visitor analyticsvisitor analytics

ŞARKİKARAAĞAÇ'TA TARİHİN EN BÜYÜK KONSERİ GERÇEKLEŞTİ

ŞARKİKARAAĞAÇ'TA TARİHİN EN BÜYÜK KONSERİ GERÇEKLEŞTİ
06 Kasım 2016 Pazar 15:28

ŞARKİKARAAĞAÇ'TA TARİHİN EN BÜYÜK KONSERİ GERÇEKLEŞTİ

Türk Pop Müziği sanatçısı Şarkikaraağaç’ta konser verdi.

Şarkikaraağaç Meslek Yüksek Okulu ve Süleyman Demirel Üniversitesi Şarkikaraağaç Turizm Meslek Yüksek Okulu tarafından organize edilen konserde Gökçe birbirinden güzel şarkıları ile öğrencileri coşturdu.

Şarkikaraağaç Kapalı Spor Salonu’nda Cuma günü gerçekleşen konserde öğrenciler büyük moral depoladı. Şarkikaraağaç tarihinin en büyük konserine de imza atılmış oldu. 

Yazık

biz
07 Kasım 2016 Pazartesi 11:05

Milletin paralarını nerelere harcıyorsunuz şuna bak o saçma insana bi saatlik dünyanın parasını veresiye 2 gencimize bi işyeri açın herkes kazansın!

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yapmayın yaaaa...

Aslı ASTARIYOK
07 Kasım 2016 Pazartesi 09:15

iki bayan getirip memleketin adabını bozmaya yönelik şeyler. ne kazandılar ki. Öğrenciler. bi bilim adamı yada konferans getirinde. sahte olarak yarışmalarda üretilen sanatçı bozuntularını .. İşte böyle böyle memlekete elden gidiyor. gerçi yorumum yayınlanmaz sanırım. eleştirdim diye ama ben yazayımda. yani anlıycanız bu hiç bişi..

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık
07 Kasım 2016 Pazartesi 07:14

Yazık ülkemiz zor günler geçirirken,yüzlerce şehidimiz varken yapılan bu etkinlik tam bir duyarsızlık örneği

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Saçmalık
06 Kasım 2016 Pazar 18:38

Yok 5 bin kişi vardı. Topu topu bin 500 kişi. Esnaf parasını verir, ama şovmenlerin adı geçiyor niyeyse???

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkürler

zeki
06 Kasım 2016 Pazar 18:19

öğrenci temsilcisi olarak, tüm öğrenciler olarak rektörümüze ve üniversitemize bu güzel etkinlik için çok teşekkür ederiz.

3 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gül
06 Kasım 2016 Pazar 17:30

Şarkikaraağaç MYO ve Ş. Karaağaç Turizm MYO'da gerçekten güzel şeyler oluyor. Öğrenci olduğumuzu hatırladık. Vekilimize, belediye başkanlarımıza, Müdürlerimize, esnafımıza, hocalarımıza ve emeği geçen herkese teşekkür ederiz.

8 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla