26 Mart 2019 Salı

  • 5,549 TL
  • 6,291 TL
  • 239,36 TL
  • 99.326
ISPARTA
ISPARTA'DA POMPALI DEHŞETİN GÖRÜNTÜLERİ ORTAYA ÇIKTI

ISPARTA'DA POMPALI DEHŞETİN GÖRÜNTÜLERİ ORTAYA ÇIKTI

ISPARTA'DA KAYIP İHBARI YAPILAN KADIN BULUNDU

ISPARTA'DA KAYIP İHBARI YAPILAN KADIN BULUNDU

ISPARTA'DA KAYIP ARANIYOR

ISPARTA'DA KAYIP ARANIYOR

PARKTAN SÖKTÜĞÜ BANKI KAMELYANIN TEPESİNE KOYDULAR

PARKTAN SÖKTÜĞÜ BANKI KAMELYANIN TEPESİNE KOYDULAR

MAHMUT BÜLBÜL DAVRAZ YAŞAM HASTANESİ'NDE

MAHMUT BÜLBÜL DAVRAZ YAŞAM HASTANESİ'NDE

Sağlık

Süleyman Demirel Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'nden emekliye ayrılan Genel Cerrahi Anabilim Dalı öğretim üyesi Prof. Dr. Mahmut Bülbül, Isparta Davraz Yaşam Hastanesi'nde hasta kabulünü başladı.

İŞTE PROF. DR. MAHMUT BÜLBÜL İLE DAVRAZ YAŞAM HASTANESİ'NİN DİĞER BAŞARILI KADROSU

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Kerimoğlu

10 Ocak 2019 Perşembe 16:10

Dayıma hayırlı olsun.

Mehmet UR.

10 Ocak 2019 Perşembe 13:35

Tek Cümle İle Adamsın Mahmut Hocam.Ispartamızın yetiştirdiği Nadide insanlardan birisin,Rabbim işini gücünü rastgetirsin. Her daim duacıyız.Kıymetini bilen bilir bilmeyen kendi gibi bilir.

Güngör GELİR

10 Ocak 2019 Perşembe 13:25

Hayırlı olsun değerli doktorum.Bir yıl önce annemin ameliyatını yaptı.Çok teşekkür ediyorum.Tecrübeli,işinin ustası ve aynı zamanda parayı değer vermeyen bir insan.Nice hastalara şifa getirmesi temennisiyle çalışmalarında başarılar dilerim.Allah sağlıklı uzun ömür versin.

V DENİZ

10 Ocak 2019 Perşembe 10:35

KİMSE BABASININ HAYIRI İÇİN İŞİNİ YAPMIYOR YAPMAZ FAKAT MAHMUT HOCA EGER PARAYA TAMAH ETSEYDİ ŞİMDİ ISPARTANIN EN ZENGİNLERİNDEN OLURDU. SÖZKONUSU ALLAH ONDAN RAZI OLSUN DEYENLERİN SAYISINI SAYAMAZSINIZ. ABİ SEN ELİ ÖPÜLECEK BİR PROFÖSÖR DOKTORSUN. ALLAH YARDIMCIN OLSUN

İzzet

10 Ocak 2019 Perşembe 09:10

Hayırlı olsun sayın hocam. Allah güç versin insanlara şifa vermeye devam et. Yıllar önce beni de ameliyat etmişti ve çok ilgilenmişti. Eli öpülecek birisi Allah razı olsun.

Tahsin

10 Ocak 2019 Perşembe 00:45

Mahmut hocam beni 2016 Ağustos ayında ameliyat etti. Tecrübeli, hastası ile ilgilenen, çok başarılı bir hocamızdır. Allah razı olsun. ben kendisinden memnun kaldım. En kısa zamanda ziyaret etmek istiyorum. kendisinden Allah razı olsun.

Vatandaş

10 Ocak 2019 Perşembe 00:36

Mahmut hoca beni tanımaz ama bir yakınım ameliyat olacaktı. Kendisinden bir ricam üzerine hiç bir ücret talep etmeden ameliyatına girdi. Böyle değerli insanlara iftira atarken utanın. Hocayı cümle alem bilir, kim olursa olsun bir rica ile ile hemen hastaya koşar. Yapmayın böyle. MAHMUT HOCAM SEN ELİ ÖPÜLESİ BİR İNSANSIN. SİZDEN ALLAH RAZI OLSUN!!!

Ömer

09 Ocak 2019 Çarşamba 22:16

Mahmut Bülbül hocanın para ile işi olsaydı zaten çoktan kendisine özel bir hastane yaptırmıştı ve özel bir işletmeci olmuştu. Yani özel bir hastaneye geçmesine gerek kalmazdı. Böyle değerli hocalarımız hakkında fitne içerikli yorum yapanlar utanmaz, içi fesat dolu kişilerdir.

Misafir

09 Ocak 2019 Çarşamba 20:02

Mahmut hoca kesinlikle iyi başarılı ve hastasıyla alakası ve m**** vermesi açısından tedavi olmuş biri olarak takdir ederim.

HÜLYA YILDIZ

09 Ocak 2019 Çarşamba 19:50

Hastanenizi tebrik ediyorum. Rahmetli babamın rahatsızlandığı zaman Mahmut Hoca ile SDÜ acilin de tesadüfen tanışmıştım.Babamın durumunun çok ağır olduğunu beni incitmeden anlatmıştı..Vazifeli olmamasına rağmen ricam üzerine ilgilenmişti...Kars'ta yaptığı görevi anlatmıştı. GATA 'da çalışan özverili her doktor gibi mük****l bir doktor bence

9. koye kovulan Gondurleli

09 Ocak 2019 Çarşamba 19:49

Mahmut Hoca parayla hiç işi olmayan adam gibi adamdir. Adamin dibidir. O kimseye **** atmaz. Kimse de ona **** atamaz. O camur, Mahmut hocaya yapismaz. Millete iftira atanlar, **** atanlar, kendilerini ispatlayamamis hayvan ruhlu pislik insanlardir. Bu kisilerin "iki ayak ustunde gezmek" disinda insanlarla ortak ozellikleri yoktur. Kendilerini insan zannederler ama aslinda hayvan kadar bile olamazlar. Omurlerini anca baskalarina **** atarak tuketirler.

Bulent gunel

09 Ocak 2019 Çarşamba 19:22

Parayla işi olmaz diyorsun demek ki hastan ameliyat olmamış. Şikâyet ettim ama ona rağmen hakkin da en ufak işlem yapılmamıştı. Bunların dinu imani para

Alp

09 Ocak 2019 Çarşamba 18:15

Ispartanin en kaliteli cerrahi M. Bülbül dür. Bülbül rumuzlu şahıs gün gelir para vercek adam ararsın ama ameliyatı yapacak cerrah bulamazsın.

SDÜ

09 Ocak 2019 Çarşamba 17:25

Bülbül kod adlı yorumcuya gönderme. Mahmut hoca içi Ispartaya ve insanlara hizmet aşkı ile dolu bir kişidir. Para ile işi olmaz. Bülbül kod adlı kişi Mahmut hocaya husumeti olan ve onu çekemeyen yakınındaki bir kişi olmalı. Hocanın ayrılması SDÜ için büyük bir kayıp olmuştur. Ayrıca rektörlük binasında üst katta beyaz sarayına kapanıp hocalara randevu vermeyen SDÜ rektörününde düşünmesi lazım.

Bülbül

09 Ocak 2019 Çarşamba 16:49

Eli titremeden yapıyorsa iyi tıpta ameliyat parası istiyordu özelde bakalım kaç katı isteyecek

ÇAKIR-REİS

09 Ocak 2019 Çarşamba 16:15

Mahmut hocam yeni yerinde Allah yar ve yardımcınız olsun..

İlker ibrahim KÖSE

09 Ocak 2019 Çarşamba 15:48

Hayırlı olsun Hocama

Buğra

09 Ocak 2019 Çarşamba 15:47

Her sey güzel sizden ricam otopark olayı çok kötü bunun için Bi çözüm

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR