visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ TIP DEVREDİLİYOR!

SDÜ TIP DEVREDİLİYOR!
24 Haziran 2016 Cuma 12:28

SDÜ TIP DEVREDİLİYOR!

AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) Tıp Fakültesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Hastaneleri’nin Sağlık Bakanlığı’na devri konusunda önemli gelişmelerin olduğunu söyledi.

SDÜ Hastaneleri’nin çok ciddi anlamda bakım, onarım, tadilata ihtiyacı olduğunu savunan Zabun, şöyle dedi:

«SDÜ Tıp Fakültesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Hastaneleri’nin imkânlarının genişletilmesi,tadilat, bakım ve onarım sorunlarının çözülmesi gerekiyor. Hükümet’in, Sağlık Bakanlığı ile üniversite hastaneleri arasında eş güdümlü şekilde bir çalışma alanı oluşturmak için bir dizi programları var. SDÜ Hastaneleri’nin borcu da çok Bu borcu kapatabilmesi, tadilat, onarım ve ileri teknoloji tıbbi donanım yatırımı yapabilmesi şu an için mümkün görünmüyor. Evet, SDÜ Hastaneleri’nin Sağlık Bakanlığı’na devredilmesi söz konusu.»

gerçekler

ağabey
26 Kasım 2016 Cumartesi 02:22

bu hastanede çalışanların çoğu cebine çalıştığı için bu borç bitmez, resmen çiftliğe çevirmişler, yazıklar olsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Görev zararıdır

Aliş
11 Kasım 2016 Cuma 00:48

Bu hastanenin neden borcu var bilen var mı.hastane ile ilgisi olamayan zevat döner sermayeden pay almış, milyonlarca su borcunu ödememiş defalarca borcu devlet tarafından silinmiş,döner sermaye paraları ve usulsuz ihalelerle paralar fetöye aktarılmış ve bir çok hoca kılıklı adam bilim ve hizmet üretmek yerine özel muayene yapmış hastaneyi arpalık gibi kullanmış, hastalar itilip kakılmış ve hasta gelmez olmuş bu kadar pislğin olduğu bir kurum ayakta kalamaz. Bir an önce bu kurumun devredilmeli

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İhanet kıskacı

orhan
11 Kasım 2016 Cuma 00:36

Binlerce vatandaşın vergileriyle yapılan bu güzide kurum bir avuç fetöcü hainin ellerinde heba olup gitti. ve hala da bu pisliklerden temizlenmiş değil temizlenme imkanı da yok o halde Sağlık Bakanlığına devredilip hizmetine devam etmeli burasını çiftlik olarak kullanan o kanser gibi yapının pislikleri de o zaman dağılıp gidecektir.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

niye zarar etti

tıp mağduru
04 Kasım 2016 Cuma 01:56

bu zararın sebebi devlete bir kuruş katma değeri olmayanr ve her gün milyonlarca lira masraf edilen , sosyal güvencesi olmayan TÜRK vatandaşından çatır çatır para alınırken bedavaya muayene ve tedavi edilen suriyeliler olmasın

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

pskiyatri hocası DURU hanım

ıspartalı
25 Ekim 2016 Salı 22:10

duru hocamız biraz rahatsız olacak fakat evinden saat 11 de gelmeye bile tenezzül etmeden giriş yapılmış hastası yani beni sırf ücret yatırmadım diye muayene etmeden müsait olmadığını bildirdi. hastaneye uğramadan maaş alan proflar siz tıp yeminini bir ayağınızı havaya kaldırıp mı yaptınız.

16 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

herkes işe

sdu..
06 Ekim 2016 Perşembe 21:19

hiç calısmayan hoca kılıklıların calısması gerek. parasını verirsen hoca bakıyor, vermezsen umurunda değil. ara ki hoca bulasın , ayda 10000 lira para al ama ne egitim ne de hasta bak. tabi zarar eder hastane.

30 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

atmayın yorumcular

memet
06 Ekim 2016 Perşembe 20:26

eskiden nasıldı şimdi nasıl hastane hocalrın çoğu iyi niyetli beğenmeyenler ya aradan sızmaya çalışıp sıra alamayanlar.yada beklememek için cıngara şıkaranlar.istediğin zaman prof ücretini yatır randevunu al.hiç sorun yok.hemşire dotdor sizleri kucağına alıp ninni söylecek değil.gidin başka illere bir bakın o zaman ıspartanın nasıl olduğunu anlayacaksınız.nankörlük etmeyin.

15 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşekkür

iyilerde yok değil
05 Ekim 2016 Çarşamba 21:53

SDÜ de tamamen kötü hocalar yok iyilerde var sayın yorumcu lar çocuk endokrin polikliniğinde DOÇENT ÖZGÜR PİRGAN HOCA var kendisini 6-7 yıldır tanırım kesinlikle muayenesini bizzat sürekli kendisi yapar hastasıyla diyaloğa girerek tedavi ve önerilerini söyler. muayeneye girdiğinde hoş geldiniz diyerek tokalaşıp, ayakta kalıp rahatsız olmayın diye bizzat yer göstererek oturmamızı söyler,çıkıştada bizzat özel telefonunu vererek bir sıkıntı olduğunda 24 saat telefon la arayabilirsiniz .

25 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

-

SDÜ
01 Temmuz 2016 Cuma 11:26

SDÜ tamamen başı boş kalmış hoca diye adlandırılan kişilerin hastaneye uğramadığı, niteliksiz vasıfsız bir tıp fakültesi haline geldi, hastaların yüzüne bakan yok kaba saba davranışlar. hastaneye yatıp tedavi olmak için illa hocaya para yatırmak lazım özellikle fizik tedavi bölümünde tanıdığın varsa paran varsa yatıyosun. çok doğru bi karar

30 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oldumu

ali
30 Haziran 2016 Perşembe 13:39

Bundan sonra bu hastaneye kimse gelmez. Bundan sonra bu hastaneden sağlık beklemeyin.

4 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ Tıptaki tehditçiler ve tetikçileri ne zaman devrediliyor?

SDÜ Tıp Hastanesi Çalışanları
29 Haziran 2016 Çarşamba 14:42

SDÜ ftr'deki Aysel Topçuoğlu adlı personel her fırsatta eşini kullanarak SDÜ hastane personeline tehditler savuruyor. Fetöcü'lerin zamanında hızla prof yapılan kocası Metin Topçuğlu'nun YÖK'de görevlendirilişini her fırsatta dile getirerek, geçinemediği kişilere Metin bey'e söylerim sizin icabınıza bakar, sizin burada durmanız kocama bağlı diyerek hastane personelini sürekli tehdit etmekte. Lütfen hastane yönetimi bu kişiye uygun bir dille ikazda bulunsun!

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğru karar

boynukalın
25 Haziran 2016 Cumartesi 12:57

Bu kararı alanları, başta sayın Rektörümüzü ve il Başkan'ımızı kutluyorum. Prof lar odada oturup, özel muayene dışında hastanın yüzüne bakmıyorlar, hafta sonu özelde kaçak kesim yapanlardan bahsediliyor. yayın vs 3-5 kişi hariç zaten yok. Sayın Recep AKDAĞ bakanımız hizaya getirir bunları.

17 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir

yorumcu
25 Haziran 2016 Cumartesi 02:58

Hastahaneyi büyüttünüz ,şimdide borcu varmış! Kim dedi size büyütün diye? Neden büyütüldü? neysee.. herkes her şeyi tahmin ediyor

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

pretty

woman
25 Haziran 2016 Cumartesi 02:53

hemşire ve doktorların tavırlarından sadece ben değil aşağıdaki yorumları okursanız çoğu kişi rahatsız olmaktadır. Televizyonda da bir doktor yaşlı bir amcayı azarlıyordu, O deşifre olanıydı! Ya deşifre olmayanları? kimse ses çıkartamıyor çünkü yasalar çifte standart uyguluyor bu konuda. Haklıyı haksızdan ayırmak gerekir. Biri korunurken öbürü ezilmesin artık yeter. O yüzden parası olan ÖZel Hastanenelere gidiyor ve en azından orada ilgi alaka görüyor.Peki ya parası olmayan?

17 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

pretty

woman
25 Haziran 2016 Cumartesi 02:47

hastahaneyi büyüttüler büyüttüler sonra baş edemediler. Neden büyüttüler o kadar! her şey ortada.. ayrıca bir hemşire bana gerizekalı demişti. Sebebi de serumu takmaları için 2 kez hemşireler odasına gitmem ve oradakileri çekirdek çitlerken görüp,'geleceksiniz değil mi' diye sormam oldu.. Hemşire bana gerizekalı dediğinde sesimi çıkartamadım çünkü onlar adına çıkartılan yasayı hasta adına kötü niyetli olarak kullanıyorlar. Hastaları madur ediyorlar..

15 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Karla devredin

Bir kerede
25 Haziran 2016 Cumartesi 01:46

Ya bir kerede başarın. Bir kereçik de olsa karla devredin. Niye devriliyormuş muş. Zararla devretmek zorundamısınız. Devletin malı denizmi. Talan etmeyin. Peşkeş çekmeyin. Dönere çullanmayın. 14 tirilyon çalınırken uyumayın.

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Az sus be adam

Burrakkk
24 Haziran 2016 Cuma 23:07

Baki yeşil az sus da motorun sogusun her konuya maydonozsun. Motorrrr

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

meydan boş yaz

sdü
24 Haziran 2016 Cuma 20:52

Külliyen zarar diye yorum yazan hiçbir şeyden bilgisi olmayan cahil arkadaş ögren bakalım tıp fakültesi neden devrediliyor...

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
24 Haziran 2016 Cuma 20:18

Aktrol uyuz olmak pahasına yapılan eleştirilere beğenmedik diyor ya.Ya sizin onurunuz çapınız nedirki.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zarar

Külliyen
24 Haziran 2016 Cuma 17:39

Davran oteli, tıp fakültesi, tarum, Yabem, Gülar hepsini batırdınız. Tam da beklenildiği gibi. Çap meselesi

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Siz Yiyin

Devlet versin
24 Haziran 2016 Cuma 17:36

Ah Ah 3 kazı güdemeyenler. Hayatında hiç ticaret yapmayanlar. Bunu Nasıl becerdiniz. Kira yok. Hocaların memurların maaşını ve bilumum masrafları devlet öder yinede zarar edersiniz. Ama son kuruşuna kadar döner almasını bilirsiniz. Alakalı alakasız herkesin arpalığı tıp fakültesi.

19 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla