visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 17:25

KENDİ TAKIMINI KURACAK

KENDİ TAKIMINI KURACAK
13 Mayıs 2016 Cuma 10:15

Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliğine atanan Ferudun Ruşen Keskin’in kendi ekibini kuracağı öğrenildi. Bunun için tam yetki alan Keskin çalışmalara başladı.

Daire başkanları, başhekimler, hastane müdürleri de değişebilir.Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği'nde yapılan değişiklik sonucu tüm görevler düştü. Genel Sekreter altındaki daire başkanları, başhekimler ve hastane müdürlerinin görevi düştü. Yeni Genel Sekreter Ruşen Keskin, alt kademeleri yeniden belirleyecek. Keskin'in kendi ekibini kuracağı, bu konuda Bakan Müezzinoğlu'dan tam yetki aldığı öğrenildi.

Montaj

Mıntaj
14 Mayıs 2016 Cumartesi 23:34

Sayın dr ferudun ruşen keskin beyefendiyi hiç böyle gören varmı. Bu fotoğraf montaj gibi. Lütfen dr bey i doğal hali ve doğru haliyle basın

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

ısparta
14 Mayıs 2016 Cumartesi 12:07

herşeyi haber yaptınızda şu sarkikaraağaç hastanesindeki taciz olayını neden haber yapmadınız

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hak

adalet
14 Mayıs 2016 Cumartesi 00:52

yorumları onaylarsan tarkan bey memnun olurum doğru olanı yazmak lazım sayın bilgiç ve ekibi ısparta için değil kendilerini düşünüyorlar allah kimseyi aç gözlülükle terbiye etmesin çünkü onların ak parti diye bir yada haram helal diye dertleri yok

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

saltanat

mdkx
13 Mayıs 2016 Cuma 23:51

eyyyyyyyyyyyyy ısparta ak teşkilatı kendinize gelin tarafınız erdoğan olmalı kamu sağlık çöktü özel idare bitti allah için sesinizi yükseltin ıspartaya sahip çıkın

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartanın sağlıkta çöküşü

xxxxcahalbilgin
13 Mayıs 2016 Cuma 23:48

eveeet şimdi neler oluyor.Bilgiç vekil Özelden intikam alıyor nasıl özelin ekibi diye gururuna yediremiyoratana iyi olabilir ama yanlış işler peşinde olan larla iş yürümez kimi aldatacaksınız kendinizi sizler Cumhur Başkanın kurucu olan il başkanı ve vekilinin emeklerine resmen tecavüz ediyorsunuz

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üniversiteden sonra kamu hastaneler birliğinde

Netekim
13 Mayıs 2016 Cuma 17:16

Cumhurbaşkanımız paralel yapıyı Ispatadanda tamamen kazıyacağa benziyor hayırlı olsun Ruşen beye ve ekibine şimdiden başarılar diliyorum.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş tavsiyesi

ahbap çavuş
13 Mayıs 2016 Cuma 16:20

Sayın yeni genel sekretere: Ahbap çavuş ilişkisi ile işler yürütülürse, adliye yollarında daha çooook gidilip gelinir. İşi ehline verin. Eşe dosta değil.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerekli

gerekli !!!
13 Mayıs 2016 Cuma 14:40

ilk değişikliklere devlet hastanesiyle başlamasını temenni ediyoruz sayın genel sekreterimizin..

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dindar iktidar atamalari

Paraleldi, Simdi ne oldu?
13 Mayıs 2016 Cuma 12:09

Bu görevlendirmeyi CHP mi yapti?

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İntizar

iahi adalet
13 Mayıs 2016 Cuma 12:05

Eeee, Osman beye de kalmadı bu makam. Can yaktığın kisilerin durumuna düşersin sen de birgün. Mevla görelim neyler.

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Clear

Orhan
13 Mayıs 2016 Cuma 10:41

Temız ve yenı bır kadro beklıyoruz ınş.

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla