visitor analyticsvisitor analytics

HAYALLERİ YARIM KALDI

HAYALLERİ YARIM KALDI
09 Ağustos 2016 Salı 12:14

HAYALLERİ YARIM KALDI

ISPARTA'nın Yalvaç İlçesi'nde otomobille hafif ticari aracın çarpıştığı kazada 24 yaşındaki Nuri Kumcu yaşamını yitirdi, Arabasını çok seven gencin fotoğrafına ulaşıldı 3 kişi de yaralandı.

Yalvaç'tan Akşehir istikametine giden 32 yaşındaki Kerim Gündağ'ın kullandığı 42 RS 801 plakalı hafif ticari araçla Nuri Kumcu idaresindeki 07 CPZ 10 plakalı otomobil, Yalvaç- Akşehir karayolu Bağkonak mevkii Kozluçak Kavşağı'nda saat 15.00 sıralarında çarpıştı. Her iki aracın da hurdaya döndüğü kazada Nuri Kumcu olay yerinde yaşamını yitirdi. Diğer aracın sürücüsü Kerim Gündağ ile aynı araçtaki Murat Şen (32) ve Mikail Tok(31)yaralandı. Kazanın ardından olay yerine gelen sağlık ekiplerinin müdahale ettiği yaralılar Yalvaç Devlet Hastanesi'ne götürülürken, Mikail Tok'un durumunun ciddi olduğu belirtildi.

ANNENİN FERYADI

Yalvaç Belediyesi'nde temizlik işçisi olarak çalışan ve bekar olduğu belirtilen Nuri Kumcu'nun kaza yaptığı haberini alan anne ve babası, olay yerine geldi. Oğullarının cansız bedeniyle karşılaşan aile feryat etti. Yakınları tarafından sakinleştirilmeye çalışılan anne uzun süre ağladı.


2 GÜNDE 2 AYRI KAZA

Aynı yolda geçen cumartesi günü de minibüsle otomobilin çarpıştığı kazada 8 kişi yaralanmış ve durumu ağır olan 74 yaşındaki İbrahim Şen, tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirmişti.


maket bile bunlardan sağlam

karton paşa
09 Ağustos 2016 Salı 23:10

bizde üretilen yerli arabalar en ufak bir kazada akordion gibi bükülüyor. maalesef hiç kimse insanlarımızı katleden bu otomobil üreticine bu ne alçaklık arabalar sacdan imal demiyor. tofaş veya yerli araç kazlarına bakın en ufak bir darbede araba darma dağın oluyor. zavallı insanımızın gücüde ancak bunlara yetiyor. hem parçası hemde kendisi ucuz olan arabalarda insan hayatı da ucuz oluyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

acil

ay.yildiz
09 Ağustos 2016 Salı 20:33

Tofaş araçlarda ciddi metal yorgunluğu var.bu araç sahipleri çok dikkat etmeli.özellikle gençler bu araçlar hız yapmaya dirift yapmaya elverişli araçlar değil.hayatını kaybeden k ardesimize allah rahmet eylesin.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kuş serisi

sulo
09 Ağustos 2016 Salı 17:42

Gençler bu aralar bu kuş serisi araçların helezon kestirip yere yakinlastiriyor.kavsaklarda drift atmalar. el freni cekmeler...Ayrıca abartılı gürültülü eksoz sesinden bıktık.Yasak getirildi artik

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

spartalı

spartans
09 Ağustos 2016 Salı 14:38

allah rahmet eylesin....Doğan şahin grubu araçlar acilen yasaklanmalıdır.insan canını hiçe sayan araç grubudur.güvenlik sıfır...ha elektrikli bisiklet ha doğan şahin...

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah rahmet eylesin

cem
09 Ağustos 2016 Salı 13:49

samimi bir isnan ve samimi bir müslümandı Allah rahmet eylesin

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜLKÜDAŞIMMM

kürşat
09 Ağustos 2016 Salı 13:35

Mekanın cennet olsun yiğidimGittin yaa hayallerimizde bittiii

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam

cecen
09 Ağustos 2016 Salı 13:34

Allah rahmet eylesin yigidim

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kuş serisi

fahri
09 Ağustos 2016 Salı 13:09

ısparta merkezdede trafikte araç kullanırken,doğan şahin grubu araçlardan uzakta durmaya çalışıyoruz.3/5 binliralık ve metal yorgunluğu olan araçlarlarla kavşaklarda drift atmalar çoğaldı.Araçlar dağılarak kazaya sebebiyet vermelerinden korkuyoruz.trafik durumuda allah emanet.Emniyetimiz bu kuş serisi araçların şöförleri ile mutlak suretle ilgilenmemeliler.hayatımız tehlikede.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ülküdaşıma

Baki yeşil
09 Ağustos 2016 Salı 12:22

Rabbim gani gani rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Allah ailesine sabır versin.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla