visitor analyticsvisitor analytics

25 YIL O YÖNETECEK!

25 YIL O YÖNETECEK!
28 Haziran 2016 Salı 14:02

Isparta Şehir Hastanesini 25 yıl boyunca O yönetecek

AKFEN İnşaat ve Turizm A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Selim Akın, Isparta Bölge Sağlık Kampusu’nu anlattı: Proje 573 Milyon TL’ye inşa ediliyor. İşletmesi 25 yıl boyunca AKFEN’de olacak.

AKFEN İnşaat ve Turizm A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Selim Akın, Eylül- Ekim’de inşaat süreci tamamlanacak olan Bölge Sağlık Kampusu’nu anlattı.

İnşaat maliyetinin 573 Milyon TL olduğu Bölge Sağlık Kampusu, 2017’te teşhis ve tedavi hizmetlerine başlanacak.

AKFEN Holding’te 2’nci Kuşak Temsilcisi olan Selim Akın, 25 yıl boyunca Isparta Bölge Sağlık Kampusu’nun işletmesini üstlenecek ekibi yönetecek.

» ISPARTA BÖLGESAĞLIK KAMPUSU

» Toplam Klinik Kapasite:

- 755

»  Genel Hastane:

- 450

»  Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi:

- 305

»  Toplam Kapalı İnşaat Alanı:

-197.649 M2

»  Teşhis/ Tedavi ve Klinik Katlar:

- 129.789 M2

»  Kapalı Otopark:

- 67.860 M2

»  Toplam Poliklinik:

- 204

»  Toplam Ameliyathane:

-18

»  Ameliyathane:

- 16

»  Doğum Ameliyathane:

- 2

»  Toplam Kapalı Otopark Araç Kapasitesi:

- 2.262

»  İşletme Süresi:

25 Yıl

»  Yatırım Maliyeti:

- 573 Milyon TL

»  HELİPORT:

- Var. 112 Acil Helikopter ve Uçak Ambulans Sistemi için Heliport bulunuyor

ŞEHİR HASTANESİNE GEÇİŞTE MAĞDURİYET ÇOK

şehir hastanesi mağdurları
02 Kasım 2016 Çarşamba 22:36

YENİ HASTANEDE RÖNTGEN LABOATUVAR FİZİK TEDAVİ STERİLİZASYON GİBİ İŞLER ÖZELLEŞİYOR DEVLET MEMURU OLARAK BU İŞİ ESKİ HASTANELERDE YÜRÜTEN 150 CİVARI PERSONEL ÖZELLEŞTİRME MAĞDURU OLUYOR BU MEMURLAR YENİ HASTANEYE GİDEMEYECEK İSTEK DIŞI TAYİNE TABİ TUTULACAKLARI SÖYLENİYOR AYRICA TIBBİ SEKRETER OLARAK ÇALIŞAN 220 KİŞİDEN 84 KİŞİ HARİÇ TÜMÜNÜN İŞİNE SON VERİLİYOR BUNLARI NEDEN YAZMIYORSUNUZ BAHSİ GEÇEN PARANIN ESKİ HASTANENİN 5 YILLIK GELİRİNE DENK OLDUĞUNU NEDEN YAZMIYORSUNUZ BUNLARIDA DUYURUN

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doktor değil, profesyonel yönetici

İktisatçı
29 Haziran 2016 Çarşamba 16:44

Bu kişinin doktor olduğu haberde geçmiyor. Akfen'in CEO su yada oğlu. Profesyonel yönetici. Başhekim, genel sekreterin patronu bu kişi bundan sonra.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vahşi kapitalizm-sonra çıkar acısı

İktisatçı
29 Haziran 2016 Çarşamba 16:42

Benim anladığım şu:Yap işlet devret modeli ile yapıldığı için, yapan 25 yıl işletecek. Sonra Devlete devredecek. Bu arada yaptığı 573 milyon lira masrafı çıkarmak için, doktorlara baskı yapacak. Şu kadar emar (MR) tomografi yazın. Şu kadar film çektirin diyecek. Ya da her önüne gelenden gerekli gereksiz tahlil isteyip faturayı Devletten isteyecek. Belki de Devlet Osman Gazi köprüsü gibi belli bir fiyat garantisi vermiştir. Şu kadar lira kar elde edemezsen, üstünü ben öderim demiştir.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOKTORMU!

vatandas
29 Haziran 2016 Çarşamba 13:01

BAZILARI ICIN YA OKUMA PROBLEMLER YADA ANLAMAK PROBLEMLERINE DE TEDAVI BÖLÜMLERI OLACAKMI ACABA! HABERIN NERESINDE YAZIYOR DOKTOR OLDUGU VE AK KADROLARIN YÖNETICI ATADIGINI! AKFEN INSEAT VE TURIZM A.S YÖNETIM KURULU BASKANI VE ZATEN AILE DEN BIRI OLDUGU YAZILIYOR! LAKIN BAZILARININ HER KONUDA BILGISI YOK AMA FIKRI VAR!

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

osman
29 Haziran 2016 Çarşamba 09:13

25 yıl başhekimlik yapacak doktor beyi tebrik ediyorum. Çok başarılı görünüyor fotoğraftan. Böyle başarılı bir doktoru başhekim olarak belirledikleri için AK PARTİ kadrolarına teşekkür ederim

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeğen, dur

bakalım
29 Haziran 2016 Çarşamba 04:33

daha dosya var onu açıklayacağız, kimin ne kadar yediğini. sonra yönetirsin.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Özel

Hürriyet aydoğan
29 Haziran 2016 Çarşamba 03:52

Çünkü bu hastaneler artık devlete ait değil ondan dolayı adı şehir hastanesi. Paran varsa muayene olacaksın yoksa şehir çöplüğüne gideceksin.

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAP, ISLET, DEVRET ?

vatandas
28 Haziran 2016 Salı 21:20

DEVLET HASTANESI ZANNEDEN VATANDASIMIZA ( 25 YIL ÖZEL SEKTÖR ISLETIP, HASTANE HURDAYA CIKINCA DEVLETE DEVREDECEKLER! ) ISTANBULDA ALMANYADAN IZNE GELLEN YASLI BIR TEYZEMIZE ÖZEL HASTANE; BEYNE GIDEN DAMARLARIN TIKALI OLDUGUNU; ACIL AMELIYAT DERLER; 1000tl FATURASIZ BICAK PARASI BILE ALINIR; AMELIYAT GÜNÜ ISE KALBE GIDEN DAMARLAR TIKALI DERLER; KIZLARI DEVLET HASTANESINE GÖTÜRDÜKLERINDE DAMARLARDA HIC BIR SORUN OLMADIGI CIKAR ORTAYA! MILLETIMIZ BUNDAN BÖYLE DAHA DIKKATLI OLMAK DURUMUNDA!

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu mu???

Yani
28 Haziran 2016 Salı 16:19

Yatak kapadıtesı, polk sayısı, amelıyathane sayısı vs ıle bırlıkte degerlendırıldıgnde oldukça yetersız oldugu ortada! Ama olsun,ıyı prım yapıo bunlar ve tabıkı de rant!

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

alettin
28 Haziran 2016 Salı 15:39

25 yıl yöneticilik mi olur komik olmayın.3.yıldan yönetim körlüğü başlar ve verim düşer ayrıca allahla sözleşmesi mi var 25 yıl

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devlet hastenesi

hakkı yıldray
28 Haziran 2016 Salı 15:09

hastanenin adı neden DEVLET HASTANESİ değil de ŞEHİR HASTENESİ acaba çok merak ediyorum.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla