visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 13:35

MUAYENEYE GİDECEKLER DİKKAT! ZAM GELDİ

Muayeneye gidecekler dikkat! Zam geldi
03 Ocak 2017 Salı 02:33

SGK, vatandaşın muayene katkı paylarını yüzde 20 ila 60 oranında artırdı. Devlet hastanelerine gidenler 6 lira, özel hastaneye gidenler 15 lira ödeyecek.

Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) yeni yılda, vatandaşın muayene katkı paylarını yüzde 20 ila 60 oranında artırdı. Devlet hastanelerine gidenlerin muayene ücretleri 5 liradan 6 liraya, özel hastaneye gidenlerin muayene ücretleri ise 12 liradan 15 liraya yükseltildi. Tüm Eczacı İşverenler Sendikası (TEİS) Genel Başkanı Nurten Saydan'ın tepkisini çekti. Saydan, yapılan zammın ülkenin ekonomik koşullarına aykırı olduğunu belirterek, "Artık muayene ücreti tahsildarlığı yapmaktan bıktık" dedi.

SGK ZAM YAPTI

Emeklilerin maaşından kesilen, çalışanların eczanelerde ödedikleri muayene katılım paylarına SGK zam yaptı. Hastaların daha önce 5 lira verdikleri devlet hastanelerine ait muayene ücreti yüzde 20 arttırılarak 6 liraya, eğitim araştırma hastaneleri için verdikleri 5 lira, yüzde 40 artış yapılarak 7 liraya, üniversite hastanelerindeki muayene katılım payı ise yüzde 60 artışla 5 liradan 8 liraya yükseltildi.

DEVLETİN AYIBI

GÖZLEDİM HAK DEĞİL
03 Ocak 2017 Salı 22:08

HASTANENİN BÜTÜN PİSLİĞİNİ TAŞERON PERSONEL YÜKLENMİŞ TEMİZLİKTEN TUTUNDA HASTA BAKIMINA KADAR AMA PARASINI DOKTOR HEMŞİRE MEMUR YİYORMUŞ ADALET DEĞİL DİĞER KURUMLARDA 1900 VE ÜSTÜ MAAŞ ALAN VARMIŞ BELEDİYE BİLE EN VASIFSIZ ELEMANINA 1970 TL MAAŞ VERİYORMUŞ HASTANEDE İSE ASGARİ 1300 MÜŞ İNANMADIM ARAŞTIRDIM DOĞRU ÇIKTI ŞAŞIRDIM KALDIM. BU KONUYLA MUHATTAP GEREK HASTANE YÖNETİMİ SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ VE VALİLİĞİN DİKKATİNE YAZIK BU İNSANLARA.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

abartmayın

Rıza
03 Ocak 2017 Salı 18:20

sizz medya da abartıyorsunuz 1 lira artışı bile haber yapıyonuz ayıp!!!

2 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

aslan
03 Ocak 2017 Salı 12:14

Sosyal devletmiş peeh

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

koyun sürüsüne

selam olsun
03 Ocak 2017 Salı 11:04

Zam değildir o indirimdir indirim. Yalan yanlış haber yapıyorsunuz. Halkı kışkırtmayalım lütfen. Koyunlara selam olsun :)

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman
03 Ocak 2017 Salı 10:24

Ohh suyundan da koy. Oy verdiniz hiç sızlanmayın.

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla