visitor analyticsvisitor analytics

AĞIZ DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİNDE 5 HEKİM AÇIĞA ALINDI

AĞIZ DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİNDE 5 HEKİM AÇIĞA ALINDI
18 Ağustos 2016 Perşembe 17:59

AĞIZ DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİNDE 5 HEKİM AÇIĞA ALINDI

FETÖ/PDY örgütüne yönelik Kamu'da sürdürülen açığa almalar  kapsamında Isparta Ağız Diş Sağlığı merkezinde görevli 5 diş hekimi ve 1 teknisyen açığa alındı.

İŞTE O İSİMLER:

Diş Hekimi - Erkan Karatekeli

Diş Hekimi - Neslihan Atılgan

Diş Hekimi - Nigar Gökdoğan

Diş Hekimi - Ümmü Gülsüm Alkış

Diş Hekimi - Esra Sarıcık

Teknisyen - Şenay Oyman

En iyi diş hekimi

Hasta gözünden
23 Ağustos 2016 Salı 23:24

Erkan Bey son derece başarılı bir hekim. Ödüllendirilmesi gerekirken?????? Umarım en kısa sürede görevine döner biz hastalar da onun hekimliğinden yararlanmaya devam ederiz.

0 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatansever

Hak yerini bulmalı
23 Ağustos 2016 Salı 23:19

Erkan Beyin çok iyi bir hekim olduğunu düşünüyorum. İşini bu kadar özveri ile yapan insanlara ödüller verilmesi gerekirken, niçin bunlar yaşanıyor? Umarım kısa sürede görevine döner. Biz hastaları da ona dişlerimizi yaptımaya devam ederiz.

0 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet yerini bulsun

Adalet lütfen
19 Ağustos 2016 Cuma 23:38

Erkan bey son derece dürüst, başarılı bir hekim haslarıyla diyaloğu mük****l.Vatanını milletini seven beyefendi umarım en kısa zamanda görevinin başına döner.

0 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

İYİCE ARAŞTIRILSIN

JOHNY RİNGO
19 Ağustos 2016 Cuma 15:33

ÇOÇUKLARINI 17/25 ARALIK İHANET OLAYINDAN SONRA HALA CEMAAT OKUL VE DERSHANELERİNE GÖNDERENLERDE ARAŞTIRILSIN VE GEREKEN NEYSE YAPILSIN

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam

antifetö
19 Ağustos 2016 Cuma 15:29

Adam gibi adamdır Erkan Karatekeli.. adaletli dürüst lütfen harcamasın bu insanlar.. Fetö ile alakası olduğunu sanmıyorum..

1 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gideceksiniz

Teker Teker
19 Ağustos 2016 Cuma 11:22

Öyle yakınen tanımakla manımakla olmaz bu işler, alın alın bunları hepsini alın. Babasının malı gibi yöneticilik yapmak neymiş anlasın

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YENİ ATANANLAR

GENÇ SENİRKENTLİ
19 Ağustos 2016 Cuma 08:42

CEMAAT EVLERİNDE, YURTLARINDA KALIP KÖRFEZ DERSHANESİ KPSS KURSLARINA GİDİP GEÇEN SENE VE BU SENE ATANANLARDA ARAŞTIRILSIN AÇIĞA ALINSIN.. DERSHANE MALİ KAYITLARINDA İSİMLERİ MUTLAKA VARDIR.. 17/25 ARALIK İHANET HAFTASINI BİLDİKLERİ HALDE DERSHANEYE DEVAM ETTİLER.. BİR BAKIMA PARASAL OLARAK YARDIM ETTİLER..

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Egitim

Milli
18 Ağustos 2016 Perşembe 22:04

Altinbasakta. Hainbasak. Ta cocuk okutanlari milli egitim almiyor. Diger kurumlar aldi. Korfezde 17 25ten sonra cocugu olanlarda alinmadi mudur bey duy lutfen

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Açığa alınmalar!!!

Bir Dost
18 Ağustos 2016 Perşembe 18:35

Sapla saman karışmasın lütfen! Erkan beyi ve ailesini çok yakınen tanırım FETÖ yle asla bi ilişkisi olmamıştır. Fikri açıdan kesinlikle alakası yoktur. İnşaallah görevi başına tekrardan dönecektir.

7 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla