visitor analyticsvisitor analytics

FLAŞ GELİŞME PEKİ NASIL ALIM YAPILACAK ?

FLAŞ GELİŞME PEKİ NASIL ALIM YAPILACAK ?
26 Ekim 2016 Çarşamba 12:37

FLAŞ GELİŞME PEKİ NASIL ALIM YAPILACAK ?

AKFEN Şehir Hastanesine personel alımını TEPE Holdinge verdi. Personel alımı İŞ - Kur üzerinden sınavla yapılacak. Sınavda başarılı olmayan işe devam edemeyecek ve işe alınmayacak.

Yılbaşında açılacak olan Şehir Hastanesine personelin nasıl alınacağı belli oldu. Yeni sistemde torpil dönemi bitti. Personel alımını Şehir Hastanesini yapan AKFEN Tepe Holdinge verdi. Yani personel alımını TEPE Holding sınavla yapacak.

Sağlık Bakanlığını hizmet kriteri koyduğu ve bu kriterlere uyulmadığı takdirde cezai işlem uygulayacak olmasından dolayı personeller sınavla alınacak ve başarısız olan işe alınmayacak. Sınav kriteri hem eski personel hem de yeni personel için geçerli olacak.

Sınavlar iki aşamalı yapılacak. Önce yazılı sınav yapılacak. Yazılı sınavı geçenler mülakata alınacak. İş Kur üzerinden sınavla önce eski personelinin durumu belli olacak. Sonra da yeni alınacak personel için sınav yapılacak. Yeni sistem ile torpil dönemi bitti. Kriterlere uyan, çalışan işe devam edebilecek veya yeniden işe girebilecek.

çalışanların hakkını koruyalım

ısparta
28 Ekim 2016 Cuma 17:00

çalışanların hakkını korumayı unutursak vicdanlar sızlar.zaten çalışanların çoğu şirket elemanı.gönül isterki bu kardeşlerimizin hakları yeni hastaneyle beraber onurluca yaşayacak gelire ulaşır inşaallah.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doktor
27 Ekim 2016 Perşembe 11:57

önce siyasilerin yeğenimin deyip doktora hemşireye haritadan yer beğen diyen kaba saba konuşmasını bilmeyen olanları elesinler diycem onların yeri garantidir.Bi sınavda mülakat varsa torpilin olduğunun kanıtıdır.Isparta evlatları olarak dirensinler haklarını alsınlar

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta
27 Ekim 2016 Perşembe 10:09

Çoğu hastanede çalışmayı hak etmiyor hastalara uygun davranışları var birkaç grup mesaiyi kantinde tamamlıyor hastaya sinirlenip klavye çarpan sekreter bile var

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hanefi
27 Ekim 2016 Perşembe 05:48

Devlet hastanesinde hekim olarak çalışıyorum sekreter arkadaşların bazıları iş savsaklaması yapıyor iş yaptıramıyorsun adamlara inş adam g birileri gelir

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

isparta
26 Ekim 2016 Çarşamba 17:24

Yazik bize okuyan üniversite mezunlarina torpil simdi oluyor asil dürüstlük güvenirlik kalmadi Türkiye Cumhuriyetinde yaşıyoruz edebiyata gelince haktan hukuktan bahsediyorsunuz ama işinize gelince el altindan binlerce insan sokuyorsunuz Herkez ettigini çeker biz sadece bu dünya için dogmadik öbür tarafimo düşünmeden özgürce torpillerinizi gerceklestirin bizim emeklerimiz öz ardi ediliyor lise mezunu binlerce insam sokuluyor biz universite mezunları magdur oluyoruz emeklerimizin yediginiz hakla.

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

EMEK VE HAK HIRSIZLIĞINA ALIŞTIK

KADİR
26 Ekim 2016 Çarşamba 16:53

ESAS TORPİL ŞİMDİ DÖNÜYOR MERAK ETMEYİN İŞE GİRECEKLER ŞİMDİDEN BELLİ HEPSİDE KURSA TABİ TUTULDU.YAZIK DEĞİLMİ YILLARDIR ÇALIŞANLARA ŞİMDİ BİR BAHANE İLE KILIF UYDURUYORSUNUZ.

23 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla