visitor analyticsvisitor analytics

ZİNCİRLEME KAZA

ZİNCİRLEME KAZA
09 Haziran 2015 Salı 13:37

Otomobiller trafik ışığında birbirine girdi. Çok sayıda araç kazaya karıştı

Bugün İstanbul Caddesi Güleş Seçkin Yurtları önünde saat 11.40 sularında meydana gelen zincirleme kazada 4 araçta maddi hasar meydana geldi. Kazada 2 kişide yaralandı.

Emek Taksi istikametinden İstanbul Caddesine hız kesmeden indiği iddia edilen engelli plakalı ve düzenekli otomobil kırmızı ışıkta bekleyen araçlardan bir tanesine arkadan çarptı. Çarpmanın etkisiyle zincirleme kaza meydana geldi.

Kaza sonucunda araçlarda büyük maddi hasar meydana gelirken bir sürücü ile beraber kazaya sebep olan engelli sürücü yaralandı.

Polis olay yerinde güvenlik önlemleri alırken, olay ile ilgili inceleme başlatıldığı belirtildi.

trafik

sengetli
10 Haziran 2015 Çarşamba 08:55

sağa dönüşlerde araçların durması gerekir.tıpkı migros ve oktay petrolün ordaki kavşakdaki gibi.trafik ışıklarındaki bu durum özellikle k.kapı kavşagındaki saga dönüş.sayın belediye zabıta trafik ekiplerine önemle arz edilir.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafik

sengetli
10 Haziran 2015 Çarşamba 08:53

terminal kavşağında barida otelin önünde park yasak edeceksin.devam ederken geldik shell kavşagına.yurdun önündeki parkı yasak edeceksin.araç park yasak olacak.battı çıktıdan sonra araç park yasak olacak.sağ taraf teb bankın önüne kadar.mimar sinan caddesindeki kaldırımları genişletmicen.genişlettiysende araç park yasak edeceksin.yol boyunca.yol resmen felç.mimar sinan caddesi felç.daha sonra k.kapı meydanına geldik ışıklara.sağa dönüşlerde neden sürekli araçlar geçiyo.yaya geçemiyo.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

park yapan araçlar

mehmet
10 Haziran 2015 Çarşamba 02:32

çünkü park yapan araçlar yolu daraltıyor ışıkların süresi'de az oluyor herkes tek sıraya durmak zorunda kalıyor ve bende geçeyim diye acele ediyor ve kazalarda etken rol oynuyor birde trafik kurallar na göre (İşaret levhalarına yaklaşım yönünde, yerleşim yerleri içinde 15 metre ., yerleşim yerleri dışında 10 metre . mesafede,) olması gerekiyor...

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burada bu kazanın olması normal

Hasan
09 Haziran 2015 Salı 20:57

Bu kavşağa yukarıdan inerken birincisi ışık çok az süre yeşil yanıyor,ikincisi bu yurdun önüne araçlar park ediyor ve tek şeritten araçlar kısa süren yeşil ışıkta hemen geçmek istiyor dolayısıyla sarıda bile geçmeye çalışıyorlar.Tabi arkadakiler de geçmeye çalışıyor bir de sarı yandı deyip normal olarak durmaya çalışan araç ta maalesef arkadaki araçları da dikiz aynasından kestirmek zorunda.Sert bir şekilde durdu mu vay öndekinin haline.Park yaptırılmamalı burada.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bakış Açısı

Görüş
09 Haziran 2015 Salı 17:46

Yukarıda yazılan yorumlara göre hemen birilerini suçlamak niye? Kırmızı ışıkta duran arabaya arkadan vuruluyor,arkadan gelende öndekine vuruyor suçlanan başkaları oluyor.Kimseyi savunduğumdan değil,esas suçlanacak kişi şoförler veya kendini şoför sayanlardır bu kazada.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla