visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:31

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ BAŞHEKİMİ SAÇKAN'A BAŞBAKANDAN PLAKET

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ BAŞHEKİMİ SAÇKAN'A BAŞBAKANDAN PLAKET
06 Haziran 2017 Salı 11:13

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ BAŞHEKİMİ SAÇKAN'A BAŞBAKANDAN PLAKET

Pakistan da sağlıkta dönüşüm çalışmalarında görev alan, o ülke de bir devrin açılmasında rol oynayan Isparta Şehir Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Kadir Gökhan Saçkan, Pakistan halkının gönlünde taht kurdu. Halkın büyük sevgisini karşılıksız bırakmayan Pakistan Başbakan’ı Şahbaz Şerif ise başarılı hekime plaket takdim etti.

Pakistan Pencap Eyaleti Başbakanlık Resmi Binasında gerçekleştirilen ödül töreniyle ödülünü Başbakan’dan alan Op. Dr. Saçkan; “Kardeş Pakistan'da Başbakan Sayın Şahbaz Şerif’den, Sağlık alanında yapılan çalışmalardan dolayı plaket aldık. Ülkemizi gururla yurt dışında temsil etmekten mutluluk duyuyorum” dedi.

BİR ÖDÜL’DE MULTAN VALİ’SİNDEN

Türkiye Cumhuriyetini yurt dışında başarıyla temsil eden ve gittiği ülkelerde sağlıkta dönüşüm çalışmalarına rol veren Isparta Şehir Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Kadir Gökhan Saçkan’a Pakistan Başbakan’ı Şahbaz Şerif’ten sonra bir ödül de Pakistan’ın Multan Şehrinin Vali’sinden geldi.Başarılı doktora katkılarından ötürü ödül veren Vali, Saçkan’a ve Türkiye Cumhuriyeti yetkililerine desteklerinden ötürü teşekkür etti.

Vatandaş
06 Haziran 2017 Salı 16:02

Başhekimden uyarı mı geldi acaba eleştirel yorumlar yayınlanmıyor bomba32

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalakaların dünyası

Safa
06 Haziran 2017 Salı 15:16

Isparta değirmen taşı gibidir. Burada başarılı insanlar fazla tutunamaz. Bir şekilde alaşağı edilirler. Başarılı yöneticiler bu şehre bir gömlek fazladır.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ciddi mi ya
06 Haziran 2017 Salı 13:19

Ooo demek Pakistan.. Sırtımız yere gelmez artık

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gulk
06 Haziran 2017 Salı 13:04

Ver mehteriiii :))

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla