visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'NDE DEVASA KASİSLER

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'NDE DEVASA KASİSLER
15 Mayıs 2017 Pazartesi 14:31

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'NDE DEVASA KASİSLER

ISPARTA Şehir Hastanesi yerleşkesi içerisinde bulunan kasisler hastaneye gelenleri şaşırttı. 

Kasislerin bu kadar büyük olması vatandaşların dikkatini çekti. Acil Servis bölgesine ilerlerken 2 adet kasisten geçen vatandaşlar ulaşım oldukça zor olduğundan şikayet ediyor. Kasislerin olması gerektiğini ancak neden bu kadar büyük bir kasis yapıldığını anlamakta güçlük çektiklerini belirttiler. 

Kasislerin oldukça yüksek olduğunu söyleyen vatandaşlar haber merkezimize gönderdikleri fotoğraflarla düzeltilmesini istediler. 

KASİSLER ENGELLİ VATANDAŞLARIN KARŞIDAN KARŞIYA GEÇMESİ İÇİN KOLAYLIK!

Öte yandan Bomba 32 Haber Ekibinin edindiği bilgilere göre oldukça devasa büyüklükte yapılan kasislerin engelli vatandaşlar için yapıldığı öğrenildi. Hastaneye tedavi amaçlı gelen engelli hastaların yolun karşıdan karşıya geçmesi için kaldırım ile eş hizada olmasına özen gösterildi. 

İŞTE VATANDAŞLARDAN GELEN FOTOĞRAFLAR






bu ne incelik

günaydın
16 Mayıs 2017 Salı 12:42

sağlık bakanı ve başbakanımız geldiğinde içeri arabayla girmek yasak deyip engelli hastane personeline eziyet eden zihniyetten anca böyle çözümler çıkar. bunu düşünen tasarlayan kabul eden yaptıran ve yapan herkese teşekkürler BU NE İNCELİK

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hesap meselesi

Naci TATOĞLU
16 Mayıs 2017 Salı 12:03

Kasisleri yaparken kasisi planlayan kendi aracına göre değil, yüksekliği yere en yakın araçlar için hesaplayıp yapması gerekir. Kasisten geçerken aracın ne önü nede arkası kasise sürtmemesi gerekir. Yapılan kasislere bakın hepisinde karter izi var. Kasisler yeterince görüşe göre yapılmamış sürücü kasisi görünce frenede basınca aracın önce karteri olmak üzere diğer tarafları kasise sürtmüş ve izleri, hatta yağ akıntısı izleri bile var. Sonra kasis en az aracın eni kadar olmazı lazım. Dar kasisle

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gg

alperen yılmaz
16 Mayıs 2017 Salı 09:51

ısparta diş hastanesi yolunun ordaki köprunun altına ışık koyun kapkaranlık nolur bi zahmet allah yardımcısnıuz olsun teşekkür ederim

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsmail Bey
16 Mayıs 2017 Salı 07:24

Kimse sormuyor ki Acil hastanenin neden en dibinde? Acil ana yola en yakın yerde olur. En dolambaçlı ve milyon kasisi geçtikten sonra Acil mi olur. Her yeri labirent bir bina olarak hastaya garibana eziyet üzerine dizay edilmiş.

42 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Derhal kaldırın

Anticehalet
15 Mayıs 2017 Pazartesi 23:43

Böyle şey olmaz; derhal kaldırın ve bir daha yapmayın böyle.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İdiyıttt !!!
15 Mayıs 2017 Pazartesi 23:19

Kaldırımı alçaltmak varken, yolu yukseltmek herhalde bır gerızklının projesı olsa gerek!

20 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fanatik
15 Mayıs 2017 Pazartesi 22:03

Bu hastane düzelmez. Yazık oldu.

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kasıs

beyındekı
15 Mayıs 2017 Pazartesi 21:18

beyındekı kasısler olmasaydı o kasısler olmaz dı

45 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kkkas sıs

b hjvhj
15 Mayıs 2017 Pazartesi 21:18

yıllar önce kası sis ler parlardı haberimiz olurdu ..şimdi tuzak

27 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakkı alkara
15 Mayıs 2017 Pazartesi 18:32

İyi de kardeşim hastane acil yolunda olacak seymi yani ben acile hastamız yetiştireceğiz ama engelleri zor geçiyoruz zamanla yarisiyoruz lütfen nizamiye in sağ tarafından özürlüler için rampa yapılabilir pek ala bence hastane bahçesinde boşuna

32 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mehmet
15 Mayıs 2017 Pazartesi 17:51

Hastanenin neyi normal ki? A dan z y curcuna taburcu olalı 20 gün olmuş çıkış yapılmamış diye söyleniyor. Herkes özel hastaneye kaçıyor

44 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha
15 Mayıs 2017 Pazartesi 17:14

Böyle saçma bir bahane olurmu? Birtek özürlü gecisi bu hastanede böyle.diğer yerlerde normal özürlü gecisi var.çok saçma. Hastanenin idaresi başhekimi buna müdahale edemiyormu ?herşey şirkete bağlı mi?

32 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

cafer
15 Mayıs 2017 Pazartesi 16:46

Kasisin tepe noktasında,insana bi üşüme geliyor,tekrar gidersem oksijen tüpü ****ürecem

35 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Örnek
15 Mayıs 2017 Pazartesi 16:36

Tumsekler güzel bir uygulama.Diger yerlerdeki hastanelerde örnek alsın.

4 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

fert

mertan
15 Mayıs 2017 Pazartesi 15:57

sayın valim bu sorunu siz çözebilirsiniz.hastanenin aciline arkadaki kerestecilerden bir yol açılmadan o bölgedeki trafik sorunu ve keşmekeşlik çözülmez. arkadaki tren rayları sökülüp yol açılmalı. tren garı da başka alana taşınmalı.

41 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

ban

qwerty
15 Mayıs 2017 Pazartesi 15:41

önce engelli otoparkına park eden normal araçları engelleyin.

25 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

toroslar

dağlar dağlar
15 Mayıs 2017 Pazartesi 15:15

toros dağları gibi olmuş:)

27 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tepecikli
15 Mayıs 2017 Pazartesi 15:08

Kasis değil tepe mübarek

26 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mehmet
15 Mayıs 2017 Pazartesi 15:01

Kaldırımı yola indirseler daha mantıklı olurdu bu ne böle arkadaş arazi aracı bile zor geçeçek bunu yapan kesin kör olmustur

37 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abartılı olmasın.

Vatandaş
15 Mayıs 2017 Pazartesi 14:53

Allah korusun Ambulanslar hızlı geçerse içindeki hastayı sen düşün artık. Hasta korkudan ya canlanır ya da tez vakit mefta. Hamile bayan ise kesin erken doğum. Lütfen her şeyi abartmayalım.

18 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaldirim Muhendisi
15 Mayıs 2017 Pazartesi 14:53

Arabanın altı değiyor, Ne biçim bir mühendislik bu?

30 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla