visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:40

REFAKATÇİDEN ŞİİRLİ TEŞEKKÜR! İŞTE O ŞİR

REFAKATÇİDEN ŞİİRLİ TEŞEKKÜR! İŞTE O ŞİR
04 Temmuz 2017 Salı 13:49

REFAKATÇİDEN ŞİİRLİ TEŞEKKÜR! İŞTE O ŞİR

Isparta Şehir Hastanesi’nde sağlık çalışanlarının hastalara ve hasta yakınlarına olan ilgisi memnuniyetle karşılanıyor.

Şehir Hastanesi’nde Nöroloji yoğun bakım servisinde hastası yatan bir refakatçi yoğun bakımdaki hemşirelerden memnuniyetini bir kağıda yazdığı şiirle dile getirdi. Şiirinde hemşirelerden “beyaz pamuklular” ve “gece kelebekleri” diye bahseden refakatçi, yazdığı şiiri saklamaları için görevlilere verdi.

İŞTE O ŞİİR

Refakatçiden

Ya Allah Bismillah

Uçuşuyor kelebekler

Her biri bir odaya

Ölümü sarıyorlar

Şifa umarak

Beyaz pamuklular

Sizi çok seviyorum

Bir tanelerim

Uykusuz kaldı

Gece kelebekleri

Yoğun bakımda

Ahtapot makinalar arasında

Oksijen üfürttürüp

Hastanın burnundan

Seviyorum sizi çok birtanelerim

Melda
04 Temmuz 2017 Salı 23:56

Çok dikkatli olun her an ajandaya isminiz yazılabilir.tabi anın da işinizden olursunuz.işte nedir bu.mel...danın adaleti.yazıklar olsun..

22 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dfg
04 Temmuz 2017 Salı 22:14

Genel sekreterin görevi ne denetlemek değilmi.hüseyin yavuz ne yapmaya çalışıyor.ne genel sekreterlikte ne hastanede huzur tok.hüseyin yavuz a maharetin den dolayı teşekkürler

72 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hüsenn
04 Temmuz 2017 Salı 22:11

Hastanede hasta taşıma personeli olarak çalışıyorum.ama bir gerçek var.hastanede nebir yönetim var.ne bir disiplin var.hastane berbat.gidebilirseniz özele gidin.bizim hastaneye geldiğinizde iyice hasta olursunuz.

76 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sasa
04 Temmuz 2017 Salı 22:05

BİR DAHA YENİ ŞEHİR HASTANESİNE GİDENİ S....LER.HEM REZİL OLUYORSUN.HEMDE ECZANEDE 50. 60 LİRA PARA ÇIKIYOR.ZATEN HİZMET YOK.AMAN AMAN GİDİN ÖZEL HASTANEYE BABALAR GİBİ DETAVİ OLUN.

86 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı yolcu
04 Temmuz 2017 Salı 21:50

Troller var bu sitelerde. Bir şeyler vaad edilmiş. Elbette hayatta her şey dört dörtlük değil. Ama bu hastane bence beş yıldızlı otel konforun da. Nankörlük etmeyin. Ya sev ya terket.

8 Beğendim
112 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hastane yeni ama
04 Temmuz 2017 Salı 21:42

Hastane yeni ama çalışanlar ve sorumlulular çok lakayık çok ciddiyetten uzak.özellikle sekreterler ve sıra veren sekreterler çok havalı çok ....bunların bütün sorumlusu hüseyin yavuz ve ekibinden başkası değil.acilen ışık hızıyla değişmesi lazım bu insanların.böyle yönetim olmaz.elimize bulaşr diye konuşan bile yok.genel sekreter dediğin alçak gönüllü olur.yöneticiğin y harfinden anlayanlar lazım

80 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Önlem alınsın
04 Temmuz 2017 Salı 19:40

Pasif direniş yapan doktorlar tespit edilsin. Hastane yönetimi uyumasın, önlem alsın. Cumhurbaşkanımızın hayalimdir dediği bu projeyi kimse kötü göstermesin. Teşekkürler AKfen.

13 Beğendim
162 Beğenmedim
 
Yanıtla

HASTANEDE YÖNETİM ZAAFİYETİ

ESNAF
04 Temmuz 2017 Salı 15:46

Önceden 80-100 kişi bakılan poliklinikte şimdi 30 hastada muayeneyi kapatıyorlar. Diyorlar ki, özele gidin. Gidin de zaten zararda olan şehir hastanesi hepten zarar etsin. Sanayiden rastgele bir esnafı genel sekreter ve başhekim yapsanız, hastaneyi daha iyi yönetirdi.

93 Beğendim
84 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞEHİR HASTANESİNDE DİNGİLLİK

İyice hasta olan yarı hasta
04 Temmuz 2017 Salı 15:44

Bugün hastaneye saat 10 da muayene için gittim. Gittiğim bölümdeki bütün doktorlar muayeneyi kapatmışlardı. Sıra numarası veren kız, isterseniz doktorlara rica edin sıra versinler dedi. Bu ne lakayt bir iştir anlamadım. Doktorla, hastayı muhatap ediyorlar. Herkes 20 -30 hasta alıyor, muayene sırasını kapatıyor. Hastane tabii ki zarar eder. Bana öğlen 12 de tekrar gelin, belki muayene olursunuz deniyor. Ben çalışan biriyim. Daireden tekrar tekrar izin alamam. Böyle saçmalık, dingillik görmedim.

15 Beğendim
56 Beğenmedim
 
Yanıtla