visitor analyticsvisitor analytics

ONLAR ERDİ MURADINA...

ONLAR ERDİ MURADINA...
14 Ağustos 2016 Pazar 01:47

ONLAR ERDİ MURADINA...

Erkan ve Işın Çağlar Mumcu çiftinin oğulları Furkan Mumcuile Salih ailesinin kızları Sedef bügün düzenlenen törenle dünya evinegirdiler.

Hemşehrimiz, eski bakanlarımızdan, ilçemizin yetiştirdiği en önemli siyasetçi olan Erkan Mumcu ve eşi Işıl Mumcu bugün akşam büyük oğulları Furkan'ın mürüvvetini görme mutluluğunu yaşadılar. 

İstanbul-Beykoz'da bulunan Küçüksu Kasrı'nda bu akşam yapılan düğüne başta İçişleri Bakanı Efkan Ala olmak üzere siyaset, sanat, spor ve iş dünyasından çok sayıda ünlü isim katıldı. 

Genç çifti ve Mumcu ailesini kutluyor, bir ömür boyu mutluluklar diliyoruz.

Akraba

Hısım
15 Ağustos 2016 Pazartesi 10:21

Sayın Erkan Mumcu,Evladınıza ömür boyu mutluluklar diliyorum. İstanbul'un boğaz kıyısındaki en güzel köşkünde muhteşem bir düğün yaptınız. Maşallah. Bir hemşeriniz olarak bu düğünün hatırına İstanbul'da yıllarca size çalışan ve büyük emek veren kuzeniniz, akrabanız İ.A.'ya yardımcı olsanız Kendisi çok zor durumda. Eşi de kendi de rahatsız Onun yükünü ancak siz kaldırırsınız. Büyük hayır duası alırsınız Her Cuma hutbesi sonrası hısım akrabaya vergili olunması gerektiğini dinler siz aklıma geli

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

aslı
14 Ağustos 2016 Pazar 15:35

çok lazım sanki

14 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mumcu

vatandaş
14 Ağustos 2016 Pazar 14:17

Fetö'nün yurdunda büyüyen, hatta sızıntı dergisnde de yazılar yazan eski fetöcü mumcu bakalım fetöcülerle ilgili birşeyler karalayacak mı!

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla