visitor analyticsvisitor analytics

​FETÖ MAĞDURLARI İÇİN YENİ KURUL OLUŞTURULDU

​FETÖ mağdurları için yeni kurul oluşturuldu
17 Eylül 2016 Cumartesi 14:47

​FETÖ mağdurları için yeni kurul oluşturuldu

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "At izi it izine karışıyor" uyarısının ardından Başbakanlık bünyesinde yeni bir kurul oluşturuldu.

Terör örgütü FETÖ ile mücadelede haksızlığa uğradığını iddia edenlerin belirleneceği kurul, Ankara’da Başbakanlık ve her ilde de valilikler bünyesinde oluşturuldu.

KURUL BAŞBAKANLIKTA OLUŞTURULDU

Başbakanlıkta oluşturulan Kurul, illerden gelen ve kendisine yapılan şikayetleri inceleyecek. İtirazda bulunan kişilerle ilgili hem istihbarat birimleri tarafından, hem de kendi kurumlarında tekrar inceleme yapılacak.

FETÖ mağdurları için yeni kurul oluşturuldu

HER BAKANLIĞIN TEMSİLCİSİ BULUNACAK

Başbakanlık Müsteşarı’nın gözetiminde, Güvenlik İşleri Genel Müdürlüğü koordinasyonunda çalışacak olan kurulda, tüm bakanlıklardan temsilciler bulunuyor. Kurban Bayramı öncesi açıklanan kurulun, Başbakanlık bünyesinde hemen oluşturulduğu, ancak bayram tatilinin sona ermesiyle daha yoğun şekilde çalışmaya başlayacağı öğrenildi.

FETÖ mağdurları için yeni kurul oluşturuldu

İTİRAZLARI DEĞERLENDİRECEK

Başbakanlık’ta daha önce oluşturulan ve KHK’leri hazırlayan OHAL Koordinasyon Kurulu’nun yanında itirazları değerlendirmek üzere çalışacak. İllerde de aynı görevi, valiler başkanlığında oluşturulan ‘kriz masası’ yürütecek.

BELEDİYE VE ÜNİVERSİTELER AYRI TUTULDU

İllerde valilik bünyesinde oluşturulacak kurullar, kendilerine ulaştırılan itirazları, detaylı inceleme yapılmak üzere Ankara’ya gönderecek. Ancak valilikler, özerk yapılarından dolayı üniversiteler ve belediyelere ilişkin itirazları değerlendirmeyecek. Üniversitelerle ilgili itirazlar, yine buralarda oluşturulan komisyonlarda değerlendirilecek.

YAZILI YA DA SÖZLÜ BAŞVURU

Başbakanlık bünyesinde oluşturulan kurul ise hem illerden gelen, hem de çeşitli kanallardan kendilerine doğrudan ulaşan itirazları inceleyecek. Haksızlığa uğradığını düşünenler, e-mail, faks veya yazılı dilekçe ile başvuruda bulunabileceği gibi, bu kurul, AK Parti Genel Merkezi’nde bulunan AKİM, Başbakanlık bünyesindeki BİMER gibi kanallara iletilen şikayetleri de incelemeye alacak.

HESAP HAREKETLERİNE BAKILACAK

Kurula itirazda bulunan kişilere ilişkin iddialar, detaylandırılarak tekrar incelenecek. Kişiyle ilgili bilgiler, bir yandan kurumlarına gönderilerek yeniden bir araştırma yapılması istenecek. Diğer yandan da istihbarat birimleri, kişiye ilişkin detay bilgilere ulaşarak iddiaların doğruluk derecesine bakacak. Özellikle banka kayıtlarına ilişkin itirazlarda kişinin hesap hareketleri tek tek incelenecek.

Kişinin itirazının, kendisine ait görünen, ancak kendisinin kullanmadığı bir telefonun kullanımına ilişkin ise kayıtlarının detaylarına bakılacak. Kişinin gerçekten o telefon üzerinden temas kurup kurmadığı belirlenecek.

YENİ BİR KHK İLE GERİ DÖNECEKLER

İtirazları haklı bulunan kişilerin geri dönüşleri de yine yeni bir KHK ile olacak. İtirazları incelenerek sonuca bağlananlardan haksız yere ihraç edildiği sonucuna varılanlar, çıkarılacak yeni bir KHK ile işlerine iade edilecekler.

Kim

Yk
18 Eylül 2016 Pazar 15:07

Kurul üyeleri kim Öncelikle kurul üyeleri önemli yine müdür takımıdır zaten hepsi onlardan kendilerine dokunacakları kurtaracaklar bence suçsuz menfaatsizler yanacak Bizlerden Ada'm OLMALI Derim ben

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asker,polis,memur

Arif
18 Eylül 2016 Pazar 13:12

Üç milyon kamu çalışanının tamamını ihraç edip,yeniden personel alınmalı.Ancak O zaman daha iyi temizlenmiş olur.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralel madurlari

3232
18 Eylül 2016 Pazar 11:36

Diger taraftan paralel yapi madurlarininin maduriyeti icin bir gelisme bir kurul olacakmi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
18 Eylül 2016 Pazar 11:29

YEŞİLLİĞİN BAKİSİNE yezitin müslümanı muaviyenin torunu.Dur cahilliğin paçalarından akıyor sap yiyip saman çıkarıyorsun. Sorsana peki diğer cemaat mensuplarıda incelenecekmi. Devlet daireleri yine soysuz cemaat mensuplarıyla dolduruldu. Mal da çıkar müslümanlık bahseder. LİYAKAT diye kavram var. Eğitim diye kavram var. Yezitin soyları.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahlaksız

Hakkan
18 Eylül 2016 Pazar 06:32

Bunlar o kadar ahlaksız ki 15 temmuz sonrası hâlâ haklı olduklarını savunanlar var

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Baki yesil

Hak
17 Eylül 2016 Cumartesi 21:53

Baki yesil musin nesin sen nasil muslumansin. Yada musluman misin. Sayin cumhurbaskanimuz nasum hakkina girmemek icin kurul o****uruyor sen hepsini cehenneme yolladin. Allahindan bul.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

retorik

retorik
17 Eylül 2016 Cumartesi 21:06

peki üniversitede kurulacak kurulu kim belirleyecek .nereden bilelim paralelcileri aklamayacaklarını ? ayrıca kimi açığa aldıklarını bilmiyoruzki zaten aklamalarıda okadar kolay olur. yaniii üniversite güvenilir değillll.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok ince işler

Baki yeşil
17 Eylül 2016 Cumartesi 19:04

Bunlar o kadar kaypak o kadar yanar döner insanlarki, her yol mubah bunlarda, akıl pazarda çünkü kurandan ayet dahi olsa fetoş haklı derler. Adam peygamberimize; bi dakka kusura bakma ama ben bunuyapmıyacağım diyor,halbuki açık ve net ayet var,o ne emrettiği artık sizin için seçme hakkı yoktur. Ama adam adeta peygamberimiz ile pazarlık yapıyor bunlar bunu dahi görmüyor,o yüzden münafıkları ayıklamak zor. O yüzden cehennemin en dibi onların.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla