visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:45

ISPARTA'DA HANDE YENER KONSERİNİ 65 BİN KİŞİ İZLEDİ

ISPARTA'DA HANDE YENER KONSERİNİ 65 BİN KİŞİ İZLEDİ
18 Mayıs 2017 Perşembe 10:54

ISPARTA'DA HANDE YENER KONSERİNİ 65 BİN KİŞİ İZLEDİ

Süleyman Demirel Üniversitesinde dün akşam Hande Yener rüzgarı esti. Üniversitemizin 25. yıl etkinlikleri kapsamında öğrencilerle buluşan Türk Pop Müziğin güçlü seslerinden Yener, Ispartalılara doyumsuz birmüzik ziyafeti yaşattı. Çıkardığı her albümle büyük ses getiren Yener, muhteşem dans performansları eşliğinde “Seviliyorsun”, “Deli Bile”, “Mor” gibi sevilen şarkılarını öğrencilerle birlikte seslendirdi.

 





Anti hd
21 Mayıs 2017 Pazar 14:19

Hd git evindeki ete sahip ol önce zoruna gidiyordu ne isin vardı gençlerin konserinde örümcek ağı bağlamış insanlar organizasyonu seyret kadınları değil **** insanlar

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

yazık
18 Mayıs 2017 Perşembe 23:25

yapılan birşeyede laf etmeyin ısparta halkı yazıkkkk

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hd
18 Mayıs 2017 Perşembe 23:04

Allahım, hidayet ver. Evde bile giyme utandığımız kıyafetlerle sokağa çıkanlara. konser diye et gösterisi yapanlara, kadınları meta haline getirenlere

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

şahit

şahit
18 Mayıs 2017 Perşembe 23:04

bunlar kafirlere benzemekten zevk alan sözde müslümanlar .

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

yenmez

yener
18 Mayıs 2017 Perşembe 21:47

kaç şarkıyı playback olarak okudu saydınızmı....

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alperen
18 Mayıs 2017 Perşembe 16:49

Hande Yener amma sdüdeki müzikler oyunlar yenmez

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

wah wah

esnaf kan ağladı mı
18 Mayıs 2017 Perşembe 11:49

konser merkezde olmadığı için esnaf kan ağladı. Rektör hocamız keşke ülkü ortaokulu bahçesinde yapsaydı :)))

19 Beğendim
48 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun

alikemal
18 Mayıs 2017 Perşembe 11:42

EZAN OKUNURKEN BİLE MÜZÜK ÇALIP OYNADILAR.EY REKTÖR BU ORGANİZASYONDA GÖREV YAPANLAR NEDEN BUNA DİKKAT ETMEDİLER.ÇOK ÜZÜLDÜM.

21 Beğendim
34 Beğenmedim
 
Yanıtla