17 Ağustos 2017 Perşembe 00:43

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ'TEN ŞEHİR HASTANESİ AÇIKLAMASI

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ'TEN ŞEHİR HASTANESİ AÇIKLAMASI
09 Haziran 2017 Cuma 19:56

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ'TEN ŞEHİR HASTANESİ AÇIKLAMASI

AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, Şehir Hastanesi'nde yaşanan skandalların ardından açıklamalarda bulundu. 

Milletvekili Bilgiç, Isparta Şehir Hastanesi'nde sıkıntılar devam ediyor. Halledilmesi gereken idari sıkıntılar söz konusudur. Bunlarla ilgili geçtiğimiz günlerde basına yansıyan hadiseler oldu. Mali yükümlülükler tarafından kendisine düşeni hastane tarafı çözmüş ama burada da dün doktorlarla hakikaten hoş olmayacak bir toplantı il müdürleri tarafından gerçekleştirilmiş. Doktor arkadaşlarımızda bilsin bunları da tasvip etmiyoruz ve bu yanlışın da peşinde olacağımızı da kamuoyunun bilmesini istiyorum. Hiç kimse bizim yapmış olduğumu 1 milyar 100 milyon liralık böylesine büyük bir eseri bir takım kendi egolarından dolayı ortadan kaldıramaz . Yok da edemez ona çamur da süremez. Isparta'nın almış olduğu en büyük yatırımdır. Herkese düşen görev kendi üzerine düşen vazifesini yapmaktır. Olmayan işlere de bulaşmadan bu işleri götürmektir. Isparta'da sağlığın tepesindeki arkadaşlarda direk olarak bunu söylüyor. Herkes hesabını bilsin adımını ona göre atsın. Tek amaç vatandaşa hizmettir. Onun dışında mutlaka bu hizmeti yaparken bütün ekiplerimizle doktorunuzla hemşirenizle diğer çalışanlarınız bakıcılarınızla tıbbi sekreterinizle da bu işi ekip içinde götürmeliyiz. 

Temiz hastane
11 Haziran 2017 Pazar 12:26

3 aylık hastanede eczane 2 defa lagımla baştan aşagı yıkandı daha ne istersiniz bu yönetimden pırıl pırıl hastane servise giden ilaçlarda takdir edersiniz tertemizdir

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hastane personeli
11 Haziran 2017 Pazar 00:55

ozge meselesi degil bunlar bu isin ust yonetimi nerde ne is yapar nerede mudhale eder. Calisanlarin sorun ve isteklerine cevap verebilecek profesyonel bir ust yonetici yok hastanede sorunun kaynagi burada..

22 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aklın yolu bir
10 Haziran 2017 Cumartesi 22:18

Yorumları okudum yorumların sebebi maalesef aile hekimleridir 1.basamak iyi çalışmadığından dolayı bütün yük şehir hastanesinde özel hastanelerde para getirecek hastaları alıp diğerlerini şutluyor kaç

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nankor olma
10 Haziran 2017 Cumartesi 20:06

Yahu kirasıda,hizmetlerin odemeside doner sermayeden yapilmayacakki.Dr larin bu telası neden? Nankör olma ısparta.Eskiden personele soru soramazdiniz,hangimiz hastane yemegini yerdi,hangi vc de kagit sabun vardi.Hastane kokusundan giremezdik.Odalar kogus degilmiydi.Simdi 5 yildizli otel resmen.3 gece yattim ismime ozel yemek geldi.Tasima ekibi tekerlekli sandalye ile mr a kadar tasidi.Sordugum sorulara adam gibi cevap aldimDuzeltilebilir ama isyan misyan gormedim.Nankor olmayalim Allah razi

14 Beğendim
36 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hyrt
10 Haziran 2017 Cumartesi 19:56

Akfen'in suçu ne.Koca 3 sehir hastanesinin genel muduru geldi,bu olaylar olmadan derdimizi dinledi.yonetici gibi degil abi gibi yaklasti.Bir ozge yuzunden tum yonetime bisey diyemezsiniz.Sozum olsun oglum olunca adini Ugur koyacam.Acilistan bu gune kadar toplam 4 kisi Tepe servisten isten cikartildi.Ben sahidim akfen ve ugur bey olmasa bize ekmek vermezlerdi.Varolasin mudurum.Allah razi olsun

4 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doktor
10 Haziran 2017 Cumartesi 19:55

Sayın vekil, Doktorların sorununa çözüm bulacağı yerde, doktorlara ayar vermiş. Ohal var nasıl olsa.

26 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güven bunalımı
10 Haziran 2017 Cumartesi 19:52

Eczacı beneden borcunuz var diye para istedi. Ben de verdim. Ancak bunun karşılığında bana ne fiş, ne makbuz veriliyor. Aldatılmadığımı nereden bileceğim. Birkaç eczacı dolaşıp soracak mıyım?

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sa

tatar ramazan
10 Haziran 2017 Cumartesi 18:40

evett beyler yorumları okudum şuan emekli olmayan muayene olan esnaf arkadaşların ağlamasını okudum eczanede karşılarına çıkan ücretten ağlayanlar varr sıra emeklilerde 1,2 aya kalmaz maaşınızdan 140 150 200 kesildimi ağlamak yok ihtiyarlar 3 hastaneyi kapatıp devletin üzerinden büyük yük kalktı ama yük bizim koyunlara yüklendii ağlamak yok batı bizi kıskanıyo asla durmak yok yola devam

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAHİBİ KİM

CEM CEMİL
10 Haziran 2017 Cumartesi 18:09

SAYIN VEKİL SAYIN GENEL SEKRETER SAYIN BAŞHEKİM AKFENCİLER BİZ BU HASTANENİN SAHİBİYİZ DEVLET BİZİM KİRACIMIZ DİYE HER YERDE KONUŞUYOLAR BUNLAR DOĞRUMUDUR.SİZ DEĞİL DİCEKSİNİZ SÖZ HAKKI DEVLETİN DİCEKSİNİZ AMA YALANNNN.BİZ

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cep bekliyorum
10 Haziran 2017 Cumartesi 16:41

Vekilim hastanede muayene oluyorum eczaneye gidip ilaç alırken 55.00 tl aldı bu nededim devlet alıyor dedi ( ongün sonra tekrar kızımı acile ****ürdüm eczane gene benden 45.00 tl para aldı eczaneden parayla builacları parayla alsam 23.00tl tutuyor vekilim bu konuya el atarmısınız

22 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Acil servid
10 Haziran 2017 Cumartesi 16:31

Acildeki erdal diye bir sekreter var onun durumu be olcak el ense traş yapıyor akfennn. Duy bunu

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEDAVİDEN ÖNCE HASTALIĞIN YOLUNU KESİN

GÜRORDU DENİZHAN
10 Haziran 2017 Cumartesi 14:09

Hasta toplumu hastaneye giden yolları tedavi edin, edin ki bu kadar milli servet boşa gidip heba olmasın, yeni nesiller eski nesiller kadar da yaşayamayacak, dün çiçek açıp ertesi gün hasat edilen raf ömrü 3 gün olan sebze gibi dökülecekler.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SORAN YOKKİ HASTANEYİ NEDEN GİDİLİR

GÜRORDU DENİZHAN
10 Haziran 2017 Cumartesi 14:04

Soran yok ki hastahaneye neden gidilir, marifet hastane yapmak değil toplumun hastaneye gitme nedenlerini ortadan kaldırmaktır, ülkemize doldurulan GDO lu gıdalar yerli tohumların üretiminin, yerli fidanların üretiminin durdurulmasıyla, ülkemizde yasak olan bu gıdaların girişinin serbest olmasıyla toplum olarak sera domatesi gibi olduk, çürük çarık bir şekilde dökülüyoruz,aldığımız domates elma armut hatta 2 yıldır kabak karpuz da bile çekirdekleri daha meyve sebze olgunlaşmadan içinde filizler

105 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Özge
10 Haziran 2017 Cumartesi 13:14

Özge konusu çok sıktı be.alınsın görevden çünkü duyduğumuza göre çalışanları hor görüp.süt izinini bile yarıda kestirip.sorunlara çare bulmayan bir özge var.alın görevden kardeşim.ugur bey icabına bakacaktır umarım.

238 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok mu zor ya
10 Haziran 2017 Cumartesi 13:10

Şu yorumları okudumda bu özge isimli şahıs ile ilgili iddialar çok vahim.sizler yetkili olarak bu özge konusunu araştırır eğer doğruysa görevden alırsınız.kimse kusura bakmadın.bu özge bulunmaz bursa kumaşı değil yani..

213 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vekilim güzel vekilim
10 Haziran 2017 Cumartesi 13:06

Sayın vekilim bu özge hn.konusuna bir el atsanız iyi olacak.bu özge yüzünden huzur yok.size zahmet bu zulüme bir durun deyin artık.size güveniyoruz.

223 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

kandırmayın kimseyi

jasmin
10 Haziran 2017 Cumartesi 12:41

Kardeş seni kandırmışlar ortadaki doktor eldivenleri dahil olmak üzere 0 alındı ve son teknoloji oradaki sağlık personelinin gönlü yokmuştur da ondandır Bina 0 cihazlar 0 sadece içindekilerin neması kesildi :)rahatları kalmadı.

1 Beğendim
43 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zzzzzzge
10 Haziran 2017 Cumartesi 12:37

Arkadaş özge bu işi bilmiyor.bence biran önce bu görevden alınması lazım.sayın uğur bey bu özge konusunda bir düşüncesi vardır gerhalde.değilseki çok sorunlar doğacak.durum onu gösteriyor.özge bu işin ehli değil

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasta taşıma 2
10 Haziran 2017 Cumartesi 12:20

Hasta taşıma ekibin başındaki müd.yrd. özge hn. Bu işi kesinlikle yönetmeyi bilmiyor.yani tecrübe yok.yaa özge hn. Dan bir kişi bile memnun değil.tabi bu durum da işe yansıyor.akfen yönetimi bu özge hn.konusuna bir el atması lazım.çünkü çalışan insanların sorunlarını özge hn.dinlemiyor.bu görev özge ye 2 numara büyük.

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasta taşıma
10 Haziran 2017 Cumartesi 12:20

Hasta taşıma ekibin başındaki müd.yrd. özge hn. Bu işi kesinlikle yönetmeyi bilmiyor.yani tecrübe yok.yaa özge hn. Dan bir kişi bile memnun değil.tabi bu durum da işe yansıyor.akfen yönetimi bu özge hn.konusuna bir el atması lazım.çünkü çalışan insanların sorunlarını özge hn.dinlemiyor.bu görev özge ye 2 numara büyük.

264 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

herkez ayagını denk alsın

halk
10 Haziran 2017 Cumartesi 12:08

bu düpedüz tehdit olmuş açıklama olmuş gibi görünmüyor

104 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nedir bu
10 Haziran 2017 Cumartesi 11:16

Mevcut özel hastanelerin genel cerrahi polikliniklerine kabul edilen hasta sayısı artık günlük 120 yi geçmeyecekmiş neden çünkü akfen kazansın diye. Vatandaş şehir hastanesinden memnun değil Antalya'ya bile gidiyor çünkü vatandaşa değil akfenin cebine göre yönetim anlayışı var. Böyle giderse zamanla özel hastaneleri de kapatacaklar görürsünüz halkı akfen ticarethanesine mecbur etmek için. Sert dille, tehditle, baskıyla, üstünü örtmekle yönetilir oldu ülkede herşey yazık..

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tşkr

hasta
10 Haziran 2017 Cumartesi 10:54

Hastanede tedavi için yattım. Herşey süperdi tam beş yıldızlı otel gibi. Allah devletimize zeval vermesin nankör olmaya hiç gerek yok. Yapanlardan ve vesile olanlardan Allah razı olsun.

5 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hastane çalışanı
10 Haziran 2017 Cumartesi 10:45

Bence bu idare tamamen değişse sıkıntı azalmış olacak.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla