visitor analyticsvisitor analytics

ÖĞRENCİLERE 23 NİSAN MÜJDESİ

ÖĞRENCİLERE 23 NİSAN MÜJDESİ
16 Nisan 2016 Cumartesi 19:40

ÖĞRENCİLERE 23 NİSAN MÜJDESİ

 

Isparta İl Sağlık Müdürlüğü tarafından 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle Isparta merkez ve ilçelerde öğrencilere yaklaşık 400 bisiklet dağıtımı yapılacak.

 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı il ve ilçelerde çeşitli etkinliklerde kutlanacak İl Sağlık Müdürlüğü ise bu yil çocuk bayramında hummalı bir çalışma yapıyor Sağlık İl Müdürlüğü depolarında bulunan 400 adet bisiklet çocuk bayramında il ve merkez ilçelerde olmak üzere törenle hediye edilecek.

 Ayrıca 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramında da bu kez lise öğrencilerine bisiklet hediye edilecek.


Umarim

Umarim
18 Nisan 2016 Pazartesi 17:21

Bunların parası nereden?umarım sağlık çalışanlarından cikmamıştır.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MÜRAACAT KİME

.
18 Nisan 2016 Pazartesi 09:29

İSİM LİSTESİNİ KİM YAZIYOR.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

iki iş bir arada

ob30
18 Nisan 2016 Pazartesi 09:21

projeyi kutluyorum. umarım iki iş bir arada değil bir iş bir arada yapılır.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

23 Nisan

İbrahim
18 Nisan 2016 Pazartesi 05:30

onu bunu boşverin güzel bir proje bu da yapılsın da ASIL GEREKEN 23 NİSAN'A SAHİP ÇIKIP TÜM HALKIN ÖRGÜTLENİP O GÜN BAZILARINA İNAT O 23 NİSAN HAVASINI YAŞAYIP GEREKENİ YAPMAMIZ GEREKİYOR

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kime başvurulacak

ahmet a
17 Nisan 2016 Pazar 17:44

ihtiyaç sahipleri kime başvuracak acaba sağlık müdürlüğüne mi ak parti il başkanlıgına mı ..torpil gerekiyor mu bide...

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

DAĞITIM ŞARTLARI ?

HALİM
17 Nisan 2016 Pazar 17:40

BİSİKLET DAĞITIM HABERİNİ DEVLETİMİZİN BÖYLE BİR HAREKETİNİ ÇOK BAŞARILI BULDUM.ANCAK YUKARIDA YAZILANLAR BENİ ENDİŞELENDİRDİ.BİSİKLET DAĞITIM İÇİN ŞARTLAR NELERDİR?KİMLER BİSİKLET ALACAK YADA ALABİLİYOR?

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bisiklet mi şeref mi

vatandaş 2
17 Nisan 2016 Pazar 17:39

kimler alacakmıs bisikletleri nasıl dağıtılacakmıs önde oturan protokole mi vereceklermiş yoksa...

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADALET kadın ismi mi...

zeynep karam
17 Nisan 2016 Pazar 17:37

bu bisikletlerin takipçisi olacağım bakalım sağlık müdürü coluk cocuguna alacak mı, diğer sube müdürleri bi tane de ben alayım mı müdürüm diyecek mi ..yoksa gercek hak sahiplerine garibanlara mı dağıtılacak görecegiz...

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kimlere verilecek?

vatandaş
17 Nisan 2016 Pazar 01:17

daha öncede gelmişti bu bisikletlerden ama hep eş dost çevrelerine dağıttılar.acaba şimdi hakkaniyetli bir dağıtım olacak mı acaba yoksa yine tanıdık eş dost müdür çocuklarınamı verilecek?

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla