visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ'YA SÜNNETTE ŞOK!

FETÖ'YA SÜNNETTE ŞOK!
09 Ağustos 2016 Salı 00:17

FETÖ'YA SÜNNETTE ŞOK!

Isparta'da bir sünnet otomobilinin arkasına 'Ucundan Azıcık', 'Artanı Da FETOŞ'a' yazısı asıldı. 

15 Temmuz darbe girişimini gerçekleştiren FETÖ/PDY terör örgütü lideri Fethullah Gülen'e tepkiler çığ gibi büyüyor. Isparta'da hafta sonu düzenlenen bir sünnet töreninde ise sünnet otomobilinin arkasına 'Ucundan Azıcık' yazılırken, üst cama ise 'Artanı Da FETOŞ'a' yazısı yazıldı. Yazıyı görenler ise cep telefonundan fotoğraf çekerek sosyal paylaşım sitelerinde paylaşmaya başladı. 

İŞTE O FOTOĞRAF




 


 

tabi tabi´ye

VELI
10 Ağustos 2016 Çarşamba 15:28

Sen ne mesaj cikardin bu küfürden anlatta millette anlasin? Zeki cocuk!!!!! Yoksa yorumda seni rahatsiz eden mesaj nedir????

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

terbiyesizler

MUSTAFA GÜN
10 Ağustos 2016 Çarşamba 11:43

Ortam müsait olunca kanunsuz devlet yanınızda olunca sallayın bakalım. Keser sap dönsün ilk siz dönersiniz hocaya

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Delikanlılık küfürle olmaz

İlahi adalet
09 Ağustos 2016 Salı 21:40

Bu kadar alçalmayın. Yazıklar olsun hepinize. En ufak ıspat yok elinizde ama herşeyi hocaefendiye bağlıyorsunuz. Bir gün Rabbim gerçekleri ortaya çıkaracak elbet. Ama siz yine dönersiniz. Hiç Allahtan korkunuz kalmamış malesef. Ahirette ne yapacaksınız bakalım

1 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

evet pisliklerini pislikle temizlemektir.

vatandas
09 Ağustos 2016 Salı 18:19

Fetöcüler etrafimizda Fetö ve Saidi nursiye daha fazlasini söylüyorlar! Hatta öyleki buraya yazamayiz etnik küfürler bile yapiliyor. Aslinda dün ÖVENLER , bu gün pacalarini SÖVEREK krtarma girisimidir bu. Örnekleri medyadada cok, siyasettete cok. DÜN ÖVMEDIK, BU GÜN SÖYMÜYORUZ! Dün yapilan imtiyaza karsi ciktik!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Karaktersiz bir çocuk yetişiyor

....
09 Ağustos 2016 Salı 17:58

Eeeee yapıcak birşey yok karaktersiz insanlarar karaktersiz çocuklar yetiştiriyor sünnet olunca adam olunmuyo neyazıkki

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

KÜFÜR VE AHLAKSIZLIKMI ÖGRETIYORSUNUZ SIZ COCUKLARINIZA!

vatandas
09 Ağustos 2016 Salı 13:47

NE YANI BU KÜFRÜ IMA EDEN KENDI NAMUSLU VATANPERVERMI OLUYOR! AYRICA ERKEK ERKEGE ILISKIYI IMA ETMIYORMU BU YAPTIGINIZ KÜFÜR! UNUTULMAMALIKI KISININ FIKRI NEYSE ZIKRI ODUR! COCUGUNUZA BIR ERKEGI BECEREBILECEGINI MESAJ VERECEKSINIZ; YADA ZINAYI! ONDAN SONRA COCUGUNUZ YANLIS CINSEL TERCIHI OLURSA SORUMLUSU GENE BU IKI YÜZLÜ KESIM DEGILMI! PISLIK PISLIKLE YIKANMAZ! LÜTFEN AILENIZIN VE TOPLUMUN AHLAKINI BOZMAYINIZ! FETO KENDINE KÜFRETMELERINI EMRETMIS CEMEATINA; FETÖCÜ OLDUKLARI ANLASILMASIN DIYE!

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Spartalı

Spartans
09 Ağustos 2016 Salı 10:57

Tüm türkiye dimdik seni bekliyoruz feto

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal sana

vatandaş
09 Ağustos 2016 Salı 09:40

bu sene sünnetlerden artanlar hepsi fetöşe gitsin...zaten ben hep derim o çiftlige neden bu erkekler karılarını bırakıp giderler diye...erkek adam karısınıda bekler vatanınıda bekler....helal sana cocuk

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

terbiyesizlik

ahmet
09 Ağustos 2016 Salı 09:37

işin b...ku çıktı. argolaşmaya gerek yok. vatan haini tamam da belden aşağı girmeye gerek yok.

7 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla