visitor analyticsvisitor analytics

İDARİ SORUNLAR VAR

İDARİ SORUNLAR VAR
19 Haziran 2017 Pazartesi 14:03

İDARİ SORUNLAR VAR

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, Isparta Şehir Hastanesi’nde geçtiğimiz günlerde yaşanan sorunları değerlendirdi. Hastanede idari açıdan sorunların olduğunu ifade eden Milletvekili Bilgiç, “Isparta’nın sağlık alanındaki en tepede olan idarecilere sesleniyorum, herkes hesabını bilsin, adımını ona göre atsın” dedi.





EEEE MALUMM

ASI GUVENLIK
22 Haziran 2017 Perşembe 22:38

CALISKAN VE BASARILI ADAMI SEVMEZ ISPARTA ONCEKI SIRKETLER GIBI SALLA BASI AL MAASI MI BEKLIYORDUNUZ ARKADASIM NOLDU ESKIYIMI OZLEDINIZ

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sorunları çözün vekilim

kadri toprak
20 Haziran 2017 Salı 11:46

Doktorlara döner sermayeleri verilmiyor hastanın yüzüne bile bakmıyorlar hepsi isyanda koskoca hastane ama içi bomboş herkes özel hastanelere akın etmiş durumda yönetiminizin başarısızlığını temizlik personeli ve sekretelere mi yüklemeye çalışıyorsunuz.İşletemediler ve ellerine yüzlerine bulaştırdılar.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

GENEL SEKRETERİN GÖREVLERİ

GENEL SEKRETER
20 Haziran 2017 Salı 11:44

Birlik bünyesindeki sağlık kurumlarında etkili ve verimli hizmet sunumunu sağlamak, bu amaçla kaynak ve personel ihtiyaçlarını tespit etmek, istihdam planlaması yapmak ve personel hareketlerini gerçekleştirmek.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

GENEL SEKRETERİN GÖREVLERİ

GENEL SEKRETER
20 Haziran 2017 Salı 11:43

Birliği belirlenen hedef, politika ve stratejilere, ilgili düzenlemelere ve performans programına göre yönetmek.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

GENEL SEKRETERİN GÖREVLERİ

GENEL SEKRETER
20 Haziran 2017 Salı 11:42

Hasta hakları, hasta ve çalışan memnuniyeti ve hastaların sosyal ihtiyaçlarına yönelik hizmetlerin geliştirilmesini, tıp ve kamu görevlileri etik ilkelerinin uygulanmasını sağlamak.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAŞERON

HASAN BAŞKAM
20 Haziran 2017 Salı 11:21

Ak parti seçim beyanlarında taşeron işçileri kadroya alma vaatleri vardı seçimi kazandılar Isparta dan evet oyunu da aldılar vaatler yalan oldu bırakın kadroyu mevcut işçileri çıkartıyorlar milletvekiller şunu unutmasın alma garibin ahını çıkar aheste aheste

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakkı
20 Haziran 2017 Salı 10:05

Açıldığından beri skandallar bitmiyor Esnaflar kaderi ile başbaşa bırakıldı,doktorların yanında tıbbi sekreter yok,işlemler çok yavaş,doktorlar hakları olan döner sermayeyi almadığı için huzursuz,hasta sayısı azaldı,vekiller sadece nutuk atıyor.Şirket bildiğini okuyor .

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrikler

ahmet
20 Haziran 2017 Salı 08:55

Sayın vekilimizin bu haksızlığa ve doktorlara yapılan bu davranışa sesiz kalmaması mutluluk verici eminim ki hastane yönetimi en üst dereceden maaş ve döner alıyordur lütfen hastane yönetiminin aldığı ücretlerde açıklansın o zaman kıymetli vekilimiz kesin bu yönetimle arasındaki mesafeyi daha da açar

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
20 Haziran 2017 Salı 08:24

şirket idarecilerine söylenmesi gereken sözü sağlık idarecilerine söylenmiş Şirkete söz söylememek mümkün değil Doktorların hakkı olan döner sermayeler niye verilmiyor?Doktorların yanına işlemleri hızlandıracak tıbbi sekreterler neden verilmiyor?Şirket garanti para aldığı için gelen hasta sayısını umursamıyor,neden tedbir alınmıyor?Esnaf işyeri bulamıyor,kiralar astronomik derecede pahalı.Neden el atılmıyor Vatandaşa hizmet lazımİcraat lazım

32 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sadi
20 Haziran 2017 Salı 05:30

Genel sekreter ne iş yapar acaba? Bilen arkadaşlar yazsın.

26 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ITAATKAR OLUN

DIKDATORR
20 Haziran 2017 Salı 04:16

SEN HIC BIR MERMER FABRIKASINDA CALISMADIN SANIRIM ELLERIN SUYLA BUZ OLUP TASA YAPISMADI ONLAR HEM 8 SAAT AYAKTA HEM SOGUKTA TAS KALDIRIYOR SICACIK HASTAHANE YEMEGIN SERVISINMEMNUN DEGILSEN DEFOLUP GIDERSIN BU KADAR BASIT ELIN BELINDE GELEN GIDENLE LAK LAK EDIYORSUN MUDUR AMIRINE ARKADAN ATIP TUTUYORSUN IKIYUZLUSUN VE BU HASTAHANE SANA EMANET OYLEMI YAPMA ARKADASIM YAPMA DIGER ARKAdaslarınıda senınle aynı kefeye koydurma TEKER TEKER KALBURUN USTUNE CIKAR GIBI CIKIYORSUNUZ ZATEN

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAKISMIYORSUNNN

DIKDATORR
20 Haziran 2017 Salı 04:04

BIR OZEL GUVENLIK HERSEYDEN ONCE GUVENILIR VE SAGLAM BIR EKIPLE BASARIYI ELDE EDER SEN MUDURUN VE AMIRIN ARKASINDAN IS CEVIRIYORSUN SENIN HERYERIN GUVENLIK OLSA NE OLUR SENIN VATANA IHANET EDEN FETODAN FARKIN YOK GOZUMDE VE HALA YEDIGIN CANAGI PISLETIYORSUN BENCE SEN BU VASFA SAHIP DEGILSIN VE EMINIMKI MUDURUN VE AMIRIN BIR NUMARALI YALAKASI SENSIN YAKISMIYORSUNNN

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

IT ÜRER AGZINI YORAR

DIKDATORR
20 Haziran 2017 Salı 03:59

SESSIZ VE MAGDUR ARKADAS SEN GELIRKENDE ON YARGIILIYDIN NEDIR KORKULARINIZ ANLAMADIM AMIR MUDURE ALISIK DEGILSINIZ ANLIYORUZDA BIRAZDA KENDINIZDE ARAYIN BE KARDESIM KUTUPLASTIRMALARI FITNE SOKMALARI BIRAKINDA BIRAZ ISINIZE ADAPTE OLUN KAPIYA DUBAYI KOYSAN ODA DURUYOR ICRAAT OLMADIKTAN SONRA BURADA ATIP TUTAN ARKADASIM SENI DUELLEYA DAVET EDIYORUM TOPLANTIDA AMA SONRADAN OZUR DILEMEK YOK KAYBEDEN CEKIP GIDER BIRAZ KARAKTERLI OLUN VE IKI YUZLU OLMAYIN

0 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Keko
20 Haziran 2017 Salı 01:32

Isabetli olmus Vekilimiz.Hiçte üzülmeyeceğim.Ararsamda namerdim.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahh husam ahh
20 Haziran 2017 Salı 01:29

Kibiri egosu tavan yapanin sponsoru seytandir.Hatırlatırım.Hindi gibi kabaran culluk gibi sofraya düşer.Noldum delisi degil nolacam demeli.Giden aranmaz ama aratırırsanızda olmaz.Kapına gelen küçümsenmez.Küçük gorduklerinizdende küçülür gidersiniz elbet..

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ses
19 Haziran 2017 Pazartesi 22:33

Zülme sessiz kalan dilsiz şeytanlar o kafanızı odalardan çıkarın ve yaşananları görün hastanenin güvenliği ne halde bakın. Otoparkçı mı güvenlik mi belli değil heleki başımıza getirdiğiniz mayda ve ören ne kendi adamlarını kendi köylülerini adamlarını koruyup kollarken onları en rahat yerlere verirken ve boş gezdirirken sırf devletten geldik diye bize yapmadıkları yok. Küfürler hakaretler ve bunu telsizden anons edecek kadar düşüncesiz bir adam buna sessiz kalarak siz onlardan daha suçlusunuz

27 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hare hare
19 Haziran 2017 Pazartesi 22:25

Özge müdür gitti. Evet belki çok eziyet etti ama tek başına değildi bu yaptığı ona bunları yaptırtanlar hala başımızda ve hala eziyet ediyorlar hatta HARE HARE geziyor sayın akfenci Melda hanım. Yalçın bey desen haftada bir herkesi tehdit edip iş çıkışı vermek için tehdit eder ve gider şu mübarek gün ettiğiniz tüm eziyetler size bin misli dönsün inşallah

25 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sessiz
19 Haziran 2017 Pazartesi 22:21

Sayın mayda şu mübarek günlerde hiç düşünmeden gözünü bile kırpmadan sırf devletten geldiler diye iş çıkışı veriyor ve buna ne idareciler nede akfenciler ses çıkarmıyor. Yapılan zülme sessiz kalmak nasıl bir zihniyettir anlamak mümkün değil

26 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorgunum
19 Haziran 2017 Pazartesi 22:04

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şimdi mi anladınız?

NIP/TUCK
19 Haziran 2017 Pazartesi 22:03

Isparta'da Sağlığı yönettiğini sananlara iyi bir operasyon şart. Ya neşteri şimdi vurun, ya da susun da adam s****ım!

36 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Srsm
19 Haziran 2017 Pazartesi 19:53

'mağdurlar' isimli arkadaş siz devlet hastanesinde yatmakta alışmışsınız. Burada yatamayınca sıkıntıya mı girdiniz? Özel güvenlikçi nöbet yerinde uyumaz!!

31 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Onur Deniz Ören
19 Haziran 2017 Pazartesi 19:49

'Mağdurlar' isimli arkadaş siz devlet hastaneside yatmaya alışmışsınız. Burada yatamadığınız için mi sıkıntıya girdiniz? Özel güvenlik personeli nöbet yerinde uyumaz!!

33 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla