visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 19:55

KEÇİBORLU’YA YENİ HASTANE MÜJDESİ

KEÇİBORLU’YA YENİ HASTANE MÜJDESİ
14 Şubat 2017 Salı 10:56

KEÇİBORLU’YA YENİ HASTANE MÜJDESİ

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı, Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, Keçiborlu’ya yeni inşa edilecek devlet hastanesinin 10 yataklı olarak 2017 programına alındığını müjdeledi.

Partisinin il danışma meclisi toplantısında konuşan TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı, Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, Keçiborlu ilçesine yeni Devlet Hastanesi müjdesi verdi. Bilgiç, “Eğirdir Devlet Hastanemiz 75 yataklı olarak 2017 yatırım programına alındı. Aynı şekilde Senirkent ve Uluborlu Devlet Hastanelerimiz de zaten tamamlanmıştı. İlk defa müjdeyi veriyoruz. Keçiborlu Devlet Hastanesi’ni 10 yataklı olarak 2017 programına aldık” dedi.

 

Yuri
14 Şubat 2017 Salı 23:40

Eğirdır devlet hastanesının 35 yıldır programa alndıpı ve yıkılacağı soylenır durur. Efsane oldu o hastne:)))) korku masalı gıbı... Bır zamanlar bı hastne varmış, hala da var o hastane :)))))))))

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hüseyin
14 Şubat 2017 Salı 16:58

celladına aşık olmuşsa bir millet,İster ezan ister çan dinlet.İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet,Müstehaktır ona her türlü zillet.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bi duyun sesimizi gari iş lazım sayın vekilim

sade vatandaş
14 Şubat 2017 Salı 16:12

ya ben anlamıyorum koskoca şehir hastanesi yaptınız ALLAH RAZI OLSUN verdiniz bir şirkete işletmesini eski hastanede çalışanlara şut işssiz daha çoğaldı bırakın artık iş iş iş fabrika lazımmm

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muro
14 Şubat 2017 Salı 16:10

Seçim referandum zamanı yatırımlar yardımlar açılışlar temel atma törenleri patlıyor

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.

AOY
14 Şubat 2017 Salı 15:48

10 (on) mu !

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜRETİM

HASAN KAYA'YA
14 Şubat 2017 Salı 15:34

Çok haklısın. İlla üretim şart. Hangi fabrika yapıldı? Olanlar da yabancılara satıldı. Bir ülkenin ilerlemesi için, önce demir çelik fabrikalarına sahip çıkması, nano teknolojiye yatırım yapması şart. Demir çeliği bile ithal eden bir ülkeyiz. Cep telefonlarına avuçla para ödüyoruz. söz çok da, yazmaya yer yok.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan kaya
14 Şubat 2017 Salı 12:22

Üretim yok üretim. İnşaat ile hastane ile olmaz bu iş. Bir millet üretmiyorsa köle olur.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tşk

ismail
14 Şubat 2017 Salı 11:35

on yataklı az değil mi. ama yatırım yatırımdır. teşekkürler ak parti. ( vekilim senden ricam şu ilçe yönetiminede bi el atsanız)

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla