visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DAN O SAHNEYE TEPKİ!

ISPARTA'DAN O SAHNEYE TEPKİ!
15 Aralık 2016 Perşembe 13:59

ISPARTA'DAN O SAHNEYE TEPKİ!

Türk Sağlık Sen Isparta Şube Başkanı Hayati Yıldız: ”Türkiye’de seviyesizlik ve terbiyesizlik kliplerde, dizilerde, sinemalarda veya reklamlarda öyle bir seviyeye ulaşıyor ki biraz edep demek bile bunlara yeterli olmuyor. Bu terbiyesizliklerden biride ısrarla hemşirelerimiz üzerinden gerçekleştirilmektedir. Hemşirelerimizi uygunsuz kıyafetlerle, bir cinsel obje gibi göstermek için ne yazık ki anlaşılmaz bir çaba içine girilmektedir. Böylesine lanet işlerden biri de şarkıcı Murat Boz’un 23 Aralıkta gösterime girecek olan“Dönerse Senindir” filmin de görülmektedir. Reklamı yapılan bu filmde hemşirelerimizi rencide eden gayri ahlaki ve seviyesiz sahneler yer almaktadır.         

Söz konusu filmde hemşirelerin kıyafetleri mesleğin imajı ve onurunu zedelemekte ve cefakar, fedakar hemşirelerimizi de insan zihninde farklı bir şekilde konumlandırılmaya çalışılmaktadır.

Bu filmdir, hayal ürünüdür gibi açıklamalar bu ahlaksızlığın ve edepsizliğin üstünü örtemez. Hayal diye sapıklığı ve istismarı hiç kimse savunamaz. Hayali bırakın gerçeklere yönelin ve baktığınızda İstanbul’daki hain saldırıda koşarak evinden gelip yaralılara,kahraman polislerimize tıbbi müdahalelerde bulunan ve yazdıkları ile tüm Türkiye’yi hüzne boğan hemşirelerimizi  göreceksiniz. Depremde kendi yavrusunu bırakın fedakarca yaralıların imdadına koşan fedakar hemşirelerimizi göreceksiniz. Türkiye’nin dört bir yanında vatana ve millete hizmet eden yürekli hemşirelerimize şahit olacaksınız.  Biz hemşirelerimiz böyledir. Tv’de ve sinemada da böyle anlatılmalı ve aktarılmalıdır diyoruz. Sorumlu sendikacılık anlayışımız gereği sadece kınamakla bu işi asla geçiştirmiyoruz. Gerekli adımları atıyoruz. Söz konusu filmle ilgili olarak  rezil ve seviyesiz sahnelerin filmden çıkarılması için Türk Sağlık-Sen genel merkezi tarafından Kültür Bakanlığı Sinema Genel Müdürlüğü’ne başvuru yapmıştır. Yapılan başvuruda insan onuru ve genel ahlaka aykırı görüntü ve etkiler içeren filmlerin yeniden değerlendirmek üzere değerlendirme ve Sınıflandırma Kurulu’na sevk edilebileceği hatırlatılarak söz konusu  görüntülerin filmin içeriğinden kaldırılmasının insanlara en önemli hizmet olan sağlık hizmeti veren hemşirelerimiz için bir borç, bir zorunluluktur denilmiştir. Başvuruda söz konusu nedenlerden dolayı “Dönerse Senindir' filmindeki hemşirelerin cinsel obje gibi lanse edildiği gayri ahlaki sahnelerin filmden tamamen çıkartılarak seviyesizliğe son verilmesidir. Bu terbiyesizlik kimsenin yanına kar kalmayacaktır.  Umarız ki yetkililer bu konuda gerekli duyarlılığı bir an önce gösterir ve bu sahneler filmden çıkarılır.

                             

zeki
17 Aralık 2016 Cumartesi 01:28

serefsiz senaristler de biliyor filmin cinsel objesiz tutmayacağını ki o yüzden böyle serefli bi meslegi sekiz on saniyelik serefsizce bi sekilde gostererek gisede basari yakalayabilecegini

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
16 Aralık 2016 Cuma 00:27

evet edep çok önemli bir şey. keşke bu edep diğer konularda da olsa mesela öğrenciyi yolunacak kaz gibi görmeyip 30 m2 yeri 1200e kira ya vermeseler.asgari ücret 1300 kiralar 1000-1400 şaka gibi.herkes apart yapıp doğayı yok edip her tarafı betonlaştırmada da edepli olsa.hep kendi cebinin dolmasını düşünmese.2apart al oh ye kirayı yaşahayatı olmasa.keşke sokaklarda normal giyimli kızlara bakarken bazı erkeklerde edepli olsa.durakta dururken sigara içip başkalarını rahatsız etmemedede edepli olsa

17 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Niyetmi
15 Aralık 2016 Perşembe 20:53

Ne niyeti..... ille edep ille edep....

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Raşit karatekin
15 Aralık 2016 Perşembe 19:30

Önce kendi ahlakınıza bakın siz hoşunuza gitmiyorsa izlemeyin herşeye ayar vermek gibi bir göreviniz mi var? Mini etek ya da ****i kıyafetler giymek ahlaksızlık mı? Sudi arabistana çevirdiniz memleketi.

3 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Spartans
15 Aralık 2016 Perşembe 19:30

Vitrin camlarında ****i hemşire kıyafetleri satılan müslüman bi ülkede yaşıyoruz.meslekleride cinsel ****lere alet edenler hesaplarını verecekler cayır cayır

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

.
15 Aralık 2016 Perşembe 19:00

kızlar mankenler güzel ama :)

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

akıl

niyet
15 Aralık 2016 Perşembe 17:46

herkesin beyni var mantığı var. herhangi bir tv de böyle göstermeleri bizim hemşireleri böyle düşüneceğimiz anlamına gelmiyor. eğer biz her tv de gördüğümüzü kendi beynimizi kullanmayıp yorumlamayıp herşeye inanıyorsak vay bizim halimize. yeter ki kalbin temiz olsun. bazı hacı hoca geçinenleri, sana ahlak dersi verenleri de görüyoruz. yeter ki insanın kalbi temiz olsun.

10 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alan Veren Razi

Alan Veren Razi
15 Aralık 2016 Perşembe 17:21

Adam alicisina gore mal uretiyor, toplumda boyle seylerin kabul gormeyecegini bilseler sizce bu sekilde klip cekerler mi? millet'e ne verirseniz yiyor, buna insanlarin tepki gostermeleri lazim, protesto etmeleri lazim, belki de insanlarin hosuna gidiyor boyle klipler.

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla