visitor analyticsvisitor analytics

NEDEN İFTİRA KAMPANYASI BAŞLATTI

NEDEN İFTİRA KAMPANYASI BAŞLATTI
05 Ocak 2015 Pazartesi 20:09

Geçtiğimiz günlerde basına açıklamalarda bulunan ve her konuşmasında Sağlık İl Müdürlüğü'ne hedef alan sözde sendikacı Gökay Çetin'i araştırdık. Edindiğimiz bilgiler ise durumu gözler önüne seriyor. İŞTE TÜM BİLGİLER

Isparta kamuoyunu önemli bir süredir meşgul eden Gökay ÇETİN birçok internet sitesinde Isparta İl Sağlık Müdürlüğü’nü hedef alan açıklamalarda bulunmaktadır. Peki bu açıklamaları yapan Gökay ÇETİN kimdir bu türden açıklamaları neden yapmaktadır. Konuyu İl Sağlık Müdürlüğü’nden sizin için araştırdık.

            Isparta ilinde 130 aile hekimi görev yapmaktadır. 130 aile hekiminin görev yaptığı ilde 6 tane soruşturma açılmış ve bu soruşturmaların 2 tanesi Gökay ÇETİN hakkında yürütülmüştür. Konu en başından itibaren incelendiğinde Gökay ÇETİN tarafından yapılan isnatların intikam amacı güttüğü açıkça görülmektedir.

Gökay ÇETİN tarafından İl Sağlık Müdürlüğü’ne yapılan isnatların temeli 2010 yılında Isparta’da faaliyet gösteren Medikal Güzellik Merkezinde ortaya çıkan skandala dayanmaktadır. İlgili medikal güzellik merkezinde bir vatandaşa uygulanan lazer tedavisi sonucunda yaralanma durumu ortaya çıkmıştır. Vatandaş durumu Sağlık Müdürlüğüne iletmiş ve Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan soruşturmada Medikal Güzellik Merkezinde kullanılan tıbbi araç ve gereçlerin ehil kişiler tarafından kullanılmadığı ve sigortasız işçi çalıştırıldığı tespit edilmiştir. Bu tespitle alakalı olarak SGK’ya durum bildirilmiş ve Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulmuştur. İşte skandala konu güzellik merkezinin sahibi Gökay ÇETİN’in eşi Emine Sevim Çetindir. Bu skandaldan sonra Gökay ÇETİN tarafından İl Sağlık Müdürlüğü’ne karşı iftira kampanyası düzenlenmeye başlanmıştır.

            Yapılan iftiralar okadar ileri boyutlara gitmiştir ki İl Sağlık Müdürü’nün ve Müdürlük çalışanlarının, telefonunu usulsüz olarak dinlettiği iddiası bile ileri sürülmüştür. Bu iddialar Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı’nın konu hakkında takipsizlik kararı vermesine rağmen ısrarla vurgulanmaya devam etmiştir. Peki Gökay ÇETİN’in iddiaları bunlarla sınırlı mıdır? Tabiki hayır.

            Gökay ÇETİN bir sendikanın Isparta Şube Başkanı ve Isparta Aile Hekimleri Derneği Başkanı olması sıfatıyla üye menfaatlerini korumak yerine kendi kendine kişiselleştirdiği somut olmayan iddiaların peşine düşmüştür. Bu iddialarını sıralarken ise sendika ve dernek başkanlığını kendisine kalkan olarak kullanmaktadır. Bu durum hem başkanlığını yürüttüğü sendikaya hem de başkanı olduğu derneğe açıkça zarar vermektedir. Yapılan açıklamalar bu yönüyle değerlendirildiğinde yalnızca İl Sağlık Müdürlüğü’nü değil  Isparta’daki tüm hekim camiasını ilgilendirmektedir.

            Isparta Sağlıkta Memnuniyet Anketlerinde %99 memnuniyet oranı ile Türkiye’de yıllardır birinciliği kimseye kaptırmamaktadır. Mevcut araştırmalar bu durumu açıkça ortaya koymasına rağmen Isparta sağlık camiasında bir sorun varmış gibi gösterme çabasının kötü niyetli bir davranış olduğu herkesçe bilinmektedir. Ancak bu duruma rağmen Gökay ÇETİN “çamur at izi kalsın” prensibinden hareket etmekte ve tüm Isparta halkına ve sağlık camiasına zarar vermektedir.

 

 

SAĞLIK

YİĞİT DENİZ
06 Ocak 2015 Salı 10:33

ELMA VEREN AĞAÇ TAŞLANIR MÜDÜRÜM DOĞRUN YOLDA DEVAM BAŞARILAR

4 Beğendim
53 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞ

SGK ÇALIŞANLARINA İFTİRALARDA BULUNUYOR
06 Ocak 2015 Salı 09:39

GÖKAY ÇETİN, SGK ÇALIŞANLARINA SIRF GÖREVİNİ YAPTIĞI VE SİGORTASIZ İŞÇİ ÇALIŞTIRMAYI TESPİT ETTİĞİ İÇİN İFTİRA VE HAKARETLERDE BULUNMUŞTUR. BUNLARIN KAYITLARI DA SGK' DA MEVCUTTUR.

8 Beğendim
52 Beğenmedim
 
Yanıtla

iftiracılar hesap verecek

iftiracılar hesap verecek
06 Ocak 2015 Salı 08:21

haberde yer alan iddialar yalan ve yanlıştır. Dr. Gökay Çetin'in idari bir soruşturma kapsamında telefonları dinlenmiş ve bu dinleme kayıtları idari soruşturmada kullanılmıştır. Hatta Savcı Ali Çakmak'In bu dosya kapsamında imzası bile taklit edilerek sahte belgeler tanzim edilmiştir. Gerçek iftiracılar yargı önünde hesap vereceklerdir.

55 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ACİZ İNSAN TOPLULUĞU

ŞÜKRÜ ERBAŞ
06 Ocak 2015 Salı 01:49

yapılan yorum ve beğenilere baktımda çok güldüm yarası olan bir acuz insan topluluğusunuz eğer yaranız yoksa neden adam gibi adınızı yazarak yorum yapımıyorsunuz ve beğeni veya beğenmeme butonu yerine adınız ve soyadınızla yorum yapıp acıklama yapmıyorsunuz utanmasanız ilaç firmalarından evinizde yediyiniz ekmeyi isteyeceksiniz yaranız olunca gocunup burda isimsiz hareket yapıyorsunuz çok aciz ve zavallısınız bir kutu ilaç için yaptığınız pazarlığı bilmeyen yok ac gözlü zavallılar....

3 Beğendim
95 Beğenmedim
 
Yanıtla

dava konusudur

gökay çetin(aile hekimleri derneği başkanı)
05 Ocak 2015 Pazartesi 23:20

Yarın ilgililer hakkında hukuki işlem başlatılacaktır kimse yaralanmamıştır dava sonucunda eşim beraat etmiştir hem yorumlardaki iftiralara hemde haberi yapan şahıslara davaçılacaktır,kamuoyuna ilgiyle duyurulurilgiyle

88 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tarafsiz haber

hilmi
05 Ocak 2015 Pazartesi 22:42

Gazeteci tarafsiz olmalidir. Bence olmamis bu haber

101 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler

Personel
05 Ocak 2015 Pazartesi 21:56

Tüm olumsuz isnat ve yapılan hamlelere rağmen dimdik ayakta duran ve hizmetine devam eden İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ve çalışanlarını tebrik ediyorum.

6 Beğendim
119 Beğenmedim
 
Yanıtla

herşeyin başı sağlık

hakkı
05 Ocak 2015 Pazartesi 21:49

Birkaç sorunlu kişinin hem Sağlık İdarecilerinin huzurunu hem de Isparta'lı vatandaşların huzurunu bozmaya hakkı yok.Sağlıkta huzur istiyoruz artık.

9 Beğendim
92 Beğenmedim
 
Yanıtla

İftiraya kimsenin hakkı yok

SAĞLIKÇI
05 Ocak 2015 Pazartesi 21:47

Başındaki yöneticisinden en alt kademedeki çalışanına herkezin özveriyle çalıştığı bir kurumu kimsenin karalamaya hakkı yok lütfen ilgili şahsın iftiralarına itibar edilmesin....

7 Beğendim
94 Beğenmedim
 
Yanıtla

İl Sağlık

Vatandaş
05 Ocak 2015 Pazartesi 21:40

Yaşadığımız ilde bu tip olaylarla hizmet aldığımız birimlerin bağlı olduğu kurumun kurum yöneticilerinin ve çalışanlarının karalanması ne kadar üzücü. Sayın sağlık müdürlüğü yönetici ve çalışanları sonuna kadar destekçiniziz.

6 Beğendim
94 Beğenmedim
 
Yanıtla

sağlıkla uğraşılmaz

hakkı
05 Ocak 2015 Pazartesi 21:36

Isparta Sağlık Müdürü ve Müdürlüğü ile uğraşıp duruluyor.Demek ki Sağlık Müdürü doğru yolda.

6 Beğendim
120 Beğenmedim
 
Yanıtla