visitor analyticsvisitor analytics

KAMU HASTANELER BİRLİĞİ İLE ALAKASI YOKMUŞ!

KAMU HASTANELER BİRLİĞİ İLE ALAKASI YOKMUŞ!
14 Şubat 2017 Salı 19:06

KAMU HASTANELER BİRLİĞİ İLE ALAKASI YOKMUŞ!

BOMBA 32 Haber Sitesi’nin dün gündeme getirdiği Isparta Şehir Hastanesi’nde skandal iddiaları üzerine Isparta Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreteri Hüseyin Yavuz bir açıklama yayınladı.

ISPARTA Şehir Hastanesi’nde 3 ay önce işe giren bir Hastane Müdürünün oğluna kıyak yapıldığı iddiaları üzerine açıklama bulunan Yavuz; Haberde“Hastane Müdürünün Oğlu” olarak bahsi geçen kişi Genel Sekreterliğimize bağlı Isparta Devlet Hastanesi’nde Tıbbi Sekreter olarak hizmet alım firması üzerinden çalışmaktadır. Isparta Şehir Hastanesi’nde Otomasyon işlerini yürütecek olan Akgün firması 3 aydır devam eden eğitimleri, sözlü ve yazılı sınavları, objektif kriterlerini ve Şehir Hastanesi’nde çalıştırılacak kadrosunu kendi belirlemiş olup, Genel Sekreterliğimizin ve bağlı idarecilerinin konuyla alakası olmayıp müdahaleleri söz konusu değildir.

 

 

müdür

ıspartalı
27 Şubat 2017 Pazartesi 20:00

kahraman çirit atmıyor yoksa başında bir işmi var sayın hoçam

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kim torpilsiz ki

Torpil
16 Şubat 2017 Perşembe 20:09

Hüseyin Yavuz hangi sınavı kazanarak genel Sekreter oldu.Hastane müdürü nasıl müdür oldu.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

müdür

ıspartalı
16 Şubat 2017 Perşembe 10:06

şehir hastahanesi ne torpil yoksa şu anda çalıştıği hastahane de nasıl işe başladı acaba pardon babası hastahane müdürüydü yanlış bir soru sorduk

6 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bırakın bu işleri
15 Şubat 2017 Çarşamba 18:52

Kardeşim sende işine geldiğinde oyle davranıp işine gelmeyince minareye kılıf diyosun özel kurum seni hiç almasa napcaktin zorunlumuydu peki hayir açıklama yapmıyorlar dediniz açıklama yaptılar şimdide böyle diyorsunuz sizde net isim verin çoğunuzun kimin vasıtasıyla ise girdiğide size soylensin baydınız artık

9 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dost
15 Şubat 2017 Çarşamba 16:54

Ne diyelim müdür olan kişi bunu kendine yedirebiliyorsa mesele yok.bence yedirir

10 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

........
15 Şubat 2017 Çarşamba 15:55

Ben yillardir hast.müd.yaptim.etik olmaz diye kardeşimibile işe aldirmadim.hata yapmişim.yaziklar olsun.

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

BASKALARI DEGIL KENDIMIZ!

BELIRLIYORUZ
15 Şubat 2017 Çarşamba 12:55

AKFEN FIRMASI BIZ KENDIMIZ CALISACAGIMIZ INSANLARI KENDIMIZ BELIRLIYORUZ! DIYORLAR.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

özel hastane , istedigiyle calisir!

devlet hastanesi degil!
15 Şubat 2017 Çarşamba 12:49

Akgün firması 3 aydır devam eden eğitimleri, sözlü ve yazılısınavları, objektif kriterlerini ve Şehir Hastanesi’nde çalıştırılacakkadrosunu kendi belirlemiş olup, Genel Sekreterliğimizin ve bağlıidarecilerinin konuyla alakası olmayıp müdahaleleri söz konusu değildir. (NEYINI ANLAMIYORSUNUZ;KAMU HASTANELER BİRLİĞİ İLE ALAKASI YOK! DENILIYOR) YANI ÖZEL HASTENEYIZ; ISTEDIGIMIZLE CALISIRIZ DIYOR INSANLAR! BIR ECZACI ISTEDIGI ILE CALISIR; ECZACILAR ODASI BELIRLEMEZ ECZANECININ KIMI CALISTIRACAGINI!!

12 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kılıfına uydur

Şaibe
15 Şubat 2017 Çarşamba 11:28

Baba Müdürün ataması da şaibeli zaten. Sultan Süleyman tarafından lise mezunu olduğu halde atanmıştı.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ey yuce adalet

magdur
15 Şubat 2017 Çarşamba 11:19

bizler boşunamı bu okulu okuduk.kurstan gelen,raporlu olan sırf torpili var diye en basa yerleşti biz bu hastanede yıllarca fedakarlık ederek calıstık mükâfatı bu mu yok mülakat yok sınav yapıldı deniliyor açıklanmayan sınav sonucuna dayanarak nasıl liste yapılıyor en kısa zamanda adalet yerını bulsun kura çekilsin noter huzurunda ya da uygulamalı sınav yapılsın ey yüce adalettttt

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Belgelerle gelin...

özgür
15 Şubat 2017 Çarşamba 10:11

Peki akgün firması hastanenin önde gelen torpillilerini biraraya getirmeyi nasıl başarmış müneccim mi bu insanlar sizin siyasi baskınıza dayananamamış olabilirler mi personel yapılan sınav, mülakat ve eğitimlerin değerlendirilmesi sonucu belirlendi madem hastanede eğitime çağrılmayan eğitim sınavına dahi tabi tutulmayan personel var bunu da açıklayın ayrıca bu çok dillendirdiğiniz yazılı sınav ve sözlü mülakat sonuçlarını da resmi bir şekilde taraflara bildirin tabii varsa???

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Minareye kilif
15 Şubat 2017 Çarşamba 09:10

Kim ne derse desin . Minareye kılıf uydurüyalar. Torpille girdiği besbelli. Kimse salaklar değil. Ak parti yandaşları hep var o listede. Ya dul listesi. Yada engelli diye içinden seçilmiş. Hepsi palavra. Torpille ak parti yandaşları seçilmiş hep. Nice karakterli temiz işini güzel yapabilen insanlar varken. Şimdide kılıfına uyduruyorsunuz. Yok mülakat yapıldı. Yok sinav yapıldı. Kimse salaklar değil. 3 gün kala asil elaman diye roprludan asla geçip sınava giriyor.

64 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yersennnn

mustafa sert
15 Şubat 2017 Çarşamba 08:42

Tıbbi Hizmetler Daire Başkanı Op.Dr.Zafer DİRİK tarafından hastaneye torpille sokulan bayan acaba kaç puan aldı veya sınava dahi girdimi?Açıklanması lazım gereken sorular çok bütün alımlar şaibeli zira sonuçlar bile açıklanmadı.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun beee
14 Şubat 2017 Salı 20:38

Dün müdürün oğlunun sıkandal girişini ve 75 kişilik listeyle hastane yönetimi s....ctı sımdı de genel sekreter sıvıyor

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

etm
14 Şubat 2017 Salı 20:23

Listeler iptal edilsin yozgattaki gibi noter huzurunda cekilsin herkes razi gelsin bu hak adalet degil sizinde cocugunuz colugunuz var bir bir cikar bunlar

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

NANKÖRLER

YÜCEDAĞ
14 Şubat 2017 Salı 20:20

sizin bu yaptığına ALLAH iyi demez kibirleniyorsunuz 15 sendir burdayım okul bitirdim bizi orda burda çalıştıracaklar diye haktan adaletten bahsediyorsunuz yazık be Şunu unutmayın gençler kimse kimsenin rızkını yiyemez isterseniz cumhur başkanlığı külliyesinin kapsında yatın ALLAH 'ın dediğinin önüne kimse geçemez

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hsy
14 Şubat 2017 Salı 20:18

Ben dort yillik saglik meslek lisesi okul mezunuyum mudurun oglunun raporlularin yerinde saglik meslek liseliler olmaliydi hak adalet bu mu huseyin bey herkes biliyor kandirmayin artik biz bu meslek icin babamiz gece gunduz okuttu beni bumu mukafati mudurun oglumu

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan kaya
14 Şubat 2017 Salı 20:10

Ben suçluyum benim sorumluluğumda bu torpil işleri ben yaptım. Romayıda ben yaktım.

42 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adelet32
14 Şubat 2017 Salı 20:05

Ben birşey yapmadım hocam ayşenin saçını ali çekti.O bu şu onlar bunlar şunlar. Herkes bir birinin üzerine topu atıyo. Ağlanacak halimize gülüyoruz resmen. Hayırlı olsun, başarılı şekilde bu adeletsizliğinde üstü örtülüp gitmiş oluyor.. Selamlarımı en agır ifadeler içermekle beraber selamlıyorum.. Saygılar adetletli insanlar..

48 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

madur
14 Şubat 2017 Salı 19:59

Bu mudurun oglu bizle birlikte sinava girdi disaridan hastane personeli ile birlikte,o sinava raporlular bile giremezken o girdi sinava,egitim diyorlar dogru durust sinav mulakat sonuclari aciklanmadi,kimin kazandigi belli degil,sinava giren.herkes mulakata girdi.firma listeyi kendilerinin yapmadigini soylemektedir.

51 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Genel sekreter

İnandırıcı ol
14 Şubat 2017 Salı 19:57

Firma objektif kriterlerle işçi almışmış. Biz de inandık. Canım gülmek isterse, bu açıklamayı fıkra niyetine okuyacağım.

48 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

ucuz numara
14 Şubat 2017 Salı 19:53

75 kişilik listede adı geçen ilk okul mezunu arkadaş kaç puan aldı acaba çok merak ettık

47 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Huzur..
14 Şubat 2017 Salı 19:45

Su bi gerçekçi bu listeye dahil edilemeyen yada edilmeyen arkadaşların öfkesi anlaşılabilir...Fakat dahil edilen arkadaslara yok efendim torpilli yok efendim şu partiden yok efendim x şahsın yalakalari diye ithamda bulunurken oturup bi düşünmek ve bunları söylerken kendinede bi bakması gerek...A. A. İsim li şahıs sen degilmisin ki şuanki eşinle eliyle beraber olup bütün hastanede ismi duyulan sen degilmisinki kardeşini eşine çalıştırıyor gibi gösterip ssk yatirttirip maaş aldırttiran.

8 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Huzur..
14 Şubat 2017 Salı 19:35

Su bi gerçekçi bu listeye dahil edilemeyen yada edilmeyen arkadaşların öfkesi anlaşılabilir...Fakat dahil edilen arkadaslara yok efendim torpilli yok efendim şu partiden yok efendim x şahsın yalakalari diye ithamda bulunurken oturup bi düşünmek ve bunları söylerken kendinede bi bakması gerek...A. A. İsim li şahıs sen degilmisin ki şuanki eşinle eliyle beraber olup bütün hastanede ismi duyulan sen degilmisinki kardeşini eşine çalıştırıyor gibi gösterip ssk yatirttirip maaş aldırttiran.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla