visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ YENİ GENEL SEKRETERİ

İŞTE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ YENİ GENEL SEKRETERİ
26 Ekim 2016 Çarşamba 16:07

İŞTE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ YENİ GENEL SEKRETERİ

ISPARTA Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliğine, Artvin ilinin eski Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekteri Uzman Doktor Kerim Yeşildağ getirildi. 

sağlık müdürüme sayın valime

sağlık
01 Kasım 2016 Salı 12:59

ihraçlarda ilginç bir olay.Toroslarda bir ilimiz. 3 sağlık çalışanı- üçününde .ocuğu okula gidiyo , biri açığa alınıp göreve iade edilirken, biri ihraç biri açığa bile alınmıyor.... isimleride belirticem yakında

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esra yılmaz
29 Ekim 2016 Cumartesi 18:40

Arkadaş bu adam kimdir. Gidin artvinlilere sorun bu adamı orada kimse seviyor muydu neden ayrildi

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uzman
29 Ekim 2016 Cumartesi 12:08

Şimdi daha ıspartaya gelmeden Konya yolunda basına açıklama yapar ıspartaya 1000 yataklı eğitim araştırma yapacak diye

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Reco
29 Ekim 2016 Cumartesi 11:47

Torpille her ile atanıyor. Tam bir koltuk sevdalısı. Genel sekreterliktekiler gorecekler

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıpartanın hali

ıspartalı
28 Ekim 2016 Cuma 09:30

asıl ıspartaya hayır yapcaklarsa ilsağlık müdür vekilini ve şube müdürü ramazan özdemiri değiştirmelier işte ozaman ıspartaya cok büyük hayır yapmış olurlar sayın siyasiler

2 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakan
27 Ekim 2016 Perşembe 19:57

Artvinin anasını anlattı. Allah Ispartalılar kardeşlerinin yardımcısı olsun

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlısı

vatan sever
27 Ekim 2016 Perşembe 09:00

ıspartayı konyalıdan başkası yönetemez osman aydın da konyalı idi

7 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

kim bunlar

tıbbi sekreter
27 Ekim 2016 Perşembe 08:56

hastanede bu tıbbi sekreterlerin muhalif oldularını bilmeyen yok.üçü de iyi rahat ve makam sahibiler.biri şe....f biri baş.h.sek.biri ür.servisinde..yazık çok yazık.

83 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fikirler özgürdür.
27 Ekim 2016 Perşembe 00:35

Memet şu olmuş oluyor.örnek gösterdiğin vekilin İspartaya ne katkısı oldu? Konya Aksaray aynı bölge. Konya eğitim araştırmanın başhekim Yardımcısı. Yazık bu şehre.

15 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hızmet

Akkus
27 Ekim 2016 Perşembe 00:19

Isparta kutahya denızlı Antalya Ankara vb bırtek Turkıye var butun İller bu vatana ait kımısı tedavısı Ispartada sonuc vermez Antalya Ankaraya sevk edılır.Muhım olan durustluk abıdesınde Hızmet Adamı olabılmek.Bır ınsanın az cok yuzunden ne tur ınsan oldugu anlasılır cunku kalbın nuru kalbın karanlıgı yuze yansır.Kanaatımce hayırlı olacagını dusunuyorum.

15 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne olmuş yani

memet
26 Ekim 2016 Çarşamba 23:12

konyalıysa ne olmuşyani.ithal milletvekilimiz yokmu.adam ta amasyadan geldi küçücük yere.ne olmuş yani.

26 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Konyalı değil AKSARAY lı
26 Ekim 2016 Çarşamba 21:41

İlin ne önemi var Hayırlı birisi gelsin işimize gücümüze bakalım. Daha tanımadan dedikodu nedir ya bismillah...

31 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

HASTANE ÇALIŞANI

TIBBİ SEKRETER
26 Ekim 2016 Çarşamba 17:21

BU ISPARTA DEVLET HASTANESİNDEKİ ÜÇ LÜ MUHALİF GRUP TIBBİ SEKRETERLER VAR.AK PARTİ Lİ OLANLARA KARŞI ALLERJİLERİ VAR.BU ÜÇLÜ GURUBU HASTANE DE BİLMEYEN YOK.BÜTÜN ARKADAŞLAR BİLİYOR.

68 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Konyalıların vazgeçilmezliği nereden geliyor

Konyalı
26 Ekim 2016 Çarşamba 17:19

il sağlık müdürü, eski genel sekreter, yeni genel sekreter konyalı. Belki de aynı köylüdürler. Araştırmak lazım. Kim atadı. Kim referans oldu. Kim, kim....

32 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gayseri
26 Ekim 2016 Çarşamba 17:13

Konyalı olmayan ısparta da bir idari göreve gelemez mi?

8 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla