visitor analyticsvisitor analytics

GÖKÇE ŞARKİKARAAĞAÇ'TA KONSER VERECEK

GÖKÇE ŞARKİKARAAĞAÇ'TA KONSER VERECEK
01 Kasım 2016 Salı 16:19

GÖKÇE ŞARKİKARAAĞAÇ'TA KONSER VERECEK

Türk Pop Müziği sanatçısı GÖKÇE Isparta’da konser verecek.

Şarkikaraağaç Meslek Yüksek Okulu ve Süleyman Demirel Üniversitesi Şarkikaraağaç Turizm Meslek Yüksek Okulu tarafından Şarkikaraağaç’ta GÖKÇE konser verecek.

Şarkikaraağaç Turizm Meslek Yüksek Okulu Müdürü Şakir Aksöz tarafından organize edilen konser Cuma günü saat: 21:00 Şarkikaraağaç Kapalı Spor Salonu’nda başlayacak. Bu konseri kaçırmayın.

SUDE
04 Kasım 2016 Cuma 23:22

ÇOK SAÇMA SADECE ÜNİVERSİTELİLER KATILA BİLİYOR ALLAH HEPSİNİN BELASINI VERSİN MK SNKİ HİÇ KONSER GÖRMEDİKK

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kendi cebinden mi veriyor?

şarkikaraağaçlı
02 Kasım 2016 Çarşamba 17:30

Önemli bir konuyu atlamıssınız...Konserin parası tüm ilçe halkı tarafından veriliyor, neden bizlerin adı geçmiyor? haram olsun verdiğim para. Demek şakir ile gökhan prim yapacak ! yazık. bir ......daha alırsınız.

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devam etsin

Zeynep
02 Kasım 2016 Çarşamba 14:45

Son dönemlerde okulumuzda güzel gelişmeler var. Şakir hoca ve Gökhan hoca ile birlikte öğrenci olduğumuzu hatırladık.Voleybol, futbol turnuvaları, piknikler, konferanslar, konserler ve diğer etkinlikler hız kazandı. Müdürlerimiz sürekli bizleri dinliyor ve eksikliklerimizi gideriyor. Bu konserde bize ciddi bir motivasyon olacak. Teşekkürler...

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşekkürler

Ramazan
02 Kasım 2016 Çarşamba 14:43

Ben Ş. Karaağaç MYO öğrencisiyim. Böyle bir konser düzenlendiği için teşekkür ederim. Şakir hocamızdan sonra etkinlikler ciddi oranda arttı. Taleplerimiz yerine gelmeye başladı.Hemen hemene her hafta bir etkinlik düzenleniyor. Bizlere faydalı konferanslar gerçekleştiriliyor. Sorunlarımız dinleniyor. Ş. Karaağaç gibi bir ilçeye Gökçe gibi bir sanatçı getiriliyor ve eleştiriliyor. Çok ilginç. Bu tür etkinliklerin devamını istiyoruz.

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

nasıl yani

nasıl olur
02 Kasım 2016 Çarşamba 14:34

Şakir Bey gazeteci değilmiydi?Ne zaman ve nasıl yüksekokul müdürü oldu?

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

şaşkınım

marifet
02 Kasım 2016 Çarşamba 13:06

ne zaman idareciler böyle lüzumsuz işlerden pirim yapma umudundan vazgeçerde gerçek hayata bakarlar

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Merak
02 Kasım 2016 Çarşamba 11:50

Haberi tam okumadım ama şakir abiyle gökçe evleniyormuymuş merak ettim.

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilim yapalım

Volkan
02 Kasım 2016 Çarşamba 10:21

zaman eğlence zamanı değil, üniversiteler bilim ile uğraşmalı...

6 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

leeeen şakkiiiiirrrr :)

ben
02 Kasım 2016 Çarşamba 09:02

şen şakir nediyon sen orda mit ajanı gibi çıkmışsın, git biraz o göbüşü erit :)))

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla