visitor analyticsvisitor analytics

ANNE OLMAK İSTİYOR

ANNE OLMAK İSTİYOR
13 Ağustos 2014 Çarşamba 15:36

Geçtiğimiz Temmuz Ayı'nda Ispartalı İş Adamı Serkan Kodaloğlu ile dünya evine giren ünlü sanatçı Petek Dinçöz, anne olmak istiyor. Tedavi görmeye başladığı söyleyen Dinçöz, ikiz istiyoruz dedi.

Haziran'da aşk yaşamaya başladığı Serkan Kodaloğlu ile 8 Temmuz'da evlenen şarkıcı Petek Dinçöz anne olmak için tedavi görmeye başladı. Petek Dinçöz: "Nikahtan hemen sonra doktorum Fevzi Şen'e gittik.Hamile kalabilmem için bazı tedaviler uyguluyor. İkiz istiyoruz" dedi.

hey allahım

dafiş
14 Ağustos 2014 Perşembe 14:12

işimiz gücümüz yok bunun ikizi kalmiş bulmuş zengin kocayı can tanrıyarı da 2 günlük etti b unuda eder e yaş geldi tabi tedavi olarak çocuk olacak

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

REKLAM EVLILIGIMI BU ! ÖZELLERINI REKLAM EDIP DURUYORLAR!

ISPARTA HALKI
14 Ağustos 2014 Perşembe 02:25

BIZEMI DOGURACAKSINIZ ,ZATEN YASINIZ YETERLI MILLETE ACIKLAMA YAPACAGINIZA ,ISINIZE BAKIN BU NE YA! YOK KAC COCUK ,YOK HAMILELIKLERI KACINCI AYINDA GÜNÜNDE ,YOK EMZIRDI , YOK MAMA VERDI ,YOK KIZ OLDU YOK OGLAN OLDU ,YOK SÜNNET OLDU ,YOK DOGUM GÜNÜ BIZE NE BUNLARDAN BIZE NE !!!! IYI ALLAH GÖNÜLLERINE GÖRE VERSINDE BÜTÜN ÖZEL HAYATLARIYLA GÜNDEMIMIZDE OLMALARINA LUZUM YOK !

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla