17 Ağustos 2017 Perşembe 00:37

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'NDE CADI AVI BAŞLADI

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'NDE CADI AVI BAŞLADI
09 Haziran 2017 Cuma 15:41

ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ'NDE CADI AVI BAŞLADI

ISPARTA Şehir Hastanesi'nde son günlerde basına yansıyan haberler ile ilgili olarak cadı avı başladı. Hastaneden basına bilgi verildiği şüphesiyle Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreteri Uzm. Dr. Hüseyin Yavuz ile Hastane Başhakemi Gökhan Saçkan, çalışma başlattı. En son olarak Başhekim Saçkan'ın hastane doktorlarına randevu vermediği gündeme gelmiş ve hemen ardından yine hastanede çalışan doktorların döner sermayeden paralarını alamadıkları basında yer almıştı.

İşte bu haberlerin ardından Başhekim Saçkan ve Genel Sekreter Yavuz, deyim yerindeyse tokmağı eline alarak bilgilerin kimden venereden çıktığını öğrenmek için harekete geçti. Fotoğrafta da gördüğünüz gibi tokmağı eline alan Başhekim ve Genel Sekreter hastanede çalışan personellerden bilgiyi sızdıranı arıyor. Hastanede doktorlar, hasta karşılama personelleri,güvenlikçiler ve tüm çalışanlar arasında basına kimin bilgi sızdırdığı araştırılıyor.

İddiaya göre olayın boyutu gittikçe büyüyor. Doktorların ilçelere sürülmekle tehdit edildiği ve baskıların gittikçe arttığı konuşuluyor. 

sanane
12 Haziran 2017 Pazartesi 00:03

yalan yanlis haber aktarıolar basina isine baksın herkes

1 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

allh var gam yok

ujhfyuıuy
11 Haziran 2017 Pazar 17:13

evet Allah var gam yok.yapılan zulümleri görmezden gelip odalarınızdan başınızı çıkarmazsanız koskoca hastaneyi devletin hiç söz hakkı yokmuş gibi akfencilerle tepenin nerden geldikleri belli olmayan şeflerine bırakırsanız olacağı bu alt işçileri görmezden gelemezsiniz.bu koltuklar sizlerede kalmayacak ALLAH var ALLAH

26 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

gül, geç.......
11 Haziran 2017 Pazar 13:20

sağlık alanındakilerle ne uğraşıldı be. istedikleri adamlar basar gelmeyince cekemiolar. camur at izi kalsin yazmis biri aynen ole amaciniz belli sizin.

4 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartakus
10 Haziran 2017 Cumartesi 20:28

bosversenize 60 dr hakkini ariyo diye cadi avi basliyo yorumlara baksan bashekimde g.sekretrde gorevlerini layikiyla yapiyo 60 dr da bunlari kıskandigi icin ayaklanmis yaziktir ya yorumlari kendileri yaziyo yada neyi ne oldugunu bilmeden yalakalık icin yorum yapiyorlar

7 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

hastane güvenlik amiri

misafir
10 Haziran 2017 Cumartesi 20:08

güvenlik ekibinin başına getirdiğiniz kişi seçimden önce çalışanları hayır vermemiz için resmen söz alıyor Tehtitkar tavırla hayır verin diyor işine baksın herkes

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

...
10 Haziran 2017 Cumartesi 18:36

habercilik anlayışınız bu sekilde karalama seklinde mi devam edecek hep ? manevi tazminat kapınızda....

4 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

komiksiniz
10 Haziran 2017 Cumartesi 17:25

camur at izi kalsin başlamışsınız yine karalama kampanyalarına

4 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

gercekler
10 Haziran 2017 Cumartesi 16:06

bahsettiginiz haber metnini yapan saglik bakani, uygulamakla yükümlü olan bashekim ve genel sekreterdir. bunun bilincine varmadan karalama kampanyası yapanlar ancak bunu hazmedemeyenlerdir. Gerek bashekimimiz gerek genel sekreterimiz isini layiki ile yapiyor.

6 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

duzenleme bakanligin ...
10 Haziran 2017 Cumartesi 16:01

meyve veren agaci taslamaya devam ediyorsunuz. tum bu duzenlemeler bakanlikca yapiliyor. bu iki adam da isini yapiyor ama iste sizi o koltuga oturtmadiklari icin camur atmaya devam ediyorsunuz. KOMİK

4 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

e....
10 Haziran 2017 Cumartesi 15:56

basina yanlis bilgi aktarılıyor ki duzeltmek icin çalışıyorlar.doner sermayemizi alıyoruz. ihmali olanlr elbette uyarilacak gerekli islemler yapılacak. ikisini de isini yapmasindan dolayi tebrik ederim.

4 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

xx
10 Haziran 2017 Cumartesi 15:53

yapılması gereken budur zaten. bu tarz ciddi meselelerin ciddi aktarilmasi lazim gelir. her ikisi de isini layiki ile yapiyor demektir

2 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mert
10 Haziran 2017 Cumartesi 15:26

Doktorlar amele gibi çalışıyor hem bilgisayar hem hasta muayene acilen doktorlara bilgisayar verilmesi lazım birde kardioloji muayene kapılarının önünde bekleme koltuğu yok insanlar zaten kalp hastası ayakta beklemek zorunda kalıyorlar

27 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayle
10 Haziran 2017 Cumartesi 15:23

kardiyoloji tarafında hasta girişi yapan personel kimlikle ilgili beni azarladı sanki hasta gelmesin özele gitsin gibi davranıyor uyarılması lazım

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

yönetim

personel
10 Haziran 2017 Cumartesi 09:07

RUŞEN hocamız başhekim olsaydı, bunlar olurmuydu? kendisi Ahlaklı dürüst bir yöneticidir.

10 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

yönetim değişmeli

hasta yakını
10 Haziran 2017 Cumartesi 04:39

yönetim hemen değişmeli herkes hakkı olan parayı almalı. yoksa Isparta da doktor kalmayacak. koskoca hastane de hastalar doktor bekleyecek.tedavi için burdur afyon Antalya gibi illere gidilecek. iktidar seçim zamanı hava atmasını bildi yok hastane otel konforundaymış da 6 yıl tıp bir o kadar uzmanlık okuyan doktorlara paraları fazlası ile verilmeli

131 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

kuleli
10 Haziran 2017 Cumartesi 02:13

Boyle yoneticiler olduktan sonra daha davul da calarlar tokmak ta vururlar sirket elamanin yani gidiyosun tanidik bir arkadasin sa aman abi gelme yanima diyor adama nasılsın arkadasim halini hatrini sorayim diyorsun ama adam isyanda neymis kimseyle sohbet etmicekmis efendim oturmayacakmis ve bu sebeblerden dolayi savunma alinan insanlar var yazik gunah adamlarin ekmegiyle oynamak bu kadar basitlesti sayin mudur ve bashekim diye diktiginiz insanlar almislar arkalarina hukumeti tokmak bende davul

78 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kabus
10 Haziran 2017 Cumartesi 01:09

Five nights at freddy.

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Evladım.
10 Haziran 2017 Cumartesi 00:50

Evladım, bu dünya sınav dünyasıdır. Sahibi vardır. Yetki elinde diye insanlarla uğraşma. İnsanlarında sahibi vardır. Gönlü sahibi ile meşgul olduğu ana denk gelir tepetaklak olursun. İnsanların alnının teri kurumadan parasını vereceksin bu hadisdir çok dikkat eyle. Kendi maaşın garanti yatarken idare ettiğin insanlar sıkıntıda ise o aldığın para diğerleri parasını alana kadar sana mekruhdur evladım. Bu sözümü unutma şu dünya alanında O'nun dostları eksik olmaz sakın ha karıncayı bile incitme...

94 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Malesef
10 Haziran 2017 Cumartesi 00:43

Normal konuştuğumuz iyi biri olduğunu düşündüğümüz insanlar, koltuğa geçince birden farklılaştı. Şimdi tanıyamıyoruz artık. Çok yazık oldu.

28 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hatırlatma
10 Haziran 2017 Cumartesi 00:40

Şunu hatırlatmakta fayda görüyorum. Bu yöneticilik koltukları kimsenin babasının malı değil ve kimsede kalıcı değildir. Önemli olan hoş bir seda bırakmak ve koltuğu bırakınca da hastane çalışanları ile dost kalabilmektir. Ama bu koltukta zehirli bir doku vardır biraz oturduktan sonra insanları farketmeden değiştirir. Geldiği ve gideceği yeri unutturur. Asar keser, koltuğu babasının şirketinin bir makamı zanneder. Ancak orada kalan en fazla 3-5 sene kalır sonra unutulur gider.

50 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşkur çalışan
09 Haziran 2017 Cuma 23:24

Sadece doktorları değil . İşkurdan alıp üç beş ay çalıştırıp çıkarıp ,yerine yine işkurdan personel aldığınızı da duyurun. Şirketin parası yok Devletimi sağolasın..

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçekler
09 Haziran 2017 Cuma 23:22

Şu geldiğimiz duruma bakıyorum da bunları hiç haketmedik. Cadı avına çıkacağınıza 5 dk oturdu diye fotoğrafı çekilip tutanak yiyen 8 saat boyunca eliyle bile destek alıp dayanmasına izin verilmeyen her eziyeti her zorluğu hakareti duyan yıllarca emek vererek gelen personelinize destek verseniz ilgilenseniz çözüm bulsanız ya da bulmaya çalışsanız ama yok yapmazsınız sakın kalkmayın koltuklarınızdan çıkmayın odanızdan dışarda akfen var sizede kızar sizede laf söyler istifa edin gidin der aman haaa

30 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçekler
09 Haziran 2017 Cuma 23:05

Cadı avımı var bende şuan süpürgeme bindim geziyorum

63 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ak saçlı
09 Haziran 2017 Cuma 22:37

Isparta bölgesinde her kurumda adamı olan gazeteci ler 1 Tarkan çetin 2 Hasan Uğur yeminle devletin **** adamları bunlar sevilip sayılıyorlar ki haber veriliyor ( derin devletin adamları)

3 Beğendim
58 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adam
09 Haziran 2017 Cuma 20:26

Ben yazan ne cok biliyon leee sen.Atamayi bidaha sana s****ım.Devlet den Bakan dan ne cok biliyomussun sen.Canın baska biseyde isteyomu.Hade ordan hade.menikulasyon dan baska isin yokmu senin.

0 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla