burdan hastane mudurlerıne sesleniyorum mudurler ve şefler degis son namusumuz elden gidiyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mayda gıbı adam olsan

ASI GUVENLIK
22 Haziran 2017 Perşembe 20:22

sadece guvenlıkten mı cıkıs var rumuz personel sızce maydaya dıl uzatacağına yaptırımlarına bak bence devletten personel gelecek dıye bırcok ısını ıyı yapan ogg arkadaşıma ıs cıkısı verıldı hıcbırısı dıl uzatıp hakaret etmemıstır o kadar karakterlı arkadaşlarımızı kaybettık kı meydan sızın gıbılere kaldı ve mayda kendı sırketıne yada hyrrt ye otoparka ıse katmıştır karakterı sağlamsa zaten bırakmaz temızlıktende cıkıs oluyor hyrrtde de sızın kadar karaktersız degıller kı ıftıra etmıyorlar 1

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

rekal

ahmet
21 Haziran 2017 Çarşamba 10:22

Sırf reklam başka bir şey değil acaba fotoğrafta güdüğün gibi anlayışlı ve saygılımasınız birde Somali'den gelen hastalardan sonra buda büyük başarı tabi :)

31 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İŞTEN ÇIKARILMA

PERSONEL
21 Haziran 2017 Çarşamba 09:49

SİZ ORADA BOSTAN KORKULUĞU MUSUNUZ HER GÜN BİR ÇOCUK İŞTEN ÇIKARILIYOR SİZİN SESİNİZİ HİÇ DUYMADIK O MEHMET MAYDA DENEN ADAMI İŞTEN ATAMADINIZ YAZIKLAR OLSUN KAÇ KİŞİNİN CANINI YAKTI BU MEMLEKETTE ONDAN BAŞKA ADAMMI KALMADI

8 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞ

VATANDAŞ
21 Haziran 2017 Çarşamba 09:48

YAZACAĞIM BU YORUM BELKİ BEGENİ KAZANMAYAÇAK AMA VATANDAŞIN İSTEDİĞİ HİZMETTİR, HİZMET. BU HİZMETTEN VATANDAŞ MEMNUN İLGİDEN ALAKADAN. ESKİ HASTANENİN HALİNİ İYİ BİLİYORUZ, YAŞI 55-60 GELMİŞ HEMŞİRE KARDEŞLERİMİZ HASTALARA GELEN DİYET YEMEKLERİNİ KENDİ PORSOLEN TABAKLARA DOLDURARAK,ALDIKLARINA ÇOK ŞAHİT OLDUM. HALBUKİ AŞAĞIDAKİ KENDİLERİNE AYRILAN YEMEKLERİ BEĞENMEYİP YEMEDİKLERİ İÇİN

5 Beğendim
27 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU NASIL BAŞLIK

FATİHİN TORUNLARI
21 Haziran 2017 Çarşamba 08:21

güya iyi haber yapacaksınız ama maşallah önce adamı yerden yere vuruyorsunuz imayla adamcazdan ne istiyorsunuz yönetmeliği tüzüğü o mu çıkarıyor tokmak falan bunlar hiç hoş benzetmeler değil

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doktor
21 Haziran 2017 Çarşamba 04:47

Bu sorunları çözecek makam genel sekreter değil mi?

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Merty
20 Haziran 2017 Salı 20:28

Benim bildiğim başhekim idari sorunlarla ilgilenir.Bu tip işlemleri diğer doktorlar yapar. Bir koltukta iki karpuz taşınmaz. Bir garip haber oldu bu. Haber şöyle olsa anlardım. Başhekim idari sorunları çözdü, sehir hastanelerinde memnuniyet oranı en yüksek hastane yaptı. Biz Ispartalalilar ondan hastanenin idari sorunlarını çözmesini istiyoruz tıbbi işlemleri çalışan doktorlar yapsın. Hep garip haberler geliyor hastaneden vesselam.

94 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla