visitor analyticsvisitor analytics

GECE YARISI KORKUTAN KAZA

GECE YARISI KORKUTAN KAZA
30 Haziran 2016 Perşembe 01:04

GECE YARISI KORKUTAN KAZA

Isparta Gülkent Devlet Hastanesi kavşağında iki otomobil çarpıştı. Edinilen bilgiye  göre Bir Aracın  Tüpü 150 metre fıraldı  Kazada otomobil sürücüleri yaralandı. Kaza gece yarısı   meydana geldi. Gülkent Devlet Hastanesi kavşağında iki otomobil çarpıştı. Kazanın etkisiyle otomobiller orta refüje savruldu. Kazada otomobil sürücüleri yaralandı. Bu kavşakta gün geçmiyor ki kaza meydana gelmesin. Sürekli bu kazaların yaşandığı kavşağa bir an önce çözüm bulunması gerekiyor.










Kime ne

Sevmek suç değil yaşantı
30 Haziran 2016 Perşembe 13:05

Özgür bir ülkede herkez istediği araca biner

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dağılan araç

Efe
30 Haziran 2016 Perşembe 12:41

Suç kavşakta değil.doğan şahin otomobil kullanan şahıslarda.Bu arsçların imalat yılı itibsriyle hepsinde metal yorgunluğu,şöförlerindede agresiflik var.Durum böyleyken çoğu modifiyeli.Hepsi heran dağılmaya namzet.kullanıcılarıda,yeni model araç kullanıyor gibi sonderece süratli.trafikte şahsım,bu araçlardan ve şöförlerinden uzak durmaya çalışıyorum.trafik bu araçları sık kontrol etmeli.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HADİ ORDAN

.
30 Haziran 2016 Perşembe 10:41

YERLİ MALI YURDUN MALIDIR.TÜM KUŞ SERİSİ OLAN MİLLİYETÇİ ARKADAŞLARIMIZA TEŞEKKÜR EDERİZ SERSERİ FİLAN DEĞİLİZ BU VATANIN EVLATLARIYIZ.HADİNİ AŞIP YORUM YAPANLARA SELAMLARIMIZ OLSUN.BİZ ZENGİN ZÜPBESİ DEĞİL YARİBAN AİLERİN EVLATLARIYIZ.SİZ HİÇ MERCEDESDE ASKER YAZISI GÖRDÜNÜZMÜ YADA VATAN SAĞOLSUN YAZISI MALASEF YOKTUR.ONUN İÇİN BİZLER SİZİN İÇİN ASKER OLDUK ESNAF OLDUK HİZMET EDİYORUZ.

0 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

hep söylerim bu serinin frenleri asla tutmazz

kuş serisi ve kaçınılmaz facialar
30 Haziran 2016 Perşembe 10:23

trafikten kalkması gerekli bu kuş serisi araçların ha la 9-10 bin tl ye alıcı bulması içler acısı bir durum,yıllar önce bu fabrika çıkışı arızalı ,teneke yığınları, araçları satıp zengin olanların vebali büyük olacak.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

TRAFİKTE İSTEMİYORUZ

Sadettin
30 Haziran 2016 Perşembe 08:16

ARKADAŞLAR BU KUŞ SERİLERİ ARTIK SERSERİLERİN ELİNDE VE ÇOK TEHLİKELİ ARAÇ KULLANIYORLAR TABİ Kİ SONUNDA DA GÖRDÜĞÜMÜZ GİBİ.

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Umarım gerekli düzenlemeler yapılır

Trafikte düzenleme ve denetleme
30 Haziran 2016 Perşembe 05:27

Hep diyorum. Kuş serisi filan meselesi değil. Her marka var kaportacıda.

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Serisi

Kuş
30 Haziran 2016 Perşembe 03:23

İki kuş serisi daha tedavülden kalkmış.

14 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla