visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA SAĞLIK SEN TALEPLERİNİ SIRALADI

ISPARTA SAĞLIK SEN TALEPLERİNİ SIRALADI
30 Kasım 2016 Çarşamba 11:40

ISPARTA SAĞLIK SEN TALEPLERİNİ SIRALADI

ISPARTA Sağlık-Sen Şube Başkanı Erdal Demiralay, 2016 yılı Kasım ayı kamu personeli danışma kurulu talepleri sıraladı;

1. Sağlık çalışanlarına yıpranma payı verilmelidir.

2. 4/C, 4/B, vekil ebe-hemşireler, kamu görevlisi olmayan aile sağlığı çalışanları ve Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığında ek ders karşılığı görev yapan meslek elemanları kadroya geçirilmelidir.

3. “Aile Sağlığı Elemanı” ibaresi yerine “Aile Sağlığı Çalışanı” unvanları kullanılmalıdır.

4. Sözleşmeli iken kadroya geçenlere uygulanan 5 yıl nakil yasağı toplu sözleşme ile mahalli idarelerde çalışanlar açısından kaldırılmıştır. Başta üniversitelerde olmak üzere diğer kamu kurum ve kuruluşlarında çalışanlar da bu nakil yasağından dolayı mağdur olmaktadır. Bu yasak kaldırılmalıdır.

5. Sağlık Bakanlığına devredilen askeri hastanelerde çalışan personelin bir kısım özlük ve mali hakları (tayın bedeli, servis, son maaşın dondurulması gibi) kayba uğramıştır. Devredilen personelin hiçbir kayba uğramayacak şekilde tüm haklarının korunması sağlanmalıdır.

6. Kadroya geçirilen sözleşmeli personelden, maaşları döner sermayeden ödenen memur kadrosuna atananlar, maaşları genel bütçeden ödenen memur pozisyonuna geçirilmelidir.

7. Döner sermaye gelirleri gelir vergisinden muaf olmalıdır.

8. Sağlık çalışanlarının emekli olduğu zamanki gelirleri artırılmalıdır. Başbakanın 14 Mart Tıp Bayramında sağlık çalışanları için çalışma yapılacağına dair verdiği söz yürürlüğe konulmalıdır.

9. 0-6 yaş grubundaki çocuklar için kreş açılmalıdır.Yeterli sayı sağlanamadığı için (50 ve üzeri) kreş açılamayan kurumlar için merkezi bir alanda kreş açılmalı ve ücretsiz servis sağlanmalıdır. Bu kreşlerde 24 saat hizmet verilmelidir. Ayrıca kadın kamu görevlilerine 0-6 yaş grubuna giren çocukları için 300 TL kreş yardımı yapılmalıdır.

10. Dağıtılabilir döner sermaye tutarının tamamı çalışanlara dağıtılmalıdır.

11. Döner sermaye bütçesi üzerindeki vergi yükü azaltılmalı,bunun için hazine hissesi devlete ödendiği gibi dağıtılabilir döner sermayede%1 olarak hesaplanmalı, merkez payı % 1’e düşürülmeli, kapatılmış kurum olan SHÇEK payı kaldırılmalıdır.

12. Aile hekimleri başına düşen nüfus azaltılmalı, ancak mevcut mali hakları korunmalıdır.

13. Tüm Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı çalışanlarına sosyal hizmet tazminatı verilmelidir.

14. Toplu sözleşme masasında elde ettiğimiz eşi özel sektörde görev yapanların son iki yıl içinde 360 gün prim ödeme şartı, Sağlık Bakanlığında son dört yıl içinde 720 gün olarak değiştirilmiştir. Sağlık Bakanlığında tekrar son iki yıl içinde 360 gün prim ödemenin yeterli sayılması sağlanmalıdır.

erdal efendi

atma
30 Kasım 2016 Çarşamba 19:43

2 sene önce halkbankasından promosyon parası kaç lira aldı sağlık çalışanları.onu bile en düşükten aldılar.halledemediniz.bunu yapacaksınız.atma recep

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hilal
30 Kasım 2016 Çarşamba 19:06

Döner sermaye gelirleri emekliliğe yansıtılmalı.vergiden muaf olmalı.adil şekilde dağıtılmalıdır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kel Ali
30 Kasım 2016 Çarşamba 17:33

Karizmatik başkanım. İyiki varsın.Haklarımızı almya çalışıyorsun.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

4Cli
30 Kasım 2016 Çarşamba 15:50

4C li çalışanların çilesi bitsin artık Başkan 4Cli çalışanlar maddi manevi zor durumdalar

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sendikanın fikrini merak ediyorum.

sendikanın fikri her konuda var. bu konuda yokmu
30 Kasım 2016 Çarşamba 15:04

devletimize güveniyoruz-sayın valim arz ederim. anlayan varsa anlatsın. tek ve aynı kriterden Isparta da ihraç var, göreve iade var sağlıkta. acaba başka illerde de oldumu. açığa alınmayanda oldu editöre isim verebilirim. saygılar. devletimize güveniyoruz . farklı uygulama yapanları mutlaka bulacaktır. Isparta sağlık böyle. valilik onayıyla açığa alınmıştır. fetönünde, fetöcününde belasını versin. ama araştırılsın

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatan daş
30 Kasım 2016 Çarşamba 14:57

Önce döner sermaye adaletsizliği düzeltilsin. Sonra vergiyi düşünürüz. 4.lira 80 kuruş ek ödemenin vergi hesabıyla mı uğraşacağız...

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAĞLIK ÇALIŞANININ EK ÖDEMESİ

SAĞLIK ÇALIŞANI
30 Kasım 2016 Çarşamba 14:22

SEVGİLİ BAŞKAN; SAĞLIK ÇALIŞANLARI DÖNER SERMAYE ÜZERİNDEN EK ÖDEME ALMAKTADIRLAR. DÖNER SERMAYE ÜZERİNDEN EK ÖDEME ALAN PERSONELLERİN ALDIKLARI GELİRLER EMEKLİ SANDIĞI KESENEĞİNE SAYILMAMAKTADIR. ÜSTELİK EMEKLİ KESENEĞİNE SAYILMAYAN BU GELİRDEN DEVLET PEŞİN VERGİ ALMAKTADIR. EMEKLİ KESENEĞİNE SAYILMAYAN BU HAK MAĞDURİYETİNİN KISA ZAMANDA DÜZELTİLMESİNİ TALEP EDİYORUZ. SAYGILARIMLA

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aile hekimleri

bahtsız
30 Kasım 2016 Çarşamba 13:29

yalvaçta aile hekimleri yattığı yerden para kazanıyor. çok az hasta bakıyorlar, bir de hasta sayısı azaltılması talebi çok saçma. acil hekimleri daha çok çile çeksin ama daha az maaş alsın, hem de aile hekimlerinin bakmaları gereken hastalara baksın. sevk zinciri talep edilmeli, hastalar önce aile hekimlerine başvurmalı.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla