visitor analyticsvisitor analytics

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ ŞEHİR HASTANESİ İÇİN TARİH VERDİ

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ ŞEHİR HASTANESİ İÇİN TARİH VERDİ
13 Şubat 2017 Pazartesi 16:23

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ ŞEHİR HASTANESİ İÇİN TARİH VERDİ

AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç; "15 yıla AK Parti iktidarları çok büyük reformlar sığdırdı. Bunları sayarak bitiremeyiz. 15 yılda vesayet sistemlerinin hepsini yok ettik. Bu ülkenin yönetimini ve iradesinin temsilini tamamen 'egemenlik kayıtsız şartsız milletindir' düsturu altında realize edip geçmişi geride bırakacağız. Ulaştırmadan sosyal güvenliğe, tarımdan sağlığa hayatın bütün alanlarında çok büyük reformlar yaşandı. Geçmişin o karanlık günlerini unutmayacağız. Hastanelerde sıra almak için sabah gün ağarmadan hastanelere gidilirdi işte bunlar son buldu. Isparta yeni bir şehir hastanesine kavuştu. İnşallah şubat ayı içerisinde hastanemizi Isparta ve bölgemizin hizmetine açmış olacağız. Şimdiden hayırlı uğurlu olsun diyorum. Eğirdir Devlet Hastanemiz 75 yatağıyla beraber yatırım programına alındı. Keçiborlu için de 60 yataklı hastanemizde programa alındı.

 

 

SONUC; ZENGIN MALINA MAL KATARKEN;

DEVLET MILLET YOLUNACAK!
14 Şubat 2017 Salı 16:33

SÖYLERISINIZ BU KAR GARANTILI SEHIR HASTALERININ DEVLETI VE MILLETI SÖMÜRMEKTEN BASKA NE GIBI BIR KATKISI OLACAK ÜLKEYEE!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kıymeti yok

çik
14 Şubat 2017 Salı 09:50

ya bu kadar yalan olmaz kardeşim ıspartada toplamda 1200 yatak sayılı hastaneler var siz kalkıp biz bölge hastanesi yaptık diyonunuz bu mu 750 yataklı hastaneniniz suyumu çıktı bizim hastanelerimizin birde yok egirdire ek bina keçiborluya hastane yapmak önemli değil içinde doktor yok pansuman yapmaya hep rant hep rant,

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Taseron
14 Şubat 2017 Salı 07:46

Artik genc kalifiyeli ve dış görünusu iyi olanlar calismali yeni hastanede.suan gobegi salmis terlikle gezen sekreterler var acikcasi yeni hastenede boyle bir goruntu hos olmaz.müdurun oglunun isi bilmedigini nereden biliyorsunuz kanitiniz varmi kanitiniz yoksa buradan atip tutmaya hakkiniz yok.bu kadar birbirinizi kiskanmayin .taseron elemansiniz sonucta firma ister isterse almaz.buradan millete dil uzatacaginiza oturup ders calisip memur olsaydiniz taseronsaniz bir garantiniz yoktur.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

LAF SALATSI

ADNAN
14 Şubat 2017 Salı 00:18

ÖZEL sektörün yaptığı hizmeti devlet yaptı diye reklamda yaptnız ya helal olsunnısparta ya devletin yaptığı bir tane

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hak hakka girerek alınmaz!
13 Şubat 2017 Pazartesi 22:16

Yahu akıl var mantık var adam ise alip torpil geçecek olsa bu zamana kadar niye beklesin. Suda bi gerçek sen mudur olsan senin baban mudur olsa bu zamana kadar bekler miydi;) kişi kendinden bilir her işi

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Davraz dağı

ali
13 Şubat 2017 Pazartesi 20:53

Sayın bilgiç bu hastane kimin devletinmi, ayrıca davraz kayak kimin oldu bunları açıklamanızı istiyorum. Boş ver evet mi hayırı evlenme dairesine çevrildi devlet işleri evet mi hayırmı.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
13 Şubat 2017 Pazartesi 19:14

Şuan da çalışan personeller ne olacak bununla ilgili açıklama yapın öncelikle insanlar diken üstünde bunu yaşatmaya hakkınız yok yetkililer !

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla