visitor analyticsvisitor analytics

ZİNCİRLEME KAZA

ZİNCİRLEME KAZA
15 Şubat 2016 Pazartesi 10:40

Hastane Caddesi'nde zincirleme kaza meydana geldi.

Hastane Caddesi'nde zincirleme kaza meydana geldi. 1 otobüs ve 2 otomobilin karıştığı kazada yaralanan olmazken, araçlarda hasar oluştu. Yol uzun süre trafiğe kapanırken, olay yerine gelen ekipler yolu trafiğe açtı. 

 

kaldım satlık

sofularlı mustafa
16 Şubat 2016 Salı 14:27

Bakıyorum nerde kaldırım var ya dükkan içine alınmış yada camakenle kapatımış yada duba ile çevrilmiş adam kendi oto parkı yapmış.Sayın Belediye Başkanı hangi Şehirde yaşamaktadır ...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KALDIRIMLAR kimin

ıspartalı mustafa
16 Şubat 2016 Salı 14:24

Sayın Ispartalı lar etrafıza bakdıkca utanıyorum Kafeler caddesi tüm kaldımlar dükkın içi olmuş İyaş arkası Eskiden toptancılar halı dediğimiz yer her dükkın önüne 5 adet küçük araç sığan park vardı şimdi ****arda dükkanın içiine girmeye başlamış BELEDİYENİN HABERİMİ YOK YOKSA KALDIRIM LAR DÜKKANLARA SATILDIMI SAYIN BAŞKAN selamlar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol trafik

sengetli
16 Şubat 2016 Salı 14:10

m.sinandan sonra kanayan yarada hastane caddesi iniş ve çıkş.felaket problem.çıkarken çift park.inişte çift park.yol aynen oluyo felç.antalyada büyük şehir araç çok.ama ıspartadaki gibi problem yok.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısbaata

remzi
15 Şubat 2016 Pazartesi 22:33

eee yaşanabilir şehir ya ondandır hehehe

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

vedeo

Nihat İşci
15 Şubat 2016 Pazartesi 19:37

bomba 32 adlı sitedeki ahaberlarin vidyo olmasını arz ederim.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafik

vatandas
15 Şubat 2016 Pazartesi 14:19

ıspartada yollar dar sehir planlanırken son düşünülen yol olmuş. halk otobüsleri bu yollara sıgmıyor. halk otobüsü şöförleri kasap gibiler. duraklara yanaşırken emniyet şeridiyle beraber 3 şeritli yolun 2 şeridini işgal ediyorlar. hele bir bayan var akıllara zarar duraga yanaşıyor, 3 şeridi birden işgal ediyor bakıyorsun geriye bir arabanın sıgacagı yol kalmış. duraklardan çıkarken arkadan gelen araçlara hiç bakmıyorlar. inanmayanlar baridanın önündeki durağı 10 dk seyredebilirler.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla