visitor analyticsvisitor analytics

‘LİDERİMİZE, DÜNDEN DAHA ÇOK İHTİYACIMIZ VAR’

‘LİDERİMİZE, DÜNDEN DAHA ÇOK İHTİYACIMIZ VAR’
03 Mart 2016 Perşembe 14:23

Parti içindeki muhalifler ile gündemde olan MHP’de, Genel Başkan Devlet Bahçeli’nin moralinin oldukça yüksek olduğu öğrenildi.

Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Dr Devlet Bahçeli,Isparta’dan partilileri kabul etti. MHP’li İş Adamı Hüseyin Uçman, Gönen İlçe Başkanı Umut Kaya ve Eğirdir İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Bozkurt geçtiğimiz gün Genel Başkanları Bahçeli’yi Genel Merkez makamında ziyaret ettiler. Ziyaretle ilgili konuşan İş Adamı Hüseyin Uçman, “Liderimiz Devlet Bahçeli’nin moralinin oldukça yüksek olduğunu gördük. Muhaliflere rağmen partimiz dimdik ayakta, Genel Başkanımız da görevinin başındadır” dedi.

‘MHP’Yİ YENİDEN DİZAYN ÇALIŞMASIDIR”

Partiye emek ve oy verenlerden daha çok oy vermeyenlerin konuştuğu bir sürecin yaşandığını kaydeden Hüseyin Uçman, “Bazı arkadaşlarımız gaflet ve dalalet içerisindedirler. Yanlış yoldadırlar. MHP üzerinde oynanan oyun yeni MHP inşası üzerinedir. Cumhurbaşkanı; Başkanlık sistemini istediği sürece MHP’nin başında Sayın Genel Başkanımız Devlet Bahçeli’nin olmasını istemez. Sayın Genel Başkanımız parlamenter sistemden yanadır. Cumhuriyetin yanında demokrasinin savunucusudur. Eğer bizler Başbuğ Türkeş’in tanımladığı değerleri kabul eden ve ilkeler doğrultusunda MHP’nin yönetilmesini isteyen ülkücüler isek liderimiz partimiz ve davamıza sahip çıkmak zorundayız. Bunu başaramazsak bölücüler din tacirleri ve dış mihraklara karşı nasıl mücadele verebiliriz? Biz ancak birlikte gücüz, ülkücüyüz ve Türk Milletinin ümidiyiz”diye konuştu. Ayrıca Uçman, “Sayın Genel Başkanımız tüm dava arkadaşlarımıza Isparta halkımıza selamlarını gönderdi” dedi.

“TÜRKİYE’NİN, LİDERİMİZE DÜNDEN DAHA ÇOK İHTİYACI VARDIR”

Öte yandan İş Adamı Hüseyin Uçman, parti içi muhalefet hareketiyle ilgili de açıklamalarda bulundu. Uçman, “Partimiz içerisinde ortalığı karıştıranlara, partimizi bölmeye çalışanlara fırsat vermeyeceğiz.Türkiye’nin ve MHP’nin bugün Devlet Bahçeli’ye dünden daha fazla ihtiyacı vardır. Sayın Genel Başkanımız ve Milliyetçi Hareket Partisi Türkiye’nin çimentosudur, Türk milliyetçiliğinin garantörüdür. Bizim gibi gerçekten MHP’ye gönül vermiş insanlar Sayın Genel Başkanımızın yanındadır ve destekçisidir”dedi.

Paralel

Hacı
04 Mart 2016 Cuma 17:15

Niyazi çok saf ve malsın ya türkiye de bir şey olsa ya paralel ya da dış güçler yaptı oluyor devleti kim yönetiyor acaba

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

ibrahim
04 Mart 2016 Cuma 17:11

Bahçeli olmasın da kim olursa olsun şu durumdan daha iyi olur.Ülke elden gidiyor.Doğusu değil batısı bile barut gibi.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçek akpliler

Aydın orhan
04 Mart 2016 Cuma 14:10

Siz bu partinin içindeki gerçek akplilersiniz amacanız ise mevcut yönetimle seçime girip partiyi baraj altı bırakıp akp ye 400 vekil alıp başkanlığı getirmek.hergün işyerinde akplilerle otur sonra genel merkeze git liderim de.siyaset sana kaldıysa vay halimize.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerde lider ?

Bzkurt
04 Mart 2016 Cuma 10:34

Bırakın Allah aşkına bahçeli mi lider ??? Gıtsın partinin başından bu adam

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık yazık

Hakan kutay
04 Mart 2016 Cuma 10:11

Parti sizlerle kaldıysa vay halimize.bu ülkenin sigortası olan tek parti olan mhp de sizlerin eline kaldıysa yazık çok yazık.Rabbim İsa başkanıma sabırlar versin bu kadar çatlak ses varken dimdik yıllardır sabırla duruyor partinin başında

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

.......

ethem şimşek
04 Mart 2016 Cuma 08:57

"Beceriksizlikle ihanet arasında, kıldan ince bir çizgi vardır. Beceremediğin halde makam, mevki işgal etmek, en büyük ihanettir!"Alparslan TÜRKEŞ

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeter

sengetli
04 Mart 2016 Cuma 08:42

sayın uçman yeter yeter.bahçeliden daha ne bekliyosunuz.bahçeli devam ettikçe.m.akşener gelmedikçe mhp baraj sorunu yaşamaya mecburdur.bu seçimde gördük.hdp nin altında kaldı.vekil sıralamasında.yazık yazık.kahrolduk be.siz de hala bahçeliye ziyarete gidiyosunuz.yazık.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yenı

yazık
03 Mart 2016 Perşembe 17:48

ya arkadaşlar hala anlamıyoesunuz meral hanım halkın sesine bakın delegeler secmiyor secımde halk oy kullanıyor 4rdüncü oldu hala yenılik tamam secilsin barajın altı ama meral hanım kelsın bak ozaman

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAĞLIKLI DÜŞÜNÜN

MURAT
03 Mart 2016 Perşembe 15:44

ARKADAŞLAR LİDERİNİZ ARTIK MİSYONUNU TAMAMLAMIŞTIR. SİYASET DE AYNI İNSANLAR GİBİDİR DOĞAR YAŞAR VE ÖLÜR. MALESEF BAHÇELİ SİYASİ MİSYONUNU TAMAMLAMIŞTIR. TÜRKİYE VE PARTİ İÇİN EN UYGUN OLANI LİDER DEĞİŞİKLİĞİDİR. AKSİ OLDUĞU SÜRECE İLK SEÇİMLERDE MHP BARAJ ALTIDIR ÇOK FAZLA ISRAR ETMEDEN BAHÇELİYİ İKNA EDERSENİZ DAHA HOŞ OLUR

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetonun oyuncakları::

Niyazi
03 Mart 2016 Perşembe 15:08

MHP yi paralel yapının oyuncağı yapmaya çalışanlar bu emellerine asla erişemeyecekler. Meral Akşener in bayan olmaktan öte ne özelliği var bir anlatsanızda bilsek. Isparta mızdanda buna çanak tutanlara yazıklar olsun.

4 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

bahçeli gitmesin ne olur.

ak partili
03 Mart 2016 Perşembe 14:33

liderimizi mhp'nin başından eksik etmesin rabbimiz.Böylece ak partinin iktidarı garanti olsun.

17 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla