visitor analyticsvisitor analytics

‘İÇME SUYU PİS KOKUYOR, İÇİLEMİYOR’

‘İçme suyu pis kokuyor, içilemiyor’
15 Ağustos 2014 Cuma 12:09

‘İçme suyu pis kokuyor, içilemiyor’

AK Partili Belediye Meclis Üyesi Salim Güntaç,facebook üzerinden içme sularıyla ilgili  Belediye yönetimini eleştirdi. AK Parti Belediye Meclis Üyesi Salim Güntaç, sosyal medya üzerinden paylaşımlara devam ediyor. Güntaç, facebook üzerindenBelediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'a açık çağrıda bulundu. İçme sularının piskoktuğunu iddia eden Güntaç, şöyle yazdı: Sayın Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'a buradan açık çağrı yapıyorum. Isparta çeşme suları artık içilemeyecek derecede pis kokuyor ve içilemiyor. Lütfen Isparta halkını eskiden olduğu gibi çeşmesuyunu içebilir bir duruma getirin. Suyun ucuz olması değil, kullanılabilir olması birinci önceliğimiz olmalı. Ben içeceği suya ekstra para ödedikten sonraçeşme suyunun ucuzluğunun bir anlamı olmuyor."

 İŞTE O PAYLAŞIM !





gerçekçi olun

lütfen
17 Ağustos 2014 Pazar 00:38

nasil ayirt etme ahlakiniz var akp mhp diye ayni ayirt etme ahlakini suyun tadinda ve kokusunda da kullansaniz..ben cesme suyundan 2 bardak ictigimde acile gidiyorum 7 yildir su alıyorum. ama 3 haftadir meyvemi sebzemi de yikayamiyorum abdest alirken kum kokusu rahat hissediliyor zaten.kim oldugu onemli degil bir sehrin problemlerini cozmek icindir belediye baskani

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

neden

aslı
16 Ağustos 2014 Cumartesi 17:27

face de bu duruma bağlı paylaşım yapan meclis üyeleri var neden onları haber yapmıyorsunuz adam çok ta güzel yazmış ...

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

nokta

alettin
16 Ağustos 2014 Cumartesi 17:26

suyun koktuğu falan yok.kendi pis kokularını su kokusu diye karıştırıyorlar hepsi bu

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAKİKAT KÖRLÜĞÜ

SELAM
16 Ağustos 2014 Cumartesi 11:08

GÖZÜNÜ SEVDİĞİMİN HAKİKAT KÖRLÜĞÜ:LAĞIM SUYU İÇİRSEN AB-I HAYAT SAYILIR.TEZEK YEDİRSEN KABAP OLUR. NE MENEM DUYGUDUR BU BİLİNMEZ .

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

2.TANIŞMAN....

KADİR UYAR
16 Ağustos 2014 Cumartesi 08:14

BİRİNCİ TANIŞMAN DEVRİ KAPANDI DİYE SEVİNMİŞTİK AMA İKİNCİ TANIŞMAN SALİM KARDEŞİMİZ OLMUŞ ..DİKKAT ET SENİDE TÜPÇÜ GİBİ KULLANIP ATARLAR....

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kel alaka

Muhtar
15 Ağustos 2014 Cuma 23:39

Adam su kokuyor temizleyin demis millet sacma sapan saldirmis.yuzsuf ziya gunaydinin ne cok pis kokulu su sevenleri varmis be helal valla.biakin bu isleride su gercekten cok pis kokuyor arkadas ona cozum bulun

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ülkenin her yerimi kirleniyor?

köylü
15 Ağustos 2014 Cuma 16:20

e****erliler, yagcilarlilarda kac kere kaymakamliga dilekce verdiler (hatta yürüyüs yapmayi planliyorlar seslerini duyurmak icin) cayimizda eskiden bugday havuc patates her ürünümüzü yikardik , balik tutardik hatta icilirdi bizim suyumuz , simdi cayin suyunun degdigi arazilerde biten otlari hayvanlarimiz yemiyor . hatta pazarda sattigimiz sebzeleri bile almak istemiyor halk lütfen suyumuzu temizleyin diye!

8 Beğendim
33 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEVLET TEMIZLESEDE , HALK PISLETMIYE DEVAM ETTIKCE !

VATANDAS
15 Ağustos 2014 Cuma 15:46

HAKKI MUSTAFA BEY NE DIYORUZ????? ADAM KOSKOCA EGRIDIRI KENDI BASINA TEMIZLEYECEK DEGILYA ! SEN YALVACTAN ITIBAREN BÜTÜN HALK EL BIRLIGIYLE GÖLÜN ICI TAM ANLAMIYLA ..C , ONDAN SONRA DEVLET TEMIZLESIN BELEDIYE TEMIZLESIN ! BU MÜMKÜN OLSA BILE BU PIS INSANLAR YARIN GENE S...CAK BU SUYA, DOGAYA , PARKA, YESILE , CEVREYE YANI BIZ TOPLUM OLARAK KENDIMIZI DÜZELTMEDIGIMIZ MÜDDETCE FERISTAHI GELSE TEMIZLEYEMEZ NE SUYU NE CEVREYI!

10 Beğendim
47 Beğenmedim
 
Yanıtla

yuh artık

hakkı
15 Ağustos 2014 Cuma 15:29

adam suyu temızleyın kokuyor dıyor sız kalkmıssınız hala yok su yok.ne burun varmıs sızde be resmen les kokan suyu ıcmeye devam edın ...

46 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

eski suyu geri istiyoruz

mustafa
15 Ağustos 2014 Cuma 14:32

salim bey haklı biz eski suyu isstiyoruz sular kokuyor içilmiyor başkanım bi care getirin lütfen

39 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

TABAKHANE ,LAGIM ,KÖYLERIN CÖPÜ ICME SUYUNDA !!!!

SALIH MERT
15 Ağustos 2014 Cuma 14:12

EVET ESKISI GIBI TEMIZ OLMALI ! AMA ESKIDEN INSANLAR COCUKLARINI BILE AKARSUYA TÜKÜRTMEZ TAS BILE ATTIRMAZLARDI ! DERE KENERINDA ABDEST BILE ALMAYI HARAM GÖRÜP ALLAHIN YARATTIGI DOGAYA ZARAR VERMEYI BÜYÜK GÜNAH KABUL EDERLERDI ! ÖNCE SIZ GIDIP TAAA YALVACTAN EGIRDIRE AKAN CAY INSANLARIN HANGI ZULÜMLERINE MARUZ KALIYOR BIR ONU INCELEYIN ÖNCE ! SONRA YUSUF ZIYA GÜNAYDINA CAGRI YAPIN ! INSANLARIN VICDANINI VE AHLAKINI YZG DÜZELTECEK DEGILYA !

10 Beğendim
39 Beğenmedim
 
Yanıtla