visitor analyticsvisitor analytics

ŞEYMA BALAMAN NİŞANLANDI

ŞEYMA BALAMAN NİŞANLANDI
05 Şubat 2017 Pazar 23:14

ŞEYMA BALAMAN NİŞANLANDI

ISPARTA’nın eski Belediye Başkanı merhum Hasan Balaman'ın Kızı Şeyma Balaman ile Çapkın Ailesinin Oğulları Çağrı Çapkın, Cumartesi Akşamı Barida Otelde dünya evine girmek için ilk adımı attılar.  Çapkın ve Balaman ailelerinin mutlu gününde Merhum Belediye Başkanı Hasan Balaman'ın kızı Şeyma Balaman, Maliye Bakanlığında Vergi Müfettişi olan ve İstanbul'da görevine devam eden Çağrı Çapkın ile nişanlandı.

Okunan dualar sonrası aile büyükleri genç çiftin yüzüklerini taktı. 




 

baska yapacak haber bulamadınızmı

memleketın derdı bu mu
06 Şubat 2017 Pazartesi 23:32

memleketımızde teror varkan bussuru sorun varken nısan dugun haberlerı yapıyorsunuz. bırde yorumlara yazıyorsunuz kımse fesatlık dusunmesın kımsenın dusundugu yok seyma hanım bu arada da ısparta halkının verdıgı oylarla sız bı yere geldınız yoksa bırakın burda haber olarak cıkmayı o salonu bıle tutamazdınız

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

gazetecilere sizmi haber verdiniz

kimle kim nerede evlenmiş
06 Şubat 2017 Pazartesi 20:29

nedir bu gösteriş olayı kardeşim birisi yazıyor baridada olan düğün zengin düğünü biri zaten nöbette hemen cevap vermiş herkesin eşi dostu var diye.. kardeşim bırakın bu reklamları artık bazı insanları görme tahammülümüz bile kalmamışken siz barida düğünlerinden bahsediyorsunuz. allah mesut etsin bir yastıkta kocatsın ne diyelim ama reklamları bırakın kardeşim nazar değer nazaaarrrrr

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şeyma Balaman
06 Şubat 2017 Pazartesi 16:49

İşte bütün mesele bu:) diyen şahısa.. Öncelikle teşekkür ederim. Bazı insanların çevresi geniş olabiliyor. Vede istanbuldan misafirler sütçülerden misafirler eş dost çok geniş çevremiz var elhamdülillah. Keşke fesatlık düşünceğinize öncelikle bunları düşünebilseniz. Kimsenin sayesinde bir yere geldiğimiz yok. Evet siz önyargılarınız ile bize yüceltiyorsunuz. Teşekkür ederiz:)

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

allah mesut etsin- bütün mesele baridada nişan düğün yapabilmek

işte bütün mesele bu:)
06 Şubat 2017 Pazartesi 16:33

allah mesut etsin- şte zenginini düğünü baridada olur- her siyasi görüşün eliti orda yapıyo- ama biz halk o elitleri birbirimizi yiyerek- onları bi yerlere getiriyoruz- aslında zengin fakir partisi olsa en güzeli bu :) iktidarda hep fakirler

12 Beğendim
6 Beğenmedim