visitor analyticsvisitor analytics

ÇALIŞTI VE BAŞARDI!

ÇALIŞTI VE BAŞARDI!
11 Temmuz 2016 Pazartesi 11:21

ÇALIŞTI VE BAŞARDI!

Nataliya Gorelova Bale Sanat Merkezi öğrencisi Ecesu Dönmez,Ankara Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuar Klasik Bale bölümünü kazandı.

Nataliya Gorelova Bale Sanat Merkezi’nin öğrenci Ecesu Dönmez Ankara Hacettepe Üniversite Devlet Konservatuar Klasik Bale bölümü  hak ederek kazanan ilk öğrenci oldu.

Nataliya Gorelova yaptığı açıklamada ise; “Isparta da  bu bir ilktir. Buralarda 8 yıl öncesi bu  hiç bilmemiş bir sanat dalıydı. Isparta’da insanlar bale kelimesi duyunca garipsiyorlar. Bir aktivite zannediyorlar. Fakat bu çok zor emek ve sürekli çalışmalar isteyen sert kuralları olan, bütün terminoloji francizce olan bir sanat dalıdır. Ama şuan anlayan araştıran çok velilerim var. O yüzden çok mutluyum. Profesyonel bu işi yapmak için çok dayanıklı olman gerekiyor. Belli bir anatomik  ve kişilik standartlar gerekiyor. Ecesu ile çalıştık ve başardık. Şimdi ona eğitimlerde başarılar dilerim. Büyük sahnelerde onu görmeye arzu ederim.  Annesi Ayşegül Dönmez’i ve babası Sami Dönmez’i böyle bir evlat yetiştirdikleri için kutluyorum” dedi.

 

Yunus'a ayar

Eğitmen
12 Eylül 2016 Pazartesi 01:21

Anlayamadığın, blemediğin her şeyi İslam dışı sayarak mutluluğunu arttıran cahil, bale'nin İslam'da yeri var: İncelik, nezaket, zerafet,çalışma, emek ve başarı, İslam'ın en önemli tavsiyeleridir. Başarılı ve sanatçı bir kız çocuğunu hakir görmek yanında, ailesine de dil uzatmak, İslam'da yoktur.Kendine gel,oku, bil, bırak bu fesatlığı!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yunus gündoğdu bana bak

vatandaş
31 Temmuz 2016 Pazar 16:19

silama göre 9 yaşındaki kzıların evlenmesi yasak değildir. Sen niye kızını 9 yaşında evlendirmiyorsun?İslama göre evlilikte 4 kadı almak serbest. Niye senin 4 karın yok?İslama göre Cariyeler ve köleler serbest.Senin eblilik dıındaki cariyen-modern deymle metresin nerede?Senin kölelerin nerede?Yüreğin yetiyorsa cevap verirsin.Ayet ayet hepsini yazarım, sana da okuturum.Akıllı ol, canımı sıkma, Anayasaya göre din ayrımı yapıyorsun, seni mahkum ettiririm.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yunus Gündoğdu

Alper
15 Temmuz 2016 Cuma 08:17

Yunus bey ,kizimizin velilerine musluman olup olmadıklarını sormuşsunuz , kısaca cevap vereyim size ne... İnsanların dinini, inanışının sorgulama hakkini size veren kim. Siz hayatınızı istediğiniz gibi yaşayın çünkü sizin gibiler umrumuzda değil lütfen sizde bizleri umursamayin. Size, Allahın akıl ihsan ettiği ,günler dilerim

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Türk Dil kullanımı

Nihan
11 Temmuz 2016 Pazartesi 21:18

Merhaba Isparta için büyük bir başlangıç olmuş . Devamını görmeyi diler ve arkadaşımızı tebrik ederim. Haberi yazan muhabirin ve editör arkadaşımızı meslektaş olarak uyarmak istedim . Nataliya hocanın ağzından çıkanları çıktığı gibi yazmakla kalmayıp Türk Dili Kullanım kurallarına hiç uyulmamış . Gereğinin yapılmasını arz ederim .

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla