visitor analyticsvisitor analytics

İNŞAATA BAŞLANIYOR

İNŞAATA BAŞLANIYOR
21 Nisan 2014 Pazartesi 17:20

Sağlık İl Müdürü : Dedikodulara inanmayın, bu hastane Ispartamıza kazandırılacak.

Temeli Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun katılımıyla atılan 755 yataklı şehir hastanesinde zemin etüt çalışmaları sürüyor. Önümüzdeki günlerde de inşaatına başlanacak olan hastaneyle ilgili Sağlık İl Müdürü Dr. Mehmet Karakaya'dan önemli açıklamalar geldi.

murat
27 Nisan 2014 Pazar 12:26

sadece gülüyorum özel sektörün yap işlet çalıştır kira ver ve devret olarak yapılan bir hastaneyi nasıl olduda devlet yapıyor diye düşüne biliyorsunuz??? KENAN bey bu konuda yerden göye haklı doğruyu ölüncemi söylüyecegiz???

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YALNIZ KURT
21 Nisan 2014 Pazartesi 20:59

YORUM YOK.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

cahil kenana
21 Nisan 2014 Pazartesi 13:07

hastanenin adının derdi seni mi gerdi kenan, o hastanenin adı bölge de olsa şehir de olsa 755 yatak var ama dikkat et amerikan standardında 35 m2 ve yine dikkat et ki TEK YATAKLI ODALARDA 755 YATAK. Bunu rüyanda göremezsin ama senin de vatandaşı olduğun bu koskoca Türkiye Cumhuriyeti Devleti bunu çatır çatır yapıyor, sen caddelerde sokaklarda bu yatırımdan nemalanamadığı için hırsından çatlayan maraba takımının uydurmalarına inanma lafa bakma icraata bak

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KENAN
21 Nisan 2014 Pazartesi 10:10

SEÇİM ÖNCESİ SHOW YAPTNIZ NORMALİNDE BÖLGE HASTANESİ İDİ ŞİMDİ ŞEHİR HASTANESİ OLACAK İLERİDE BAKTIK OLMUYOR SAĞLIK OCAGINA DÖNERSİNİZ DİMİ MÜDÜR???

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla