visitor analyticsvisitor analytics

İŞÇİLERİ İSYANA KALKTI!

İŞÇİLERİ İSYANA KALKTI!
31 Ağustos 2016 Çarşamba 13:26

İŞÇİLERİ İSYANA KALKTI!

ISPARTA’da dün gece hastane yapımında çalışan yaklaşık 150 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Diğer işçiler ise şantiyede eylem yaparken, yönetimi istifaya çağırdılar.

Isparta- Eğirdir karayolu üzerinde yapımı devam eden Şehir Hastanesi’nde çalışan işçiler, akşam yemeğinin ardından rahatsızlandı. Mide bulantısı ve baş ağrısı şikayeti bulunan işçiler, çağrılan ambulanslarla kent merkezindeki çeşitli hastanelere götürüldü. Gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedaviye alınan yaklaşık 150 işçinin kan tahlilleri alındı. Yemekte tavuk yedikleri belirtilen işçilerin sağlık durumunun iyi olduğu kaydedildi.Tedavinin ardından taburcu edilen işçiler şantiyeye döndü.

Aynı inşaatta çalışan işçilerin bir süre önce yemeklerin kötü çıktığı gerekçesiyle yönetime şikayette bulunmuşlardı.

Diğer işçiler ise o saatlerde bir araya gelerek yönetimi istifaya çağırdılar. Yemeklerin kötü çıktığını belirten işçiler yönetimi istifaya çağırdılar. Şantiyeye çok sayıda polis ekipleri sevk edildi. Bir süre sonra işçiler sakinleşince şantiyede gece normale döndü.






 

Geçmiş olsun.

Adnan Aldırmaz
01 Eylül 2016 Perşembe 07:45

Otuz yıldır şantiyelerin içindeyim,işçi yemeği beğenmediği takdirde hemen bir şeylerin peşine düşer,bizim insanımızda koyun misali biri ne yaparsa hemen onu destekler ,işçi pisikolojisi,güya birbirlerine sahip çıkıyorlar,ulan terbiyesizler,paramızı alamadık deseniz neysede ,zehirlendik ayaklarını geçin,kaçınız hastanelerde kaç gün tedavi olacak göreceğiz.sizi pis pravakatörler sizi.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

kınıyorum bu durumu

Ispartalı
31 Ağustos 2016 Çarşamba 16:52

Dün gece ısparta şifa hastahanesindeydim.Şifadaki acildeki doktor zehirlenen hastalkarı kabul etmedi ambulans şöforü " doktor bey/hanım devlet hastahanelerinin bahçeleri bile dolu,boş başka özel hastahane kurumu arayın ****üreyim" deyince doktor "iyi madem getirin mecbur bakacağız " demesi kadar bu ülkede acı ne olabilir.Bu bir insan hayatı değil mi ,sen acilde neden nöbet tutuyorsun mantığın ,vicdanın kabul ediyor mu bunu? Devletten ödeneğini alıyorsan o nöbette herkese bakmak zorundasın !

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

IYI IS CIKARAMIYAN HERKES LIYAKATSIZDIR!

vatandas
31 Ağustos 2016 Çarşamba 16:04

FETÖYLE BAGLANTILIMI YOKSA BU SIRKETLER! ISININ EHLI OLMADIKLARINA GÖRE; ISI LIYAKATLE YAPAMADIKLARINA GÖRE! KOPYEYLE HIRSIZLIKLAMI IS BASINA GELDILER; BU IHALELERI NASIL ALDLAR INCELENMELI ZATEN!

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Garip

####
31 Ağustos 2016 Çarşamba 15:00

Hastane yapılınca da yemek, hastaları ve çalışanları zehirlemesin?

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsparta sehir hastanesi

Hasta yakını
31 Ağustos 2016 Çarşamba 13:58

bu burda yemek yüzünden çıkan kaçıncı olay hastane yapılana kadar yakında yemekten birini öldürüp artik yaptıkları hastanenin morguna koyarlar olan yine garibana işçiye olur bu şirkete sağlam bir denetim şart çünkü bunların herşeyi yamuk.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla