visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA İÇİN ÇAL KLİBİNİN İKİNCİSİ GELİYOR

ISPARTA İÇİN ÇAL KLİBİNİN İKİNCİSİ GELİYOR
20 Haziran 2016 Pazartesi 19:31

ISPARTA İÇİN ÇAL KLİBİNİN İKİNCİSİ GELİYOR

ISPARTA'DA geçtiğimiz yıl Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü'nün organizesi ile kentteki öğretmen ve müzisyenlerden oluşan 56 gönüllü, 'Evlerinin önü mersin' isimli yöresel türküye klip çekmişlerdi. Isparta'nın farklı güzelliklerini yansıtan 'Isparta için çal' isimli klip 1,5 milyon kişi tarafından izlenmişti.

Isparta Halk Eğitim Merkezi ve A.S.O. Müdürlüğünün bünyesinde Müzik öğretmeni Selim Gümüş koordinesinde geçen yıl birincisi gerçekleştirilen “Isparta İçin Çal” projesinin ikincisi için çekimlerine başlanıldı.

Sosyal medya üzerinden yaklaşık 1,5 milyon kişinin izlediği projenin ikincisinde ilk projede çekimleri yapılmayan Isparta’nın tüm ilçelerine yer verilecek. Yaklaşık 60 kişinin yer alacağı klipte Isparta’nın tanınmış simalarının da olacağı öğrenildi.




 

İŞTE İLKİ ÇEKİLEN O VİDEO!

Dinleyici
27 Kasım 2016 Pazar 16:05

Birinci çalışmanız çok güzeldi çok beğenmiştim ikincisininde iyi bir çalışma olacağından eminim size başarılar dilerim rabbim yardımcınız olsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Memleket

Yusuf Ozcan
21 Haziran 2016 Salı 18:10

Ben mu memleketi anlamiyorum. Yorumlara bakiyorum tebrikten cok tenkit var.benim bildiğim once tebrik eder sonra varsa bir elestriniz onu yaparsiniz. Ben de izledim cok eksik yani var. Mesela yalvac Gelendost Sarkikaraagac sayabildigim ilceler buralar hic görüntülerde yok. Bu eksikleri tamamlaelaesa cok dah güzel bir urun krtaya cikacaktir.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tanıtımın en güzeli

mukara
21 Haziran 2016 Salı 17:25

Isparta genç sevgi dolu ruhlarla ancak bu kadar güzel tanıtılabilir. Ikinci klip de çok çok güzel olacaktır eminim. Haydi bismillah. Kolay gelsin.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

!!!!

vatandas
21 Haziran 2016 Salı 13:38

LÜTFEN SESI BERBAT OLANLARA BOZDURMAYIN EMEGINIZI!

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adsiz

Adsiz
21 Haziran 2016 Salı 13:12

Ispartanin tanitimi olupda ne oluyor acaba izleyen adam aaa ispartada boyle bir yer var hadi gidelim mi diyecek boyle yapilagini sanan turuzmci kafalar size soyluyorum. Aynisindan yuzlerce cekilmis projelerden artik kurtulun bu sadece halk egitimdeki egitimcilerin reklami okadar.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esas Ispartalı Sanatçılar unutulmasın

Ispartalı hoca
21 Haziran 2016 Salı 09:33

Isparta'nın yetiştirdiği ne güzide sanatçılar var ilk klipte yer almayan... özellikle m**** istasyonunda fasıl yapan eski sanatçılar, bilhassa yaşı 80 e dayanmış olmasına rağmen repertuarı, sesi, ud ve cümbüşteki ustalığı (keman ve kanun da çalar) ile birçok sanatçının hayranlığını kazanmış Üstad Mehmet Güngör'ün unutulmamasını dilerim... Güzel çalışmalarınızda başarılar dilerim.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bay bıyık

Aynı aile
21 Haziran 2016 Salı 01:06

Lütfen ISPARTA İÇİN ÇAL olsun, eş, dost için Kalıcı bir anı olsun diye,Ana-baba-çocuk aile boyu klipte yeralacak diye bir kural mı? Var acaba

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler

Ahmed dahin
20 Haziran 2016 Pazartesi 23:07

Ispartanin tanitimi acisindan bu tarz projelerin desteklenmesi gerekiyor. Gencler guzel bir yola girmisler. Bir Ispartali olarak tebrik ediyor, sabirsizlikla izleyebilecegimiz gunu bekliyorum

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

dgN
20 Haziran 2016 Pazartesi 22:45

balıkesirin çılgın eşekleri 90M izlenmişti. 1.5M izlenmesi mi çok?

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla